۷۴۱۶۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیلتر بوی غذا با لامپ هوشمند

کمپانی هیروتا در ژاپن یک لامپ با نام «Cookiray Anti-odor Lamp» طراحی کرده و ساخته که همزمان با روشن کردن محیط آشپزخانه قادر است بوهای ناخوشایند را تفکیک کرده و کاهش دهد.

ایران آنلاین: کمپانی هیروتا در ژاپن یک لامپ با نام «Cookiray Anti-odor Lamp» طراحی کرده و ساخته که همزمان با روشن کردن محیط آشپزخانه قادر است بوهای ناخوشایند را تفکیک کرده و کاهش دهد.
فیلتر بوی غذا با لامپ هوشمند
این لامپ که براحتی بر سقف آشپزخانه نصب می‌شود انبوه بوهای ناخوشایند ناشی از پخت و پز، چربی و دود غذاهای کبابی را فیلتر کرده و تا حد زیادی کاهش می‌دهد. فیلترهای تصفیه هوا در این لامپ آویزان همانند یک هود عمل کرده و با جذب بوهای نامطبوع در آشپزخانه تجربه خوشایندی از طبخ غذاها را به شما هدیه می‌دهد.عمر مفید فیلترهای این لامپ دو تا سه سال بوده و طی این مدت حتماً باید آنها را تعویض کرد.
این لامپ بسته به‌شدت بوهای موجود در هوا دارای سه سطح تنظیم‌کننده است. این محصول به کمک یک حسگر هوشمند بوهای موجود در محیط را تشخیص داده و به طور اتوماتیک سطوح تنظیم‌کننده را برمی‌گزیند. به این ترتیب بر اساس شدت و ضعف بوهای ناخوشایند فیلتر تنظیم شده و عملکردش را آغاز می‌کند.
لامپ ۱۸ واتی این محصول ژاپنی با داشتن پنج سطح روشنایی قابل تنظیم، نور مناسب در زمان‌های آشپزی بخصوص پخت غذاهای کبابی را فراهم کرده و شما می‌توانید با برگزیدن هر یک از گزینه‌های موجود، سطوح روشنایی متفاوتی در آشپزخانه را تجربه کنید. تمامی این تنظیم‌ها نیز توسط یک دستگاه کنترل از راه دور انجام می‌گیرد. در حال حاضر این لامپ در دو رنگ سیاه و سفید و به قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در دسترس است.

ایران آنلاین: کمپانی هیروتا در ژاپن یک لامپ با نام «Cookiray Anti-odor Lamp» طراحی کرده و ساخته که همزمان با روشن کردن محیط آشپزخانه قادر است بوهای ناخوشایند را تفکیک کرده و کاهش دهد. فیلتر بوی غذا با لامپ هوشمند این لامپ که براحتی بر سقف آشپزخانه نصب می‌شود انبوه بوهای ناخوشایند ناشی از پخت و پز، چربی و دود غذاهای کبابی را فیلتر کرده و تا حد زیادی کاهش می‌دهد. فیلترهای تصفیه هوا در این لامپ آویزان همانند یک هود عمل کرده و با جذب بوهای نامطبوع در آشپزخانه تجربه خوشایندی از طبخ غذاها را به شما هدیه می‌دهد.عمر مفید فیلترهای این لامپ دو تا سه سال بوده و طی این مدت حتماً باید آنها را تعویض کرد. این لامپ بسته به‌شدت بوهای موجود در هوا دارای سه سطح تنظیم‌کننده است. این محصول به کمک یک حسگر هوشمند بوهای موجود در محیط را تشخیص داده و به طور اتوماتیک سطوح تنظیم‌کننده را برمی‌گزیند. به این ترتیب بر اساس شدت و ضعف بوهای ناخوشایند فیلتر تنظیم شده و عملکردش را آغاز می‌کند. لامپ ۱۸ واتی این محصول ژاپنی با داشتن پنج سطح روشنایی قابل تنظیم، نور مناسب در زمان‌های آشپزی بخصوص پخت غذاهای کبابی را فراهم کرده و شما می‌توانید با برگزیدن هر یک از گزینه‌های موجود، سطوح روشنایی متفاوتی در آشپزخانه را تجربه کنید. تمامی این تنظیم‌ها نیز توسط یک دستگاه کنترل از راه دور انجام می‌گیرد. در حال حاضر این لامپ در دو رنگ سیاه و سفید و به قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در دسترس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج