adexo3
۷۳۴۶۷۲
۲۹ نظر
۵۰۰۷
۲۹ نظر
۵۰۰۷
پ

ولایتی: مذاکره با ترامپ معنایی جز تسلیم ندارد

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: ملت ایران به هیچ فردی وکالت نداده که برای ما تسلیم نامه تنظیم کند.

خبرگزاری مهر: رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: ملت ایران به هیچ فردی وکالت نداده که برای ما تسلیم نامه تنظیم کند.

علی اکبر ولایتی صبح امروز در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: اخیراً ۱۰۰ نفر نامه ای را امضاء کرده اند که این نامه تسلیم در برابر آمریکا است.

وی افزود: برخی از این افراد نویسنده، تاجر، برخی مهره داخل و برخی مهره های خارجی و دارای گرین کارت بوده اند و برخی نیز هر روز از یک محفل به محفلی دیگر می روند که این نامه در واقع تسلیم نامه ملت ایران به شمار می رود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خاطر نشان کرد: ملت ایران به این افراد وکالت نداده که تسلیم نامه تنظیم کنند و ملت ایران با استقلال خود، عزتش را به دست آورده است.

ولایتی خاطرنشان کرد: افرادی که این تسلیم نامه را امضاء کرده اند باید بدانند که دیر یا زود باید آمریکا با ذلت از منطقه خارج شود چرا که خط جبهه مقاومت پیروزی پشت پیروزی دارد.

وی عنوان کرد: انتخابات لبنان حاصل ۳۵ سال مبارزه است و اکنون این کشور توانست انتخابات آزاد برگزار کند و نمایندگان مردم تعیین شوند و بر این اساس این کشور جلوی آمریکا و اسرائیل ایستاده است و آمریکا و اسرائیل جرات ندارد به لبنان نگاه چپ کند.

وی اضافه کرد: انتخابات عراق نیز برای ما که متحد این کشور هستیم اتفاق بسیار خوبی بود اما موجب عصبانیت آمریکا شد.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: عربستان که نوکر آمریکا به شمار می رود ۳ سال یمن را بمباران کرد و اکنون که نتوانست موفق شود، امارات نیز به کمک وی آمده و کشورهایی مانند انگلیس نیز به کمک عربستان آمده است تا بندر هدیبیه در یمن را ببندند که شکست خوردند و آنها باید بدانند که شکست خورده نهایی هستند.

ولایتی اظهارداشت: افرادی که آن نامه را امضاء کرده اند هیچ وقت در کشور مسئولانه عمل نکرده اند یا کاره ای نبوده اند و یا اگر مسئولیتی داشته اند، غلط کاری های زیادی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: آن روزی که ترامپ این ادعا را کرد که آمریکا ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کرده و باید پول خود را پس بگیرد، بنابراین اکنون تلاش می کند به نحو اینکه سوریه از داعش پاک می شود، افرادی که به داعش فرمان می دادند، در سوریه وارد می شوند.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد بیان کرد: ترامپ بعد از نقض عهد برجام، قصد دارد آمریکا را مانند کازینو اداره کند اما باید بداند که در منطقه ما بینی به خاک مالیده می شود.

وی گفت: کره شمالی دماغ آمریکا را به خاک مالید و مذاکراتی که با این دو کشور صورت گرفت برای این بود که عقب نشینی آمریکا محترمانه و دارای مشروعیت شود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهارداشت: کره شمالی از مواضع خود پایین نمی آید این در حالی است که آمریکا از مواضع خود پایین آمده است.

ولایتی اضافه کرد: عده ای خارج نشین یا افرادی که بچه های آنها از کشورهایی مانند عربستان سعودی بورسیه گرفته اند و کارمند شرق الاوسد هستند، اعلامیه مظلت بار امضاء می کنند. اما بدانند که مردم ایران به دهن آنها می زنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خاطرنشان کرد: افرادی که این نامه را امضاء کرده اند کارشان پاسخ دادن به اربابانشان است و بدانند که در چه لجنزاری افتاده اند.

وی گفت: افرادی که این نامه را امضاء کرده اند حواسشان باشد که تاریخ مصرفشان تمام خواهد شد و ممکن است گرین کارت های آنها لغو شود و دلارهایی که به آنها می دهند نیز قطع شود و گرسنه بمانند.

ولایتی اظهارداشت: کجایند کسانی که پناهنده شده اند و چند روزی در تلویزیون های بیگانه مصاحبه کرده اند. امیدواریم که این افراد به دامان ملت بازگردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: این افراد نمی دانند مذاکره چیست. ما ۵ سال پیش با آمریکا و ۵ کشور مذاکره کردیم و بعد از اینکه همه چیز تمام شد زیر مذاکره زدند.

وی گفت: این ۱۰۰ نفر با امضاء خود می خواستند آبروی ریخته آمریکا را جمع کنند و این افراد باید بدانند که در نهایت مانند محمد بن سلمان و گاو شیرده می شوند.

ولایتی خاطرنشان کرد: مگر مذاکره نکردیم؟ مگر این مذاکرات مورد تائید ۵ کشور و شورای امنیت نبود؟ اما زیر آن زدند. چرا که آنها می خواهند ما را خلاء سلاح کنند و در مذاکره بعدی به دنبال این هستند که ما دستمان را بالا ببریم.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: آمریکا در یمن شکست خورد و در حکومتی که در عراق تشکیل می شود محکم تر از قبل بوده و جایی برای آمریکا نخواهد داشت و آمریکا باید بداند که با ذلت از منطقه بیرون خواهد رفت.

وی اضافه کرد: افرادی که این نامه را امضاء کرده اند بدانند که آبروی خود را برده اند. فردی که قراردادهای محکم بین المللی را زیر پا می گذارد و عربده می کشد، مذاکره کردن با آن فایده ای ندارد. این افراد آخرین ضربه را به حیات سیاسی خود زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تسلیم نشیم از گشنگی میمیریم نمیشه با آمریکا جبهه گرفت ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما وضعت خوبه

    • بدون نام

      این چ طرز فکریه کمی ب مدرنیته کشور رسیدگی کرد شد تسلیم شدن چرا نباید با آمریکا مذاکره کرد

    • بدون نام

      خیلی وقته تسلیمیم جون تو، منتها آقایون خیلی دیرتر از عوام دردشون میگیره اصلا دردشون نمیگیره ، ولی ما ها دو ترکش اول فلج شدیم

    • بدون نام

      مذاکره بهیچ وجه به معنای تسلیم نیست البته رشته شما پزشکی است وهمیشه درکارهای نامرتبط بارشته تخصصی کار کرده اید البته شما بازنده مذاکرات هستید..ولی نخبه های سیاسی این کاررا خوب بلدن..

    • بدون نام

      انگارتوی این کشورزندگی نمیکنیدکه دردورنج مردم رو بفهمین،تازه هنوزتحریمهاشروع نشده وضعیت اینه وروزبه روزهم داره بدترمیشه خدارحم کنه وقتی تحریمهای اصلی شروع بشه.چراقبول نداریدصنعت ما،مواداولیه کارخونه هامون وصدهامورددیگه همگی وابسته هست وبایدواردبشه.
      ازخدابترسیدوبه این مردم مظلوم رحم کنید.باشعارهای توخالی وپوشالی چیزی درست نخواهدشد.

    • اسد

      مثلا این اقا خیلی باسواد هست اقا مرد حسابی داره اقتصاد مملکت فلج میشه ارزش پول ملی نصف شده باز هم مقاومت الکی مردم بیکار کارا خوابیده مردم علف بخورند چرا مذاکره نکنیم ؟؟؟؟مذاکره مردم کار میخوان پول میخوان انرژی هسته ای براشون نون اب نمیشه.

      پاسخ ها

      • مهدی منیری

        دلتون خوش هست کدام انرژی هسته ای !! بهتر بگید تولید سلاح هسته ای

    • بدون نام

      مگه بقیه کشورا مذاکره نمیکنن

    • بدون نام

      ..اخرش تسلیم میشین بدجور هم میشبن...اقای 45 شغله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • مهدی منیری

      آیا آقای ولایتی فرموده اندکه با چه ابزار قدرت اقتصادی ویا سیاسی داخلی به جنگ تحریمهای کمر شکن اقتصادی خواهند رفت؟!! با کدام مدیریت هوشمند وتوانمند داخلی و باکدام منابع مالی و با کدام برنامه مدون و اجرایی اقتصادی در بلند مدت این امر میسر خواهد شد؟!!

    • بدون نام

      اگر هر مذاکره ایی ،به صورت زیرکانه برگزار شود به معنای تسلیم نیست،مثل مذاکره رهبر کره شمالی با ترامپ.

    • بدون نام

      از کره شمالی که قویتر نیستین . قبول کنین که آمریکا کلانتر جهان است

    • بدون نام

      چه تسلیمی اقای 37 شغله

    • بدون نام

      با ترامپ هم مذاکره کنید گرانی بهتر نمیشه مردم که دیگه دارن میمیرن

    • بدون نام

      آقای دکتر چرا همش از ملت مایه میزارین .این ملتی که شما ازش حرف میزنید دیگه کارد به استخونش رسیده واصلا هم از این وضع راضی نیست ولی کو گوش شنوا!

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      چراازگفتگوترس وهراس دارید

    • بدون نام

      نباید از مذاکره ترسید،از تحریم دو مرحله ای ترامپ ترسید که اولی در تیرماه و دومی در آبانماه ،روز 13 آبان عملی خواهد شد که در آن صورت کمر مردم ایران را خواهد شکست.

    • بدون نام

      مگر کره شمالی تسلیم شد؟در مذاکره توافق هر دو طرف شرط است نه یک طرف.

    • بدون نام

      نیست که حالا پیروز میدونید
      از بس که مملکت گل و بلبل درست کردید برا این ملت

    • بدون نام

      ولایتی تو که در رفاه هستی ملت ایران که گرفتار شده بد است

    • بدون نام

      فقط فکر خودتی مردم به گدایی افتادن. ژن خوب

    • بدون نام

      آره دیگه .اگر همردیف مردم رنج دیده و بدبخت بودین الان نمیگفتین تسلیم !!! لج و کینه تا کی دیگه !!!؟

    • بدون نام

      کاری که سال ها بعد مجبورید الان با شرط وشروط اول بخواهید به برجام برگرده وبعد زیرکانه امتیاز بگیرید

    • کارمند

      اگرنمیخواهید مذاکره کنید پس چرا اینقدر بی تفاوت شده اید ودر مقابل بدبختی و فقر روزافزون مردم کاری نمیکنید

    • بدون نام

      جای دوری نرید اکثریت نظرات ببینیم ولایتی که دردی نداره مثل ماکه نیست

    • پارسا

      اگر شما هم در ویلای هزارمتری سعدآباد زندگی کنی مسایل جهان رو یه جور دیگه میبینی، احتمالا بهتر می‌بینی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج