۷۴۴۰۷۵
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

با شکم پاره با ابراهیمی بستیم، این بود جوابش!

امید ابراهیمی شماره ۶ استقلال به باشگاه الاهلی قطر ملحق شد و روز گذشته هم در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

خبر ورزشی: امید ابراهیمی شماره ۶ استقلال به باشگاه الاهلی قطر ملحق شد و روز گذشته هم در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

استقلالی‌ها تلاش کردند تا واکنش رسمی به جدایی او نشان ندهند و مثل حماسه کاوه رضایی، او را خارج ندیده معرفی نکنند. آبی‌ها فعلاً درباره ابراهیمی سکوت کرده‌اند ولی در پس این سکوت، اعتراضات زیادی نهفته است.

مسئولان باشگاه استقلال به شدت از این بازیکن گلایه دارند و احتمالاً در روز‌های آینده شاهد مصاحبه‌های آن‌ها درباره او خواهیم بود. گلایه مسئولان باشگاه این است که چرا ابراهیمی تماس‌هایشان را پاسخ نمی‌دهد. خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که ابراهیمی بعد از مصدومیتش در بازی مقابل ذوب‌آهن، پاسخ تماس‌های یکی از مسئولان باشگاه که مأمور مذاکره با او بود را نداد. این مسئول باشگاه سپس با افتخاری صحبت‌هایی داشت و از ابراهیمی گلایه کرد. او گفت، با وجود آنکه چند بار تماس گرفته تا حتی حال و روزش را بپرسد، امید پاسخ تماس‌هایش را نداده است. این مسئله باعث دلخوری افتخاری هم شد.

در ایام جام جهانی مسئولان باشگاه کم و بیش با روزبه چشمی، منتظری و حسینی در ارتباط بودند و حتی گلایه کردند چرا امید تماس‌هایشان را پاسخ نمی‌دهد. ابراهیمی، اما قصد داشت تمام تمرکزش را روی بازی‌ها بگذارد و پس از آن تصمیم بگیرد.

استقلالی‌ها توقع داشتند امید بماند ولی به هر حال او بازیکن آزاد بود و بازیکن آزاد هم می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. این بازیکن در سه فصل گذشته هم تا مرز جدایی از باشگاه رفت ولی هر بار تصمیم گرفت بماند. دو فصل قبل و در نیم‌فصل امید ابراهیمی با پیشنهاد جدی از قطر روبه‌رو شد ولی تأکید کرد دوست دارد در استقلال بماند و جایی نرود. امید، اما با توجه به مسائل مالی باشگاه و اینکه معمولاً دستمزدش را سر موقع نمی‌گرفت، این بار تصمیم گرفت تمدید نکند و راهی قطر شود.

باشگاه الاهلی پول خوبی به این بازیکن خواهد داد، اما این مسئله باب میل مسئولان باشگاه نیست چراکه عدم تمدید قرارداد این بازیکن، آن‌ها را تحت فشار می‌گذارد. وینفرد شفر تأکید زیادی روی حفظ امید ابراهیمی داشت. هواداران هم از باشگاه خواستند تا هر طور شده او را نگه دارد. حالا در این شرایط امید رفته و طبیعتاً این اتفاق می‌تواند به ضرر آن‌ها باشد. استقلالی‌ها علاوه بر این، از یک موضوع دیگر هم شاکی هستند. آن‌ها می‌گویند سال گذشته باشگاه با وجود پارگی عضله شکم امید قرارداد این بازیکن را تمدید کرد و او بالای ۱۰ هفته از میادین به دور بود و حالا چطور حتی پاسخ تماس مسئولان باشگاه را نمی‌دهد؟ حتی گلایه این است که او سال گذشته بعد از اینکه قراردادش را با استقلال بست، در مردادماه شکمش را جراحی کرد در حالی که می‌توانست اردیبهشت‌ماه این کار را کند ولی گذاشت و گذاشت تا ابتدا قراردادش امضا شود.

هیچ بعید نیست مسئولان باشگاه درباره او هم حرف‌های تندی به زبان بیاورند. امید، اما فعلاً سکوت کرده و روز گذشته هم هرچه تلاش کردیم تا با این بازیکن گفتگو کنیم، نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadi

      چرا نمیگی با شکم پاره . با مصدومیت براتون بازی هم کرد

    • بدون نام

      استقلال بازیکن بی تعصب و پولکی نمیخواد

      پاسخ ها

      • اکبر

        با این وضعیت دلار هر کی جای اون بود همین کار رو میکرد

    • بدون نام

      امید برای استقلال زحمت کشید , باید حرفه ای به موضوعش نگاه کرد بازیکن حق داره برای آینده اش نگران باشه , انشاالله هرجا که رفته موفق باشه

    • بدون نام

      بوی پول، بدجور آدما رو هوایی میکنه! اونم تو وضع خاص اقتصادی الآن!

    • دکتر ایرانی

      این بازیکن برده نیست
      حق دارد در سنین بالا برای خودش تصمیم بگیرد
      هیچ ایرادی هم ندارد
      با شکم پار قرارداد بستید چون امید را با شکم پاره هم میخواستید
      چطور با صادقی آن رفتار زننده را انجام دادید؟؟؟
      به تلفن دلال باشگاه جواب نمیدهد؟!!! مگر شما به تلفن همین بازیکنان موقع پرداخت مطالبات جواب دادید؟؟؟!!

    • بدون نام

      بعنوان یه استقلالی برای امید بهترین ها رو آرزو میکنم، هر شخصی حق داره بهترین تصمیم رو برای زندگیش و آینده ش بگیره، خیلی هایی هم که به امید بی احترامی میکنن نهایت نامردیه چون اگر خودشون هم بودن تو هر اداره یا جای دیگری که کار میکنن بدون تردید میرفتن به امید یه جای بهتر ، اونجا حداقل هم بهترین دستمزد و بهترین امکانات رو بدون دردسر بهش میدن، ممنون امید بخاطر هم زحماتت

    • سید

      این بازیکنان گدا گشنه همه تا به دوران رسیده اند ...ولش کنید این ......

    • بدون نام

      بره به درک!! استقلال خیلی بزرگتر از امثال ابراهیمیه

    • محسن

      عزیزان روزیکه امید به استق اومد به زور باجناق ازکار افتاده اش بود چون باشگاه به حیدری گفته بود اگر امیدو نیاری خودتم باید بری این شد امید به استق اومد.چون امید پرسپولیسی بود الانم که رفته بخاطره بی مهریای که آقایان به باجناق بزرگ امیدخان کردن چون همین روزا میشنوید که حیدری هم به یه تیم دیگه ای رفت.

    • بدون نام

      میشه بگید ابراهیمی چرا شکمش پاره شد؟واسه تیم دیگه بازی میکرد که شکمش پاره شد؟اقایان طرفداران استقلال خیلی با شعورن ترفندهای افتخاری و توفیقی دیگه رنگی نداره که بخوان امید و رودر رو هوادار قرار بدن
      اگه امید رفت از بیعرضگی افتخاری و توفیقیه
      تا زمانی که این دو نفر گورشون گم نکننن استقلال از این هم بدتر میشه،مدیری که نمی دونه چطور قرارداد میبند تو رو خدا میشه بهش بگی مدیر
      کاش یکی بود که از اقای وزیر در مورد مدیرانش سوال میکرد

    • محند

      ابی پوشها هنه همینطورند مگه پارسال سروش نرفت قبلش اعلام کرد بخاطر درامد باید برم و رفت همه هم دوستش دارن ولی استفراغیها سروته یه کلباسن

    • آریایی

      از کوزه همان بیرون تراود که در آن است.....منطقی وحرفه ایی باید نگریست..مجاز به تهمت وافترا وقضاوت احساسی نیستیم در مورد دیگران....بازیکن هم حق داره...چه امید باشه چه سروش وچه طارمی یا هرکس دیگه ایی.....به هرحال باید وضعیت اقتصادی خودشون رو سروسامان بدن....به امید موفقبت برای همه بازیکنان لژیونری وداخلی برای درخشش در تیم ملی...

    • علی

      هر بازیکنی در دوران بازی حرفه ای خود حق داره برای خودش تصمیم بگیره.
      امید برای استقلال خیلی زحمت کشیده.
      همچنین بازیکنان دیگر باشگاه ها که شرایشان مثل امید هست. باشگاه پرسپولیس سپاهان تراکتور و ...
      طرفداران تیمها باید منطقی باشند. البته این موضعگیریها قطعا بخاطر عشق و علاقه به باشگاه و بازیکن هست ولاغیر.
      برای امید آرزوی بهتربنها را دارم.

    • مهدی

      حرف اکثراستقلالیها اینه که چرا امید ابراهیمی مثل نورافکن زودتراعلام نکرد که میخوام برم که باشگاه به فکر یه جانشین خوب واسش باشه؟
      حرف اکثراستقلالیها اینه که چرا 40روز پیش که رسانه های قطری فاش کردن که ابراهیمی با الاهلی قطر قراردادبسته،ابراهیمی این خبر رو تکذیب کرد؟
      بخدا اگه ابراهیمی مثل نورافکن ازقبل اعلام کرده بود که میخوام برم ازرفتنش خوشحال هم میشدیم و واسش آرزوی موفقیت هم میکردیم.ولی ابراهیمی با نوع رفتنش ضربه سنگینی به باشگاه استقلال وارد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج