اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۷۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بکام: فرگوسن من را احيا کرد

هافبک پيشين شياطين سرخ سرالکس فرگوسن را مورد ستايش قرار داد و تاکيد کرد اين مربي اسکاتلندي بوده که او را به روزهاي اوج بازگردانده است.

تسنیم: هافبک پيشين شياطين سرخ سرالکس فرگوسن را مورد ستايش قرار داد و تاکيد کرد اين مربي اسکاتلندي بوده که او را به روزهاي اوج بازگردانده است.

ديويد بکام، هافبک پيشين تيم ملي انگليس در مصاحبه‌اي که با روزنامه «تايمز» انگليس داشت سرالکس فرگوسن را به برجي قدرتمند مقابل انتقاداتي که به وي مي‌شده تشبيه کرد و گفت: سرالکس فوق‌العاده بود. او پس از اخراج من در بازي مقابل آرژانتين که به شدت مورد انتقاد بودم با حمايتش به من قدرت زيادي داد.

وي افزود: هواداران منچستريونايتد هم استثنايي بودند. در برخي موارد از اينکه آن اتفاق در جام جهاني ۹۸ افتاد خوشحالم، چون باعث شد قوي‌تر شوم. وقتي مردم از شما انتقاد مي‌کنند دليل نمي‌شود که دست از کار بکشيد، بلکه بايد سخت تلاش کنيد و خودتان را باور داشته باشيد.

در ديدار انگليس - آرژانتين در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني ۱۹۹۸ فرانسه ديويد بکام به دنبال خطايي که روي ديه‌گو سيمئونه، هافبک حريف مرتکب شد با کار قرمز داور جريمه و از زمين اخراج شد. در همان بازي هم سه‌شير در ضربات پنالتي مغلوب آلبي‌سلسته شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برخي تماشاگران انگليسي که بکام را مقصر اصلي حذف انگليس از اين تورنمنت مي‌دانستند او را در بازي‌هاي خارج از خانه منچستريونايتد هو مي‌کردند و حتي در موردي اين ستاره انگليسي تهديد به مرگ شد. البته اين انتقادات تاثير منفي روي ديويد نگذاشت و او در سال ۱۹۹۹ به عنوان دومين بازيکن برتر سال فيفا انتخاب شد و در قهرماني منچستريونايتد در ليگ برتر انگليس، جام حذفي انگليس و ليگ قهرمانان اروپا در فصل ۹۹-۱۹۹۸ سهمي بسزا داشت.

کاپيتان پيشين انگليس خاطر نشان کرد: به يکباره تبديل به منفورترين بازيکن انگليس شدم. يادم مي‌آيد که پس از جام جهاني ۱۹۹۸ فرانسه در اولين بازي خارج از خانه‌مان که مقابل وستهام بود با اسکورت پليس به زمين ‌رفتم. وقتي با اتوبوس تيم هم مي‌خواستيم جابه‌جا شويم هواداران به شدت عصباني بودند و مي‌شد اين را به وضوح از چهره‌شان فهميد.

سرالکس فرگوسن اخيراً در کتاب زندگي‌نامه‌اي که از خود منتشر کرده عنوان کرده بکام فکر مي‌کرد از من بزرگ‌تر است و در چند سال آخر حضورش در اولدترافورد به جاي اينکه روي فوتبالش تمرکز کند، به دنبال کسب شهرت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج