اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۴۳۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مارکو: بازیکنان می‌دانند چرا سختی می‌کشند!

یکی از نام‌هایی که این روزها در اردوی پرسپولیس خبرهای زیادی در موردش شنیده می‌شود مارکو استیلینوویچ بدنساز سرخپوشان است.

خبرآنلاین: یکی از نام‌هایی که این روزها در اردوی پرسپولیس خبرهای زیادی در موردش شنیده می‌شود مارکو استیلینوویچ بدنساز سرخپوشان است. این مربی که گفته می شود زمانی در کلینیک درمانی با مدیریت برانکو در زاگرب پایتخت کرواسی فعالیت می کرد، حالا به عنوان یک بدنساز در کنار سرخپوشان است و تک تک بازیکنان با اینکه دل خوشی از تمرینات سختش ندارند اما از عملکردش تعریف و تمجید می کنند. در حاشیه این اردو موفق شدیم از طریق یک دوست مشترک، با مارکو ارتباط کوتاهی داشته باشیم. او گفت:«فشار تمرینات مان واقعا بالاست و بازیکنان هم با قدرت زیاد و تمرکز بالا، تمرینات را انجام می دهند. این موضوع، تمام خواسته کادرفنی از بازیکنان است و می بینیم که به خوبی از پس این تمرینات برمی آیند.»

مارکو اضافه کرد: «البته تمرینات تا حدی که بازیکنان می گویند هم سخت نیست. تیم های دیگر هم این طور تمرین می کنند. در این زمان، بازیکنان باید بدانند که برای یک یا دو بازی آماده نمی شوند بلکه ما ۳۰ بازی پیاپی داریم که تنها دو یا سه وقفه زمانی در آن به وجود می آید. در هر وقفه نیز، باید همین طور سخت تمرینات را پیگیری کنیم. من مربی سختگیری نیستیم فقط دوست دارم به بازیکنانم کمک کنم تا بدنی ایده آل برای فصل پیش رو داشته باشند.»

مارکو در نهایت گفت: «بازیکنان می دانند چرا امروز به این شکل تمرین می کنند. آنها دوست ندارند مصدوم شوند. امروز باید دانه هایی بکارند که سال آینده آن را درو کنند. اگر این روزهای تمرینی و بدنسازی را از دست بدهند، احتمال مصدومیت شان بالا می رود و این موضوع برای بازیکنان پرسپولیس خطرناک به نظر می رسد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج