جاباما
۷۴۲۶۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تصاویر جاسوسی از هیوندای Palisade

شرکت هیوندای در حال توسعه یک شاسی بلند فول سایز است. به تازگی این برند کره‌ای خودروی Palisade را به همراه پوشش محافظ در جاده مورد بررسی قرار داده است.

وبسایت جی اس ام: در ماه آوریل سال جاری میلادی تصاویر جاسوسی هیوندای Palisade در فضای مجازی منتشر شد. این محصول هیوندای یک خودروی شاسی بلند فول سایز محسوب می‌شود که قادر به حمل هشت نفر است. به تازگی تصاویر جدیدی از این اتومبیل در آرویزونا ثبت شده است که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.

در این تصاویر می‌توان به نحوه طراحی جلوپنجره خودروی جدید هیوندای پی برد. علاوه بر جلوپنجره می‌توان قسمتی از بخش جلویی این محصول را نیز مشاهده کرد. هیوندای برای این خودرو چرا‌غ‌های بزرگی را در نظر گرفته است. برند هیوندای بر روی جلوپنجره این خودرو به خوبی پوشانده شده است. به نظر می‌رسد هیوندای برای طراحی این شاسی بلند فول سایز از طراحی نسل جدید هیوندای سانتافه و خودروی مفهومی Grandmaster الهام گرفته است.

تصاویر جاسوسی از هیوندای Palisade

در حالی هیوندای خودروی Palisade را توسعه می‌دهد که کیا نیز شاسی بلند Telluride را در دست توسعه دارد. به نظر می‌رسد هر دو محصول هیوندای و کیا در یک زمان وارد خط تولید شوند. هیوندای پالیسید مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند. این کمپانی کره‌ای قصد دارد در سال 2019 خودروی سانتافه XL را با سه ردیف صندلی روانه بازارهای جهانی کند. این خودرو تبدیل به بهترین شاسی بلند این برند خواهد شد.

انتظار می‌رود قدرت این خودرو را یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.3 لیتر تامین کند. 290 اسب بخار قدرت تولید شده توسط این موتور به وسیله یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های پالیسید منتقل می‌شود. کیا در زمان معرفی مدل مفهومی Telluride به استفاده از موتور 6 سیلندر با حجم 3.5 لیتر به همراه یک موتور برقی اشاره کرد. این موتورها در مجموع قدرتی برابر با 400 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهند.

تصاویر جاسوسی از هیوندای Palisade

این احتمال وجود دارد که هیوندای Palisade در نمونه‌ای مجهز به موتور توربوشارژر دوقلو نیز به بازار عرضه شود. این موتور ۶ سیلندر با حجم ۳.۳ می‌تواند ۳۶۵ اسب بخار قدرت تولید کند. در حال حاضر این موتور قدرت خودروهای جنسیس G۸۰ و جنسیس G۹۰ را تامین می‌کند.

هیوندای Palisade در زمان ورود به بازار باید با خودروهای زیادی رقابت کند. از رقیبان این محصول می‌توان به فورد Expedition و شورولت Suburban اشاره کرد. انتظار می‌رود در سال آینده میلادی با خودروی شاسی بلند فول سایز هیوندای ملاقات کنیم. به احتمال زیاد این محصول از سال ۲۰۲۰ برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عکس کاپوت ماشین عکاس در یک متری افتاده ، جاسوسی کجا بود
      این مدل عکس ها هم فکر کنم یه جور بازاریابی پیش از موعده وگرنه اینا دو تا جاده اختصاصی ندارن یعنی

    • بدون نام

      تصاویر جاسوسی از پراید نداریم!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج