۷۳۵۲۲۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

گوشی های طلایی شفق رنگ گلکسی S۹ و S۹+

هنگامی که سامسونگ در ابتدا گزینه های «قرمز بورگاندی» و «طلایی شفق» رنگ جدید خود را برای گوشی های هوشمند گلکسی S۹ و S۹+ اعلام کرد، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این مدل ها در ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر، اعلام نشد...

برترین ها - ترجمه از احمد محمدی: هنگامی که سامسونگ در ابتدا گزینه های «قرمز بورگاندی» و «طلایی شفق» رنگ جدید خود را برای گوشی های هوشمند گلکسی S۹ و S۹+ اعلام کرد، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این مدل ها در ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر، اعلام نشد. سپس، ایوان بلاس (بلاگ نویس مشهور بین المللی آمریکایی)، شواهد استواری درباره عرضه گوشی «طلایی شفق» رنگ سامسونگ به بازار آمریکا در آینده ارائه کرد.

گوشی های طلایی شفق رنگ گلکسی S9 و S9+

در حال حاضر، سامسونگ رسما از ورود گوشی های گلکسی طلایی شفق رنگ S9 و S9+ به آمریکا سخن گفته است. در اعلامیه مطبوعاتی این شرکت اعلام شده که گزینه رنگ جدید انحصارا در Best Buy (هر دو فروشگاه آفلاین و آنلاین) و در سایت samsung.com از تاریخ 24 ژوئن، (یکشنبه هفته آینده) عرضه خواهد شد.

با این کار، تعداد کل گزینه های رنگی موجود گوشی های گلکسی S9 و S9+ در منطقه آمریکا به چهار مورد خواهد رسید، در حالی که سه رنگ قبلی آن شامل بنفش تیره، آبی زغالی و سیاه هستند. قیمت گزینه جدید رنگ باقی می ماند: 719.99 دلار (64GB)، 769.99 دلار (128GB) و 839.99 دلار (256GB) برای گوشی های استاندارد گلکسی S9 و 839.99 دلار (64GB)، 889.99 دلار (128GB) و 959.99 دلار (256GB) برای نسخه های پلاس.

گوشی های طلایی شفق رنگ گلکسی S9 و S9+

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: «علاوه بر این، برای مدت زمان محدود، مصرف کنندگان می توانند تلفن های خود را با یک گلکسی S۹ یا S۹+ طلایی شفق رنگ معاوضه کرده و به این ترتیب تا ۴۰۰ دلار صرفه جویی کنند.» البته روزنامه ها گفته اند در بهترین حالت این تخفیف از رقم ۳۰۰ دلار بیشتر نخواهد رفت!

فقط جهت اطلاع تان، گلکسی S۹+ در حال حاضر در بازار هند در حال فروش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج