۷۳۲۵۱۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شوخی‌هایی که انگیزه شد

این تصویر را می توان یکی از خاص ترین عکسهایی دانست که بعد از بازی تیم ملی ثبت شده.

آی اسپورت: این تصویر را می توان یکی از خاص ترین عکسهایی دانست که بعد از بازی تیم ملی ثبت شده. عکسی از دو بازیکنی که تا ۲۴ساعت قبل کمتر کسی - به جز کادر فنی تیم ملی - روی موفقیت آنها در جام جهانی خوشبین بود. این دو و به خصوص روزبه چشمی هدف انواع و اقسام شوخی ها در فضای مجازی قرار گرفته بودند و شوخی با آنها به نوعی تبدیل به مدل جدیدی از کری بین هواداران استقلال و پرسپولیس شده بود اما گویا شوخی با این دو بازیکن به آنها انرژی زیادی برای موفقیت در جام جهانی داد چرا که بازی دیروز جلوی مراکش نشان داد که کی روش بی جهت به این دو بازیکن اعتماد نکرده.

شوخی‌هایی که انگیزه شد

دیگر خبری از اشتباهات اعصاب خردکن روزبه - که در بازی با ترکیه شاهد آن بودیم - نبود و روزبه با تمام وجودش در خط دفاعی تیم ملی بازی کرد. بیرانوند هم که قبل از بازی نگران ضعفش در برابر شوتهای حریف و به خصوص حکیم زیاش بودیم، دو سیو فوق العاده جلوی مراکش داشت تا بعد از بازی شادی این دو مهره کلیدی تیم ملی در دوربین عکاسان ثبت شود. حالا منتظر دوستان طناز در شبکه های اجتماعی هستیم تا ببینیم حاضر هستند که از این دو بازیکن تعریف کنند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداییش روتون میشه بگین چشمی خوب بود؟ واقعا فکر می کنید جلوی رونالدو و اسپانیایی ها هم می تونیم با خوش شانسی امتیاز بگیریم؟؟

    • علی

      روزبه اشتباه نداشت؟؟؟ فقط درلحظاتی مفید بود که شوت بزنن بخوره بهش...وگرنه در رویارویی تن به تن یا لو میداد یا خطا میکرد....صحنه ای هم که سیدجلال 2013 تو تیم ملی گل کرد عین همون صحنه واسه این پیش اومد با کتف توپ رو انداخت اوت....این نمایش به نظرت کجاش خوبه؟؟؟

    • بی نام

      روزبه هیچ کاری نکرد تازه امید ابراهیمی و پورعلی گنجی اشتباهاتشو جمع کردن وگرنه همون بازیکن ضعیف و پر اشتباه بود الکی گندش نکنید.تو خیلی از حملات مراکش روزبه جا میموند و بقیه پوشش میدادن.فقط یک بار جلو توپ قرار گرفت که اونم فرصت فرار نداشت وگرنه جا خالی میزد تا توپ بره و بیرانوند بازم به زحمت بیوفته اما امید ابراهیمی وحید امیری و علیرضا بیرانوند عالی بودن عالی شجاعی و آزمون از روزبه هم بدتر بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج