۷۳۸۳۹۱
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده خرمشهر به مردمش: از دولت حمایت کنید

نماینده خرمشهر در مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی به کم کاری های دوره های گذشته مربوط می شود از مردم خرمشهر خواست از مسئولان فعلی حمایت کنند.

خبرگزاری مهر: عبدالله سامری امشب در آئین کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در خرمشهر، ریشه بسیاری از مشکلات فعلی خرمشهر را در گذشته دانست و اظهار کرد: به خاطر اینکه کارهایی که امروز در خرمشهر در حال انجام و در گذشته انجام نشده است، مردم این شهرستان از این وضع کلافه شده اند و این روزها کمبودها خود را به خوبی نشان داده اند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، مشکل شوری فعلی آب را نیز مرتبط با گذشته دانست و اظهار کرد: انتقال آب کارون که عامل اصلی شوری آب امروز خرمشهر است ۱۷ سال پیش با حفر تونل بهشت آباد و گلاب ۱ و ۲ انجام شد و مربوط به زمان فعلی نیست.

وی افزود: این اتفاق اگر در دوره نمایندگی من اتفاق می افتاد بدون شکل با جدیت با آن مقابله می‌کردم.

سامری، ناتوانی خویش را برای توقف طرح های انتقال آب اعلام کرد و گفت: برخی من را متهم به انتقال آب خوزستان می کنند در صورتی که این موضوع به بنده ارتباطی ندارد و در شرایط فعلی نیز قادر نیستم کانال های انتقال آب که اعتبارات میلیاردی برای آنها هزینه شده است را خراب کنم.

وی از منتقدان خواست همراه با بیان انتقاد به بیان راهکارها نیز بپردازند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از فعال سازی طرح غدیر یک و راه اندازی طرح غدیر۲ به عنوان راهکارهای بررسی شده ای یاد کرد که از سوی وی به عنوان نماینده مردم پیگیری و توسط مسئولان منطقه با جدیت اجرا شده و یا در حال اجراست.

سد خاکی مارد یکی از اقداماتی است که طی روزهای گذشته برای رفع شوری آب خرمشهر احداث و روز گذشته توسط وزیر نیرو بازدید شد. با این وجود مردم خرمشهر امروز آبی با شوری چند برابر حد استاندار را مزمزه کردند.

سامری در این خصوص نیز اظهار کرد: ساعت ۲۲ روز گذشته لوله غدیر هویزه دچار شکستگی شد که تا ۱۴ امروز کار تعمیرات آن در حال انجام بود و به همین دلیل چاره ای جز استفاده از آب کانال ژیان که به خاطر پیشرویی آب دریا شور شده است باقی نماند.

وی با یادآور شدن اینکه ۲۳ استان کشور با خشکسالی درگیر هستند، کیفیت نامناسب آب خرمشهر را هم بی ارتباط به مسئولان منطقه دانست.

سامری گفت: خشکالی همه گیر است و آب دریا به رودخانه ها پیشرویی می کند و مقصر آن مسئولان فعلی نیستند که تحت فشار قرار دادن آنها در این شرایط شایسته نیست.

وی افزود: تمام تلاش ها برای رفع مشکل با وجود خشکسالی بسیار در حال انجام است و از مردم انتظار می رود از مسئولان شهری که تلاشی شبانه روزی دارند حمایت و در راستای رفع مشکل همکاری کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده از جمله احداث مراکز درمانی، توسعه روستاها که منجر به کاهش یا توقف مهاجرت از روستاها به شهر شده است به عنوان نمونه ای از اقدامات انجام شده توسط مسئولان فعلی شهری و مدیران کنونی منطقه آزاد اروند یاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تورا خدا به مسولان ونماینده ها فشار نیارید،درست نیست ، ناراحت وپژمرده میشن طفلکیا، آخه اینا که نماینده شما که نیستن،بلکه مدافع ونماینده دولتن . چه جالب قشنگ صحبتهای نماینده خرمشهر را بخوانید چطور دارن از بدبختیایی که سر ملت بدبخت،محروم وبی کس آورده را بازبان خودش میگوید البته همه به دولتها ومسولین قبلی ربط میداد،وخدا میداند الان دارن چه غلطایی که نمیکنن....علا برکت الاه.پیش بسوی شعارواختلاس"

    • بدون نام

      وکیل الدوله؟؟

    • مهسا محمدی

      اره حمایت کنند ک مردمو بیشتر از این بدبخت کنن شماها همتون سروته ی کرباسید

    • بدون نام

      اقای وکیل
      مردم خرمشهر و آبادان مهاجرت میکنن به طرف تهران که از دولت حمایت کنند دیگه .....

    • بدون نام

      کی از ما حمایت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج