۷۴۳۷۶۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

امسال ۲۰۰ هزار بازنشسته به سفر می‌روند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۲۰۰ هزار بازنشسته امسال به سفرهای زیارتی و سیاحتی می روند و از خدمات مراکز وابسته به این صندوق استفاده می کنند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۲۰۰ هزار بازنشسته امسال به سفرهای زیارتی و سیاحتی می روند و از خدمات مراکز وابسته به این صندوق استفاده می کنند.

جمشید تقی زاده افزود: در سال گذشته ۱۰۶ هزار و ۵۰۲ نفر از بازنشستگان به مراکز زیارتی و سیاحتی وابسته به صندوق بازنشستگی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: یارانه سفر به ازای هر بازنشسته و یک همراه نیز از ۶۶۰ هزار تومان به ۷۴۰ هزار تومان برای امسال افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در سال گذشته هشت هزار و ۶۴۰ نفر به کربلای معلی اعزام شدند که پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار نفر به این سفر زیارتی بروند.

وی ادامه داد: مقصدهای سفر برای بازنشستگان نیز افزایش یافته است و در ۳۱ استان کشور مقدمات برای سفر بازنشستگان فراهم شده است.

تقی زاده ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشور دومین بنگاه بزرگ کشوری است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته را تحت پوشش قرار داده است و ۵۶ درصد از این افراد، بازنشسته آموزش و پرورش هستند.

وی خاطرنشان کرد: از سال جاری در زمینه معیشت، سفرهای زیارتی و سیاحتی، درمان، ورزش و پیشگیری از بیماری ها اقدامات خوبی در صندوق برای بازنشسته ها آغاز شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای سال جاری و تصدی تیم جدید صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت های همه جانبه وزیر رفاه و اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی تصمیمات تاثیرگذار و مهمی در راستای بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان اتخاذ شده است و در حوزه های مختلف اجرایی خواهد شد.

حقوق همه بازنشستگان 10 درصد افزایش یافت

تقی زاده تصریح کرد: با اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و بند (ج) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۷ حقوق همه بازنشستگان و موظفان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که تا پایان سال ۱۳۹۶ بازنشسته، از کار افتاده یا فوت شده اند، ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای همسان سازی حقوق، پس از اعمال این افزایش، میزان حقوق آن دسته از افرادی که کمتر از ۲ میلیون تومان دریافت می کردند نیز به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.

تقی زاده اظهار داشت: ۱۹ درصد برنامه همسان سازی انجام شده و حداقل حقوق بازنشسته ها از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است؛ بر این اساس ۸۲،۵ درصد بازنشستگان تحت پوشش از افزایش حقوق در قالب این برنامه برخوردار شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه وضعیه بچه میخواهید گول بزنید سفر نخواستیم همان چیزی که مجلس بابت افزایش حقوق تصویب کرد اجرا کنید

    • بدون نام

      بجای سفر حقوق ما را بالا ببرید و بدهی های معوقه را پرداخت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید بدبخت بازنشسته بکجاه مراجعه کند .برای سفر همه اش سر کاریه

    • بدون نام

      همش حرفهای دروغ و غیر قابل باور بازنشسته پول اول برج تا آخر برجش را نمیتونه برسونه همیشه شرمنده خانواده اش میشه پول سفرش کجا بوده ؟؟؟چقدر به فکر رفاه مردم هستید ؟؟؟؟

    • بدون نام

      0 چرا دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکه راست میکین مطالبات بازنشسته ومستمعری بگیر رو بدین که داغون شدن زیر بار مشکلات و بیماری فرزندانشان راست میکین مسافرت نمی خوان مشکلاتشون رو حل کنید

    • بدون نام

      سفر اخرت منظورشون هست خخخ

    • خلیل تجرد

      چرا تورتفریحی به ترکیه گرجستان و.....برای بازنشسته درنظر نمگیریند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج