۷۲۹۰۹۸
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

رامین: شور و نشاط ضدانقلاب موقتی است

یک فعال اصولگرا با بیان اینکه نظام باید در هر حادثه‌ای انسجام خود را حفظ کند، گفت: دو گروه قصد دارند این انسجام را برهم بزنند یکی از این گروه‌ها افرادی هستند که اصرار دارند بر بیراهه برجام ادامه دهند و دیگر افرادی که بخواهند از این بن‌بستی که دولت در آن قرار گرفته است بهره‌برداری جناحی و شخصی کنند.

خبرگزاری ایلنا: محمدعلی رامین در پاسخ به این سوال که در شرایطی که آمریکا درصدد افزایش فشار به ایران است و از برجام هم خارج شده، چه ضرورت‌هایی وجود دارد که گروه‌های سیاسی از این مسائل به عنوان دستاویز سیاسی در جهت تخریب یکدیگر و دولت استفاده نکنند؟ گفت: انتخاب آقای روحانی در سال ۹۲ و بعد از مذاکرات طولانی و خسته کننده با آمریکا و ۵+ ۱ و بالاخره به نتیجه رساندن برجام که از ابتدا مقام معظم رهبری به آن اعتماد نداشتند، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه هر اتفاقی در نظام می‌افتد مجموعه نظام باید انسجام خود را حفظ کند، ادامه داد: در حال حاضر که آمریکا با صراحت تمام هیچ تعهدی حتی تعهدات شفاهی را هم نمی‌پذیرد و همه تحریم‌ها برگشته و بیشتر هم شده و هر نوع ستمی را بیش از قبل وارد می‌کند، نظام باید انسجام خود را حفظ کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ممکن است دو گروه این انسجام را برهم بزنند، گفت: یکی از این گروه‌ها افرادی هستند که اصرار دارند بر بیراهه برجام ادامه دهند و دیگر افرادی که بخواهند از این بن‌بستی که دولت در آن قرار گرفته است بهره‌برداری جناحی و شخصی کنند. به نظر من رهنمود‌های مقام معظم رهبری کاملا روشن است که اقتدار ما در انسجام ماست و این انسجام باید از طرف همه پذیرفته شود و دولت نیز باید اذعان کند که در این تلاش ۵ الی ۶ ساله خود شکست خورده و مخالفان دولت هم باید بپذیرند که هر اتفاقی افتاده در مجموعه نظام بوده و باید انسجام نظام را حفظ کنند.

رامین همچنین درباره انتقال سفارت امریکا از تل‌آویو به قدس تصریح کرد: در رژیم آمریکا معمولا جناح‌ها همدیگر را کامل می‌کنند. اوباما که جانشین جرج بوش پسر شد اقدامات او را تکمیل و اصلاح کرد. آقای ترامپ هم آمده تا تمام تلاش‌های آقای اوباما را تکمیل کند.

وی ادامه داد: اوباما هرچه توانست با شیطنت و فریبکاری از جمهوری اسلامی امتیاز گرفت و باعث تضعیف ظاهری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شد و آقای ترامپ از این فرصت استفاده کرد و با این تصور که اگر سفارت خود را منتقل کند جمهوری اسلامی هیچ اقدامی نمی‌کند، این کار را انجام داد. درحالی که نظام جمهوری اسلامی دولت نیست و فراتر از دولت است و قوای سه‌گانه بخشی از حاکمیت ما هستند و ولایت فقیه ابزار قدرت جهانی اسلام و جهان تشیع است و آن‌ها این موضوع را نادیده می‌گیرند هرچند در داخل کشور هم برخی‌ها قدرت جهانی اسلام را نادیده می‌گیرند.

معاون مطبوعاتی دولت نهم خاطرنشان کرد: اقداماتی را که ترامپ انجام می‌دهد ابتدا یک شور و نشاطی را در میان ضد انقلاب و دشمنان اسلام ایجاد کرد، اما کاملا موقتی است و به سرعت این جریانات برمی‌گردد و مانند بوم‌رنگ به صورت خود آن‌ها برخورد می‌کند و امت اسلامی در مقابل این اقدامات ابلهانه و جنایتکارانه قیام خواهد کرد و در مقابل این جریانات خواهد ایستاد و این در نهایت به نفع آزادی فلسطین خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اش ماش به همین خیال باش

    • بدون نام

      آقای دانشمند ؛ مذاکره با آمریکا ششماه قبل از امتخاب روحانی در عمان آغاز شده بود .

    • مهدی

      یه چند تا سوال دارویی و شیر خشکی دارم خودتون جواب میدید یا ار ژن خوبتون بپرسم

    • بدون نام

      آقای رامین تو خودت حرفها ضد انقلابی وضد وحدتی نزن ،حرفها و نظراتت پر از کینه و نفرت و تهی از خیرخواهی است .خودتان را درست کنید

    • بدون نام

      برای شما واقازاده محترم که بدنیست

    • الف

      جناب رامین معاون مطبوعاتی دولت هزاره سوم احمدی نژاد گویا اصلا تو باغ نیست؟حالا رجال سیاسی وسیاستمداری به کنارحداقل اخبار روزانه را درست ودقیق دنبال نمی کنند؟که دوران طلایی اوبامانادیده نگیرند!

    • بدون نام

      خیانت به این مملکت با شیر خشک تقلبی کلید خورد ما با انقلابیم شما خودتو اصلاح کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج