جاباما
۷۳۶۱۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پتنت جدید سامسونگ، یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها گوشی‌های هوشمند خود را بدون حاشیه نمایشگر روانه بازار کرده اند. با توجه به این موضوع در آینده طراحی این محصولات تغییر خواهد کرد. پتنت سامسونگ به دستگاهی مجهز به دو نمایشگر اشاره می‌کند.

وب سایت کلیک - محمد قریشی: به نظر می رسد طراحی دستگاه های بدون حاشیه نمایشگر در آینده وارد فاز جدیدی شود. پتنت سامسونگ از دستگاهی مجهز به دو نمایشگر خبر می دهد.

پتنت جدید سامسونگ، یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها گوشی های هوشمند خود را بدون حاشیه نمایشگر روانه بازار کرده اند. با توجه به این موضوع در آینده طراحی این محصولات تغییر خواهد کرد. پتنت سامسونگ به دستگاهی مجهز به دو نمایشگر اشاره می کند.

در پتنت سامسونگ شاهد حضور یک نمایشگر در بخش جلویی و صفحه نمایش دوم در بخش پشتی یک اسمارت فون هستیم. در گذشته ال جی محصولات سری V خود را به نمایشگر دوم مجهز کرده بود و گوشی میز پرو 7 نیز از صفحه نمایش دوم بر روی پنل پشتی خود بهره می برد.

تا به امروز محصولات مجهز به دو نمایشگر به موفقیت بزرگی در بازار دست پیدا نکرده اند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند تغییری در این وضعیت ایجاد کند.

همانطور که می دانید بسیاری از پتنت ها تبدیل به محصولات تجاری نمی شوند. با این حال استفاده از نمایشگر دوم در بخش پشتی دستگاه می تواند مزیت هایی به همراه داشته باشد.

پتنت جدید سامسونگ، یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر

در هنگامی که نمایشگر دستگاه بر روی یک سطح قرار گرفته باشد کاربر می تواند توسط صفحه نمایش دوم به نوتیفیکیشن های خود دسترسی داشته باشد. شرکت ها می توانند از نمایشگر دوم با رزولوشن پایین تر استفاده کنند و قابلیت نمایشگر همیشه روشن را برای آن در نظر بگیرند تا مصرف باتری کاهش پیدا کند.

سامسونگ می تواند اسکنر اثر انگشت را در نمایشگر دوم قرار دهد. با وجود این مزایا نمی توان انتظار داشت در آینده محصولی مجهز به این ویژگی روانه بازار شود. یکی از دلایل این امر ابعاد سنسور دوربین اصلی است.

گوشی هوشمند موجود در تصاویر این پتنت فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا بوده و همچنین در بخش جلویی آن دوربین سلفی نیز حضور ندارد. این احتمال وجود دارد که به علت حضور نمایشگر دوم کاربران از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج