۷۳۶۵۸۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

هشدار جدی نماینده مجلس به وزیر صنعت

سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس درباره بازار نابسامان خودروهای وارداتی می گوید: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون مردم هستند که مجبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتخاب: سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس درباره بازار نابسامان خودروهای وارداتی می گوید: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون مردم هستند که مجبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

باستانی درباره شرایط نابسامانی که در ماه های گذشته بر بازار خودروهای وارداتی پیش آمده و عملکرد وزیر صنعت در این خصوص گفت: البته عملکرد یک وزیر را نمی توان در یک فاصله زمانی کم بررسی کرد؛ اما شاید کسی یک نفر یک روز وزیر باشد و نوع نگاه و مسیرش مشخص کند که او چگونه وزیری است. فکر می کنم یکی از بزرگترین ضرباتی که به وزارت صنعت وارد شد، بحث انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت و معدن بود. این مسئله وقتی مطرح شد، تمامی امور جاریه وزارت صنعت، مسکوت ماند. بر این اساس، در تغییرات سطوح مدیریتی در وزارت صنعت، مقداری تعلل اتفاق افتاد و این، بزرگترین ضرر را به این وزارتخانه وارد کرد.

اين عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بايد ببينيم پالایش مشکلات در درون وزارت خانه در حال انجام است يا خير؟ مثلا اگر سايت ثبت سفارش هک شده و تعدادی خودرو ثبت نام شده، پیدا کردن این عوامل کار سختی نیست و این قضیه خیلی راحت باید از سوی وزارتخانه اعلام شود. حال اینکه شخص وزیر در این باره اظهارنظر کند یا نکند، خیلی مهم نیست؛ آنچه مهمتر است و مردم انتظار دارند که مشکلات را رفع کنند.

او ادامه داد: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون اين مردم هستند که محبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

باستانی درباره احتمال استیضاح وزیر صنعت، تصریح کرد: این هفته جلسه ای درباره قیمت خودرو داریم که امیدواریم در قالب مذاکره و صحبت، همین مسئله که خواست مردم است تحقق یابد و کار به جایی نرسد که بخواهیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا این وزیر رو استیضاح نمیکنن # مجلس # بی کفایت

      پاسخ ها

      • علی

        بنظر شما کدامشان بدرد می خورند

    • بدون نام

      هر وقت نزدیک انتخابات میشه همه دلسوزن، به احتمال قوی سال دیگه مجلس تعطیل میشه، چون با این وضعیت مردم از گرسنگی رمق رفتن پای صندوق رای هم ندارن

    • بدون نام

      بابا به خدا رک تو دوربین نگا میکنه و دروغ میگه این وزیر صنعت ،تو اخبار دروغ پراکن ۲۰،۳۰ گفت سایت گمرک هک شده ،فرداش دید گند زده جلو دوربین نیومد و خود مجری خبر دروغ پراکن ۲۰،۳۰ گفت سایت هک نشده بود جریان چیز دیگه ای بود ، خدایا خودت ما رو خفه کن از دست این دروغگو ها

    • بدون نام

      در تاریخ ایران وزیری بی لیاقت تر از وزیر صنعت ندیدم

    • علی

      بابااین صنعت وزیر میخواهد چکار خودش میگرده بازار آزاد چیه همین تولید داخل تا بیست روز پیش سواری ۳۳ میلیونیش ازدیروز ۴ میلبون آمده روش ما وزیر میخواهیم چکار ویابهتر مجلس میخواهیم چکار

    • حسام

      شما هیچ کدومتون مرد نیستید و با این گرونی های سرسام آوری که خودتون اعم از هیئت وزرای دزد و مجلس بی کفایت و قوه ناعادل قضاییه مسببش بودید تنها هدفتون اینه که مردم بیچاره را رو در روی نظام قرار دهید ولی به یمن خون شهدا این آرزو را به گور خواهید برد

    • بدون نام

      وزیر صنعت و معدن و برکنار کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج