جاباما
۷۳۴۳۸۶
۲۳ نظر
۵۰۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
پ

خاتمی: کم عقلان سیاسی به دنبال مذاکره با ترامپ هستند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از کم عقلان سیاسی طی نامه ای به دنبال صحبت و مذاکره با ترامپ هستند در حالیکه استکبارستیزی از اصول انقلاب است.

خبرگزاری مهر: آیت الله احمد خاتمی عصر سه شنبه در مراسم چهلم مرحوم آیت الله ایمانی تاکید کرد: شیراز و استان فارس همواره محل بزرگان دینی و علمی بوده که از جمله آنها باید به شهید آیت الله دستغیب، مرحوم آیت الله حائری و مرحوم آیت الله ایمانی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله ایمانی دارای خصوصیت های فراوانی از جمله جایگاه خانوادگی، داشتن علوم دینی و اینکه خدمات زیاد فرهنگی در پرونده دارد که در مراکز مختلف هم به دانشگاه و حوزه های علمیه خدمت فراوان کرده و رشته های تخصصی را شکل داد.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری یادآور شد: هویت طلبه ها گره خورده با کارهای فرهنگی است، پرورش دانشجوی متدین، پرورش طلبه کارفرهنگی است.

آیت الله خاتمی افزود: در عرصه خدمات اجتماعی نیز نقش آیت الله ایمانی در بحث راه اندازی بیمارستان و راه های مورد نیاز موثر بوده است و ویژه دیگر ایشان مردمی بودن است که ۵ دوره منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بود.

وی ادامه داد: آیت الله ایمانی دارای بصیرت بود که امروز برای انقلاب بسیار مهم است، انقلاب به ۴۰ سالگی رسیده و دشمنان نیز به دنبال ضربه زدن و براندازی هستند که ۵ موضوع مد نظر و ابزار آنها است که بحث تحریم اقتصادی از جمله آن است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ما ملتی هستیم که تاریخ بعثت را داریم و حصر اقتصادی را داریم و با این سوابق که ترسی از تحریم های ترامپ نداریم و این ۴۰ سال تحریم های جدیدی را ندیدیم بلکه فقط بیشتر شده و بازهم از گردنه ها عبور می کنیم.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: ناامید کردن مردم نیز حرکت دیگر دشمنان است که با بزرگ نشان دادن مشکلات و با جنگ روانی برای مایوس کردن ملت حرکت می کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: ابزار دیگر دشمنان ایجاد اختلاف در جامعه است که فضای مجازی به فضای اهانت و تخریب و کوبیدن تبدیل شده که نشان از خیانت به کشور است.

وی ادامه داد: خارج شدن از اصول انقلاب را دشمنان دنبال می کنند که از جمله آن استکبارستیزی است که ریشه در اسلام و انقلاب ما دارد.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا را امام(ره) به مردم یاد داده و از اصول انقلاب است که اخیرا گروهی که عقل سیاسی ندارند به دنبال صحبت با ترامپ هستند در حالیکه بدعهدی آمریکا را در برجام دیده اید.

آیت الله خاتمی یادآور شد: کسانیکه این بیانیه را امضا کردند چگونه فکر می کنند، خجالت نمی کشید که خوراک برای بیگانگان تهیه می کنید و دشمنان به دنبال عدول از اصول انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ابزار دیگر دشمن برای آسیب به انقلاب اسلامی، آسیب رسانی به ولایت فقیه است در حالیکه عزت ۴۰ ساله امروز مدیون ولی فقیه دیروز و امروز است و هرزمان به رهنمودهای ولایت عمل کردیم پیروزی به همراه داشت و هرجا شکست خوردیم به دلیل عمل نکردن به فرامین و رهنمودهای ولی فقیه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر گرک یراق

      خوب اگه مذاکره نکنیم که جنگ میشه. ..ما باید با جناب آقای ترامپ وارد مذاکره شویم ... رهبر کره شمالی ...دیدید که آخرش چی شد رفت و با آمریکا مذاکره کرد فقط به خاطر مردم کشورش که در رفاه و آسایش باشند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      جناب آقای خاتمی جای تعجب دارد که دولتمردان ... همیشه گفتگو ومذاکره رابه جای جنگ ودرگیری به دیگران توصیه وراهبردنظامی راکارسازنمی دانند پس چرا خودمان به آن عمل نمی کنیم مگرکره شمالی از نظرهسته ای ازماقویترنبودپس چرابااین وجؤد مذاکره باامریکاراقبول کرد شاید مصلحت کشورش رادراین مقطع بررویکردنظامی ترجیح داده ماالان چهل سال است که مرگ برآمریکآ گفته وپرچم آنهاراکه نمادملی آنهاست می سوزانیم چه نتیجه ای گرفته ایم درزمان اوباما اقای ظریف درکنارآمریکانشست وقرداد امضاکرد حالایه رییس جمهوردیکتاتورودیوانه آمده ومیگه بیاییدبامن قراردادببندید چه اشکالی داره ما به خواست خدا دولتمردان توانایی داریم که می توانند باحرف ومنطق حرف خودرابه کرڛی بنشانند چرابایدکاربه جایی برسد که مجبوربه این کارشویم بایدبعضی جاهاباپنبه سردشمن رابرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافق نظر شما هستم

    • امیر

      جناب خاتمی تمام فرمایشات جناب عالی درست.
      ولی برای مقابله با دشمن باید با او چشم در چشم شد. و این کار را شما باید بکنید. نباید فقط به شعار هایی بسنده کرد. که مردم این شعار ها را می دهند و بعدا تاوان این گونه شعار ها را نیز مردم با تاثیر تحریم ها و گرانی ها می دهند.
      یکی از این راه های چشم در چشم شدن مذاکره با دشمن است.

    • بدون نام

      والا ما راضیم بریم باهمه کشورها صلح کنیم مردیم ازبدبختی بی پولی.شماکه جیبات پره حرف مفت زیاد میزنی

    • عاقلی

      درسته ، چون حدود 97% مردم کم عقل هستند !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا شماها خودتون رو عقل کل میدونید پس نگاهی به کشور ویران شده و نود درصدی فقر ملت رو ببینید خجالت چیز خوبیه که اونم در شماها پیدا نمیشه

    • بدون نام

      مذاکره دوباره با آمریکا مساوی با شکست دوباره مثل برجام و تحریمهای شدید تر .

    • بدون نام

      استاد یه نگاه ب ایران کن یه نگاه ب آمریکا ما حداقل تو هر زمینه ای ۲۵سال از آمریکا عغب تریم چرا برای پیشرفت کشورمون مذاکره نکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صفر 25 یادت رفته خواستم یادآوری کنم 250 ساله نه 25

    • بدون نام

      زمانی به حرف همین کم عقلان عمل خواهید کرد

    • علی

      و کسانی که سودشان در تحریم است مخالف مذاکره هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      ایول به خانمی
      مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاسبان تحریم فقط شماها دوسه درصدی کشور هستید که راضی به مذاکره نیستید

      • حمید

        ای کاسب تحریم دست از سر ما بردارید بخدا از گرسنگی و بدبختی مردیم آخه شماها دنبال چی هستید؟ روسیه بهتره یا آمریکا؟ به حضرت عباس از قدیم پدران ما دیدند هر مملکتی پای روسیه باز بشه مردمش ازگرسنگی و فلاکت میمیرند مثل امروز ما

    • بدون نام

      اونا کم عقل نیستن به فکر ملت و مردم گرسنه هستن ....

    • بدون نام

      ... اینقدر که روسیه به ایران بدی کرده ، امریکا بدی ندیدیم!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایی همینطوره ...مرگ بر روسیه وطرفداران خاینش در ایران

    • حسین

      مگر همیشه نمی فرمائيد خواست ملت برایتان اهمیت دارد مذاکره خواست ملت است اگر قبول ندارید شهامت داشته باشید رفراندوم بگآذرید سود بعضی ها در این تحریمها ست

    • حامد

      نتیجه مذاکره با دشمن را در این چند سال دیدیم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود. باید با توکل بر خدابه توان داخلی تکیه کرد و قوی شد. در مقابل دشمن متکبر باید با تکبر رفتار کنیم.

    • ایرانی

      اینک وایسی عقب بگی لنگش کن و تاوانش را مردم بدهند هنر نیست ! بیا برو جلو ببینیم چکاره ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج