۷۳۷۹۴۱
۵۵ نظر
۵۰۱۴
۵۵ نظر
۵۰۱۴
پ

شوهرکُشی با اسید

این زن جوان درحالی‌که به‌شدت در دادگاه گریه می‌کرد و از پسر کوچکش می‌خواست تا به آغوش او برود، گفت: وقتی از عصبانیت به شوهرم گفتم می‌خواهم خودم و پسرم را بکشم، نگاهی به من کرد و گفت یک سگ کمتر! همین حرفش آن‌قدر من را عصبانی کرد که اسید را روی او ریختم.

روزنامه شرق: درگیری‌های دنباله‌دار زن و شوهر و فحاشی مرد به فرزندش انگیزه‌ای بود که زن جوان برای اسیدپاشی به شوهر و قتل او عنوان کرد. هرچند او ادعا کرد که بیماری روانی دارد، اما متخصصان آن را تأیید نکردند.

به گزارش خبرنگار ما، این زن جوان درحالی‌که به‌شدت در دادگاه گریه می‌کرد و از پسر کوچکش می‌خواست تا به آغوش او برود، گفت: وقتی از عصبانیت به شوهرم گفتم می‌خواهم خودم و پسرم را بکشم، نگاهی به من کرد و گفت یک سگ کمتر! همین حرفش آن‌قدر من را عصبانی کرد که اسید را روی او ریختم.

آذر سال ۹۵ زنی به پلیس و اورژانس زنگ زد و گفت روی شوهرش اسید ریخته است. این زن جوان درخواست کمک کرد و خواست شوهرش را زنده نگه ‌دارند. در ابتدا مأموران کلانتری و تکنسین‌های اورژانس در محل زندگی این زن حاضر شدند و مرد جوانی را دیدند که داشت در اسید می‌سوخت. با انتقال مرد به بیمارستان، اقدامات درمانی روی او آغاز شد. با حضور مأموران اداره شانزدهم آگاهی تهران بزرگ تحقیقات آغاز شد. این زن زمانی که در برابر بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری قرار گرفت، درحالی‌که همچنان می‌گفت از کرده خودش پشیمان است، گفت: از مدتی پیش با شوهرم مشکل داشتم. او دائما مرا اذیت می‌کرد و با هم هر روز دعوا داشتیم. دوباره از دیشب دعوا و درگیری‌مان شدت گرفت. تا نزدیک صبح دعوا کردیم، بعد او خوابش برد و بعد از آن من به او گفتم تو را در خواب با اسید خواهم سوزاند؛ اما او به حرفم توجهی نکرد. به انباری رفتم و از آنجا ظرفی پلاستیکی را پر از اسید کردم. وقتی بالا آمدم او هنوز خواب بود. بیدارش کردم که از جا پرید و یک‌دفعه اسید را رویش ریختم. خیلی ترسیده بودم و در همان حال پشیمان شدم. به کنارش رفتم و او را بغل کردم و از او معذرت خواستم. تشنه‌اش بود؛ یک لیوان آب نیز برایش بردم و او آب را خورد. گفتم اشتباه کردم حالا که این‌طور شد خودم را با اسید خواهم سوزاند و خواهم کشت اما دیگر سودی نداشت و به همین دلیل سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفتم. من بلافاصله بعد از این اتفاق پشیمان شدم. هیچ راه برگشتی نبود؛ نه قدرت کشتن خودم را داشتم، نه قدرت نجات‌دادن همسرم را، او حالش بد بود.

این زن گفت: ما با هم خیلی اختلاف و دعوا و درگیری داشتیم، اما من شوهرم را خیلی دوست داشتم و اینکه نمی‌توانستم از او طلاق بگیرم به دلیل هم دوست‌داشتن زیاد بود.

با انتقال زن جوان به بازداشتگاه، از اداره آگاهی خبر رسید شوهر او در بیمارستان جان خود را از دست داده ‌است. وقتی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت، متخصصان اعلام کردند علت مرگ سوختگی شدید ناشی از اسید و ازبین‌رفتن عناصر حیاتی بدن ‌است. با توجه به این نظریه، قرار مجرمیت و کیفرخواست از سوی دادسرا برای متهم صادر و پرونده برای رسیدگی دقیق‌تر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این زن در دادسرا پذیرفت که با ریختن اسید روی شوهرش باعث مرگ او شده‌ است.

متهم در جلسه محاکمه در شعبه پنجم به ریاست قاضی بابایی و مستشار قاضی تولیت در جایگاه قرار گرفت و از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده و برای او درخواست صدور حکم قانونی شد.

سپس پدر و مادر مقتول از سوی خود و نوه‌شان درخواست صدور حکم قصاص کردند.

در ادامه، متهم در جایگاه حاضر شد؛ او ضمن اینکه همچنان ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: شوهرم تازه از سرکار آمده بود که مثل همیشه جروبحث‌مان شد. همیشه جروبحث داشتیم و او خرجی درست و حسابی هم نمی‌داد. باز هم دعواهای قدیمی تکرار شد و دیدم او در رختخوابش خوابید. عصبانی شدم و به‌سمت انبار رفتم که یک چهار لیتری اسید در آن بود. اسید را در کاسه‌ای ریختم و پس از آن بالا آمدم. می‌خواستم روی سر پسرم اسید بریزم و اول او را بکشم و بعد از آن خودم را بکشم. به شوهرم گفتم که قصد و نیتم چیست و او درحالی‌که خواب بود، به من گفت یک سگ کمتر؛ یعنی اینکه من گفتم بچه را خواهم کشت و او به نشانه بی‌خیالی گفت یک نفر کمتر باشد چه بهتر. من عصبانی شدم و یک‌دفعه اسید را روی او ریختم و مقداری از اسید نیز به خودم پاشید، اما زیاد نبود. یکدفعه دیدم که دارد می‌سوزد و همه‌چیزش آب می‌شود. در همین حال نشست. به سمتش رفتم و او را بغل کردم و گفتم که مرا ببخش نمی‌خواستم این‌طور بشود.

این زن در ادامه خواست که پسرش را به آغوش بکشد که پسربچه کوچک نپذیرفت و گفت تو پدرم را کشتی و باید اعدام شوی. زمانی که قضات از این پسربچه معنای اعدام را پرسیدند، او گفت یعنی دیگر این زن نباشد. این زن خیلی وقت است که مادر من نیست.

متهم که ملتمسانه از فرزند خود می‌خواست به آغوشش بازگردد، در انتهای جلسه از قضات خواست سلامت روانی‌اش را بررسی کنند و ادعا کرد که بیماری روانی‌اش باعث شده تا دست به چنین کاری بزند.

این درخواست از سوی وکیل متهم نیز مطرح شد. او گفت: موکل من در شرایط روانی مناسبی نبوده؛ چراکه اختلافات شدیدی با همسرش داشته‌ و خشونت همسرش او را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده ‌است. وضعیت فعلی او نیز نشان می‌دهد که حال خوبی ندارد. با توجه به این درخواست، متهم به پزشکی قانونی معرفی شد و قضات صدور حکم را به بعد موکول کردند. با معاینه زن جوان ازسوی متخصصان، آنها اعلام کردند او به‌لحاظ روانی سالم و مسئول اعمال خود است. با توجه به اعلام نظر پزشکی قانونی هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • به نام

      خاک به سرت دل آمد این کار کردی روز قیامت چه جوابی داری بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران قیامت نباش اونجا همه چی روشن و شفاف هست و حق و ناحق نمیشه

      • جانباز

        حتماً دنبال یکی ديگه بوده!!!

    • بی نام

      لعنت به توخب چرازجرکشش کردی جوابشومیدادی مگه هرکی توهین کنه بایدبکشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به قول خود مرده یه سگ کمتر مگه چی میشه حالا چرا شماها انقد جوش میزنید
        کسی که دیگران براش حکم سگ رو داره خودش از سگ کمتره

    • ....

      اگه این یک آقابودفورأاعدام میکردن ولی این زنیکه چندوقت بعدآزادمیشه

    • .....$$$$

      خوبش کرددبزار بمیره.مردی که اخلاق نداشته باشه رو باید از روی زمین برداشت.البته کار زنه هم درست نبود.به این که نمیشه گفت دوست داشتن باید ازش طلاق میگرفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی اخلاق نداره باید بمیره عجب خوبه قاضی نیستی

      • بدون نام

        هر کسی که دیگران رو سگ میبینه خودش باید سگ کش بشه

    • بدون نام

      زنه بی عقل ..خوب طلاق رو برای چی گذاشتن اخه ...به نظرم رذل ترین کار اسید پاشیه چجوری میتونن چنین کاری کنن ...اصلا اسید تو خونه برای چی نگه داشتن ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما شوهر عوضیش نگه می داشته تو خونه

      • بدون نام

        اه یاد گرفتین فقط همینو بگین
        شماها چه میدونین اون لحظه زنه در چه حالی بوده
        فکر کن تو به کسی که دوستش داری میگی میخوای خودت رو بکشی طرف میگه یه سگ کمتر واقعا اون لحظه چکار می کنی
        شاید منم اگر جای این زن بودم همین کار رو میکردم
        انقدر قضاوت بیجا نکنید والا باید برای این قضاوت ها جایی باید جواب پس بدید دادگاه جزای هر متهمی رو میده نیاز نیست یه عده کاسه داغ تر از آش بشن

    • خوزستانی

      ای ملعونه ی خبیثه مگه آدم به خاطر یک کلمه کسی را شوهرش را میکشه ای قاتل کثیف لعنت خدا بر تو انشالله که زودتر اعدامت کنند و به جهنم بروی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کوفت

      • بدون نام

        خوزستانی بد جوری از زن ها داری میسوزی چکارت کردن
        درسته بهشون میگی ضعیفه ولی طرف انقد قدرت داشته که بلایی به سرت آورده بوی سوختگیت تو فضای مجازی هم احساس میشه خخخخخخخ

    • زنا ادم نیستند

      این قاتل کثیف این حرفارو بهانه میکنه که خودش را بابت قتل تبرئه کنه وگرنه حتی اگر فرض کنیم که شوهرش چنین حرفی زده بوده ولی بازهم دلیل بر قتل نمیشه که خدا لعنتت کنه زنیکه کثیف
      ای ملعونه ی خبیثه مگه آدم به خاطر یک کلمه کسی را شوهرش را میکشه ای قاتل کثیف لعنت خدا بر تو انشالله که زودتر اعدامت کنند و به جهنم بروی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردها از زنها به دنیا اومدن چطور میتونن آدم باشن ؟

      • بدون نام

        خوزستانی
        مرد جنوبی و تویی که ادعا داری از غیر آدمی زاد به دنیا اومدی همگی یک نفر هستید و نمیدونم زن چکارت کرده که تمام وجودت پر نفرت هست خدا شفات بده

      • بدون نام

        خجالت بکش مرد تو از به زن به دنیا آمدی داری به مادری توهین می کنی که به دنیات آورده

    • مردجنوبی

      اینهمه جنایات زنها بر علیه شوهران زنگ خطری است برای همه پسرها که به ذات کثیف و خبیث این موجودات پی ببرند و در ازدواج عجله نکنند که چنین عاقبتی نداشته باشند خدا در قرآن کریم می فرماید زنانتان و فرزندانتان دشمنان شما هستند پس برحذر باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت کجای قران همچین چیزی گفته چرا چرت میگی

      • بدون نام

        ای بدبخت

      • بدون نام

        صد در صد برید دنبال همجنس خودتون و بذارین زن ها نفس راخت بکشن از دست شما جانواران درنده

      • بدون نام

        نرگس جنوبی خخخخخ
        والا من جای تو بودم خودکشی میکردم متقلب اسم خودت رو مرد گذاشتی
        ولی امثال تو بجز گند پراکنی کاری ندارن هر کاری می کنین تا خیال کنین بزرگ هستین غافل از اینکه حقیر تر شما وجود نداره

      • شیما

        واقعا در یک جمله؛ متاسفم برات؛ ...

    • نرگس

      اینهمه جنایات زنها بر علیه شوهران زنگ خطری است برای همه پسرها که به ذات کثیف و خبیث این موجودات پی ببرند و در ازدواج عجله نکنند که چنین عاقبتی نداشته باشند خدا در قرآن کریم می فرماید زنانتان و فرزندانتان دشمنان شما هستند پس برحذر باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد جنوبی حداقل متن رو عوض میکردی و بعد با اسم زنونه کامنت میذاشتی یک کامنت رو با دو اسم و بدتر از اون با اسم یه زن گذاشتی
        واقعا چقدر آدم باید پست و حقیر باشه که همچین کاری بکنه

        مرد ؟ اصلا این عنوان برازنه ات نیست
        مردی شرف و کرامت داره که امثال تو ازش بهره ای نبردین
        فقط امثال تو میتونن ذات خودشون رو زیر سوال ببرن و زن رو غیر آدمی ذات حساب کنن چون خودشون از انسانیت بی بهره هستن

    • ارس

      مملکت باش!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • اسی م

        ایران بزرگ زنده باد

      • بدون نام

        اگه ادم یه ذره ایمان تو وجودش باشه دست به خشونت واسید پا شی نمیزنه . از هم بدتون میاد متارکه والسلام

    • بدون نام

      بیشتر مواقع درچنین درگیریهایی طرفین آخرین و خطرناکترین تصمیم اتخاذ میکنند
      حالا یا از روی عصبانیت و یا عوامل دیگه که دست بدست هم باعث قتل میشود
      علل و عوامل این حرکات باید ریشه یابی شود

    • بدون نام

      بیشتر مواقع درچنین درگیریهایی طرفین آخرین و خطرناکترین تصمیم اتخاذ میکنند
      حالا یا از روی عصبانیت و یا عوامل دیگه که دست بدست هم باعث قتل میشود
      علل و عوامل این حرکات باید ریشه یابی شود

    • امیر گرک یراق

      زن بیچاره واقعا خوب کاری کرده همسر ظالم خودشو به قتل رسونده. ..منم بودم چنین کاری میکردم. ..بیخود و بی جهت که اسید روی بدن اون مقتول نریخته چقدر زن بدبخت رو عصبانی کرده که دست به چنین کاری زده امیدوارم که خدا کمکش کنه و اعدام نشه .خدایا به اون بچه رحم کن حالا که بی پدر شده دیگه نزار بی مادر بشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر مردان باشعوری مانند شما

      • بدون نام

        من هم زن هستم خوب کاری که نکرده راهش این نبود
        هیچ وقت قتل و جنایت رو نمیشه خوب حساب کرد ولی درکش میتونم بکنم اینکه تو یه لحظه بدترین تصمیمی رو که میشده گرفت گرفته و کاری کرده که قابل جبران نیست
        کاش بتونیم تو شرایط بد و بحرانی کمی کنترل روی خودمون و اعمالمون داشته باشیم

    • امیر گرک یراق

      زن بیچاره واقعا خوب کاری کرده همسر ظالم خودشو به قتل رسونده. ..منم بودم چنین کاری میکردم. ..بیخود و بی جهت که اسید روی بدن اون مقتول نریخته چقدر زن بدبخت رو عصبانی کرده که دست به چنین کاری زده امیدوارم که خدا کمکش کنه و اعدام نشه .خدایا به اون بچه رحم کن حالا که بی پدر شده دیگه نزار بی مادر بشه ...

      پاسخ ها

      • پارسا

        خوب کار ی نداره اینکاررویکن معلومه دیریا زودشوهرت رومیکشی قتل واسه زنها هیچی نیست انگار میرن پارک

      • بدون نام

        آره پارسا جان تو راست میگی مردهامون خیلی از قتل میترسن
        حیوونکیا

    • بدون نام

      اینا ایرانی نیستنا.ایران سرزمینه گل و بلبل!!من موندم چرا ی عده بازم انقد خودشیفتن و خودشونو بهترین نژاد میدونن.ایران و ایرانی یعنی همین!
      سگم نژاد داره.

    • ایرانی

      قضاوت کار من نیست اما انگیزه قتل برسر عصبانیت آنی و تصمیم لحظه یی !!!!بیائید به کمک خانوادها تا همه با یک چوب زده نشوند!! این دوقتل در تهران بخاطر عصبانت و پای مخارج درمیان هست و بااینکه مرد هستم ولی احساسم میگه دروغ نگفته در اظهاراتش اما تصمیم با اولیای دم و قاضی هست!! حداقلش تلگرام و انحراف اخلاقی در این خبر و پیرمرد تهرانی نقش ندارند.....

      پاسخ ها

      • بینام

        چه جالب هم نظر نرگس وهم مرد جنوبی یکسان است ناقلاها چه هم فکری دقیقا هم زمان

      • بدون نام

        از همین جا میشه فهمید که این مرد جنوبی تا چه حد کثیف و حقیر هست
        اینها عین آفتاب پرست رنگ عوض می کنن
        خدا نکنه آدم تو زندگی واقعی گیر یکی از اینها بیفته

      • بدون نام

        نرگس ومرد جنوبی و خوزستانی همه یکین
        همتی هم همون مرد جنوبیه

        یه نفره که زیر هر خبری که کلمه زن توش باشه
        ظاهر میشه
        تا به زنا بد و بیراه بگه

        برترینها هم نظرات مزخرفشو تایید میکنه

    • بدون نام

      من مجردم
      آرزوی داشتن همسر و بچه امو دارم
      خاک برسرت کنن که قدر زندگیتو ندونستی
      سنگ دله بی رحم
      اعدامم کمشه

    • بدون نام

      نرگس و مرد و جنوبی و زنها ادم نیستن

      همه یکین
      برای همین کامنتای توهین به زن زیاد شده
      اغلب این پیاما کار یه موجود روانیه

      خدا شفات بده واقعا

    • فریاد

      بخدا قسم شوهرمن وقتی برسرموضوع کوچکی عصبانی میشه حرف خیلی زشتی میزنه اگر کسی دیگری بود جای من این مرد را چند سال قبل می کشت ولی من این مرد را واگذار کرده ام به خدا دوستان برام دعا کنید این مرد به سزایش برسد ومن رهایی یابم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با همین حرف ها داری زندگیت رو به هدر میدی

    • ایرانی

      واقعامرد جنوبی و نرگس رو دقت نکرده بودم حق با دوستان هست! یه خبر برای کاربر ضدافغان و۱۰ و۱۶ میلیون : شنیدم این زن افغانی بوده...، از اهالی منطقه اما فحاشی چیزی بدی هست و از جوان ها و متاهلین بعنوان مرد پا به سن گذاشته خواهش میکنم فحاشی و حرف رکیک در( دعوای خانوادگی )ویا الفاظ رکیک خوداری نمایند!

    • ایران

      لازم میدونم گاهی بعنوان هموطن و ریش سفید مزاحم دوستان بشم ، همو نمیشناسیم بااین حال یک دعا هم برایم کافی وکاملا بدون جناح و ..حرف میزنم. من پدرم ارتشی بوده ، قبل از انقلاب وتا کنون هرگز کسی در خانواده حتی اگه طرفمون مقصر تصادف بوده درجمع منزل و مقابل پدر کوچترین الفاظ رکیک و....بیان نمیشه! تمرین کنید میتوانید.یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا ایران مگه میشه بدون توهین و حرف های رکیک زندگی کرد چه انتظاراتی داری
        زنها حق رفتن به ورزشگاه ندارن تا مردها بتونن فحاشی کنن و خودشون رو تحلیه کنن

    • بدون نام

      کاربر ۱۷:۵۰ منظور داخل خانوادهاست که از هر دعوایی منجر به فحاشی و نهایت خشم یکی از طرفین هست! ربطی به خواست اجتماعی و ورزشگاه نداره اگر داخل خانواده درست بشه بعدا در مورد ورزشگاه بحث میشه، فعلا از هرچند جنایت یک یا دومورد غیرایرانی هستند ! راجب اینها نظر بده و خبر فوق! این زن اتباع خارجی بوده تا صبح فکرده کرده تا رفته طرف اسید را آورده ، اما انها که عدالت میخوان اجرا بشه نه ملیت قربانی فکر میکنند ونه چیزی جز عدالت بجز اجرای حق

      پاسخ ها

      • نرگس

        مردجنوبی
        خیلی اقایی دادش گلم.

    • نیما

      یعنی این زن عقل نداشت یعنی وژدانش آسوده است خیلی بی وژ دانی

      پاسخ ها

      • پارسا

        نیماجدان درست میگی این زن مکارهرزه
        وجدان نداشت.وانسان نبود.
        زن های مردستیز هم خجالت بکشید

      • نرگس

        نیما جان لایک .لایک جوانمرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج