۷۲۵۸۴۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

با چه تاکتیکی رونق به بازار بورس باز می‌گردد؟

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت:افت های شاخص بورس در هفته اخیر معمولا کمتر از ۳۰۰ واحد بوده بنابراین نمی توان خیلی به این میزان کاهش های عدد شاخص، توجه کرد البته اتخاذ تدابیر برای رونق بازار بورس یک اصل بدیهی است.

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت:افت های شاخص بورس در هفته اخیر معمولا کمتر از ۳۰۰ واحد بوده بنابراین نمی توان خیلی به این میزان کاهش های عدد شاخص، توجه کرد البته اتخاذ تدابیر برای رونق بازار بورس یک اصل بدیهی است.

قرجه طیار درباره وضعیت شاخص بورس گفت:باید پذیرفت شاخص بورس بازار علاوه بر اینکه متاثر از عوامل اقتصادی است تحت تاثیر اخبار سیاسی نیز قرار می گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:سودآوری شرکت های بورسی نقش مهمی در رونق بازار سرمایه دارد بنابراین باید پذیرفت در شرایطی که بازار خرید و فروش دلار و سکه با رونق روبرو شده بطور طبیعی انگیزه برای سوق نقدینگی به سوی بازارهای مولد یا بازار سرمایه، کاهش می یابد.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: خروج آمریکا از برجام نیز در مدت اخیر در افت شاخص بورس موثر بوده اما تاثیرات مذکور به نوعی مقطعی است.

طیار تصریح کرد:افت های شاخص بورس در هفته اخیر معمولا کمتر از ۳۰۰ واحد بوده بنابراین نمی توان خیلی به این میزان کاهش های عدد شاخص، توجه کرد البته اتخاذ تدابیر برای رونق بازار بورس یک اصل بدیهی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در هر صورت باید با ساز و کارهای اقتصادی شرایط تقویت شاخص بورس را فراهم کرد در این راستا باید مانع از فعالیت های سوداگرانه در بازار بورس کشور شد و از طرفی باید زمینه جذب نقدینگی های خرد در بازار فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تاکتیک انتخابات ازاد وکنار رفتن انوند

    • بدون نام

      بازار بورس تو اين شش ماه كاهش خواهد داشت.

    • بدون نام

      تاکتیک دروغ و حقه بازی. نه که این تاکتیک تا حالا به کار گرفته نشده مسئولین دنبال یه راه دیگه هستن. البته میشه از تاکتیک اون حضرت آقایی که چند وقت پیش اخطار داده بود به استفاده روحانیت از نیروهای ماورایی هممممم استفاده کرد. تقبل الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج