کشف فسیل ۹۹ میلیون ساله یک کنه
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
محققان می‌گویند می‌توان با بررسی این فسیل اطلاعات بسیار ارزشمندی را در مورد نحوه تکامل عنکبوت‌ها از ۹۹ میلیون سال قبل تا به امروز به دست آورد.

خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز: محققان می‌گویند می توان با بررسی این فسیل اطلاعات بسیار ارزشمندی را در مورد نحوه تکامل عنکبوت ها از 99 میلیون سال قبل تا به امروز به دست آورد.

کشف فسیل ۹۹ میلیون ساله یک کنه

پژوهشگران آلمانی می گویند کنه و تار عنکبوتی که وی در آن گیر کرده بود از 99 میلیون سال قبل در درون صمغ یک درخت فسیل شده و از آن زمان تا به حال دست نخورده باقی مانده اند.

کنه یادشده مربوط به دوره کرتاسه است. طی این دوره کنه ها به طور عادی در گیاهان و بوته ها مخفی شده و امیدوار بودند تا با چنگ زدن به بدن دایناسورهای عبوری از خون بدنشان تغذیه کنند. اما به دلایل نامعلومی این کنه در یک تار عنکبوت گرفتار شده و سپس در درون صمغ یک درخت فسیل شد.

فسیل یادشده در جنگل های کشور میانمار کشف شده و دانشمندان آلمانی پس از خریداری تا به امروز در حال تحقیق در مورد آن هستند.

United Arab Emirates
14:37 - 1397/03/10
دمش گرم .
ان روزا ما کجا بودیم .و نودونه میلیون سال دیگه ما کجایم
14:45 - 1397/03/10
اخه کی 90 میلیون سال رو تضمین و ثابت میکنه
من میگم 200 میلیون
15:57 - 1397/03/10
با عقل بشر جور در نمی آید. زیرا که به جزء
ذات حق همه چیز فنا شدنی است.