۷۲۷۲۳۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر بهداشت: سلامت مردم را سیاسی نکنید

وزیر بهداشت دریادداشتی با انتقاد از بعضی اظهار نظرها در خصوص برنامه‌های وزارت بهداشت در زمینه تولید واکسن‌های جدید، بر تلاش این وزارتخانه برای ارائه خدمات استاندارد سلامت با بهره‌گیری از دانش و تجربه ارزشمند محققان و دانشمندان کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت دریادداشتی با انتقاد از بعضی اظهار نظرها در خصوص برنامه‌های وزارت بهداشت در زمینه تولید واکسن‌های جدید، بر تلاش این وزارتخانه برای ارائه خدمات استاندارد سلامت با بهره‌گیری از دانش و تجربه ارزشمند محققان و دانشمندان کشور تاکید کرد.

حسن هاشمی در یادداشت خود با اشاره به تلاش‌های وزارت بهداشت،آورده است: « از فرصت استفاده کرده و بسیار خلاصه می‌گویم که اینجانب و همکارانم در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش می‌کنیم خدمات استاندارد سلامت را با بهره‌گیری از دانش و تجربه ارزشمند محققان و دانشمندان کشور به هموطنان‌مان ارائه دهیم. برای دستیابی به این هدف، نگاه ما در مرحله نخست به تولیدات داخلی است و تجهیزات، واکسن یا داروی مورد نیاز کشور را تامین خواهیم کرد. در تمام این فعالیت‌ها هم قوانین جمهوری اسلامی ایران واسناد بالادستی چراغ راه ما است علاوه بر آن، تمام دستگاه‌های نظارتی بر این فعالیت‌ها نظارت دارند بنابراین از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که تریبونی در اختیار دارند و همچنین اصحاب رسانه تقاضا می‌کنم به هیچ دلیلی، سلامت مردم را به اغراض گروهی و سیاسی آلوده نکنند.

وزیر بهداشت از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و نوشت: «از ملت شریف ایران هم خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنند و به‌هیچ‌وجه تحت تاثیر القائات مختلف در فضای مجازی قرار نگیرند. این که گروهی با درآمیختن راست و دروغ، بخواهند بخشی از دولت را به اقدام نادرستی متهم کنند، نه یک کار سیاسی است، نه برنامه‌ای اجتماعی و نه خدمتی به مردم. این قبیل اقدامات تنها کند کردن حرکت نظام و تلاشی ابتر برای مقاصد زودگذر است.نمونه آن هم هیاهویی است که در مورد واکسن HPV برپا شد و مدیران ذیربط، پاسخ آن را داده‌اند و در صورت لزوم باز هم به آن خواهند پرداخت.»

وی با تشکر از سازمان صدا و سیما آورده است: «اینجانب ضمن تشکر از سازمان صداوسیما و برنامه ماه عسل که به سلامت مردم توجه کرده‌اند، تنها به این نکته بسنده می‌کنم که امروزه HPV از جمله بیماری‌هایی است که عده بسیاری در سراسر جهان به آن مبتلا هستند و واکسن پیشگیری از این بیماری نیز با کمترین عارضه در دنیا استفاده می‌شود. براساس نیازسنجی‌های انجام شده در کشور نیز تولید و ساخت واکسن این بیماری در ایران هم پیگیری می‌شود و دانشمندان ایرانی در مورد ساخت این واکسن به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند.»

هاشمی درادامه اذعان کرد:« اگرچه حوزه بهداشت در زمینه تولید واکسن با چالش‌هایی مانند هزینه‌بر بودن آنها مواجه است اما این موانع موجب توقف فعالیت دانشمندان عرصه سلامت نشده و تلاش برای تولید داروها و واکسن‌های مورد نیاز مردم و از جمله واکسن HPV به طور جدی در حال انجام است.»

وزیر بهداشت در پایان یادداشت خود آورده است: «در پایان امیدوارم پروردگار مهربان، در این شب‌های عزیز، همه ما را از وسوسه‌های شیطانی در امان بدارد و به صراط مستقیم هدایت کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا هیچ جایی دفترچه سلامت قبول نمیکنه؟

      پاسخ ها

      • م خسروی

        هاشمی مردم و نابود کرد. لعنت خدا به تو وزیر بهداشت

    • حسین

      ضمن تشکر از اقدامات وزیر محترم بهداشت خواهش می کنم وضعیت توزیع دارو بخصوص داروهای وارداتی را مورد رسیدگی قرار دهید متاسفانه داروهای وارداتی را داروخانه ها در اختیار بیماران قرار نمی دهند

    • بدون نام

      بله اقای دکتر حق با شماست . سلامت مردم در دست پزشکان و مسیولا نی است که .‌نان در خون مردم میکنند و در ماشینها و خونه های میلیاردی زندگی میکنند . نباید سلامت الوده به سیاست شود .

    • بدون نام

      بله اقای دکتر حق با شماست . سلامت مردم در دست پزشکان و مسیولا نی است که .‌نان در خون مردم میکنند و در ماشینها و خونه های میلیاردی زندگی میکنند . نباید سلامت الوده به سیاست شود .

    • بدون نام

      شماکه حقوق نجومی مگیرید ماملت باید باماهی ۱۳۰۰ هزاتومان امورات زندگی روجمع کنیم به نظرشمااقای وزیرمحترم شدنی هست نه برای همین دیگه کم اوردیم

    • بدون نام

      استعفا بده

    • بدون نام

      ایکاش همه وزرای ایران همانند دکتر هاشمی خوش قلب وخوش نیت بودند وازخدا بی خبرانی که با پیشرفت ملت ایران عزیز وهمگام شدن ملت ایران باجهان مخالفند کمی تامل می کردند.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تامل کردیم که وضعیت قرمز شده !!!

    • علیصابر

      سلامت مردم وقتی تحقق می یابد که دولت ابزار تشویقی دراختیاراحادملت بگذاردمثلا دوچرخه دراختیارمردم بگذاردهم مساله ترافیک و آلودگی حل میشود هم مردم دچار بیماری نمیشوند

    • بدون نام

      فعلا که ازشر ‌شما باید پناه ببریم به خدا

    • عنقا

      خدا کنه همهرابهراهراست هدایت کنه بوی بدی میاد شماسلامت ادمهابراتونمهم نیست اگربود این تراریخته مربوطبه کدام بشر که میاره جمعش میکردن

    • بدون نام

      وزیر پولدار ثروتمند از همه جا بی خبر تو خودت به جای کار برای سلامت ودرمان وبهداشت مردم یه عنصر سیاسی صرف هستی که جز سیاسیکاری وفریب مردم کار دیگری نمی کنی

    • بدون نام

      سلامت چیز خوبیه

    • میثم

      ان شا الله خدا جوابت رو بده
      وزیر وارد کننده دارو
      وزیری که با بیمار کردن مردم سود کلان بدست میاری
      وزیری که مرده و سالم به دردت نمیخوره فقط مردم رو بیمار نگه میدارید، درمانی در کار نیست.

      تو اگه دلت برای مردم میسوخت این روغن آب نمک و ظروف رو سالم میکردی و به مردم میگفتی تراریخته نخورن و مواد کارخانه ای و نگهدارنده ها که حامل انواع سرطانها هستند رو مصرف نکنند. ...

    • بدون نام

      خواهشا دم از سلامت مردم نزن اگه خیلی راست میگی چرا طب سنتی اسلامی که این همه فایده داره مردم زیادی ازش نتیجه خوب گرفتن و به باد انتقاد می گیرین چرا اجازه کشت ژنتیکی رو میدین چرا واردات سیگار زیاده چرا تو این موارد هیچوقت تحریم نشدیم نکنه بخاطر سلامت مردمه. شما برو سند بزار خاطیان رده بالا رو از زندان بیار بیرون نمیخواد برا مردم دل بسوزونی. برو بلاهایی که واکسنا ی مختلف تو هند و پاکستان و آفریقا و....برسر مردم آورد ه را بخون !خدا میدونه چه خوابی برا مردم دیدین؟چی شد از صدا و سیما تشکر کر دین شما که اونو قبول نداشتین اینجا به نفع شما کار کرد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج