جاباما
۷۴۴۷۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«گاندو» بازیگر می‌گیرد

پیش تولید اولیه سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار آغاز شده است.

بانی فیلم: پیش تولید اولیه سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار آغاز شده است. شنیده ها حاکی از آن است که در هفته جاری احتمال تولید این مجموعه برای شبکه نمایش خانگی قوت گرفته است. این در حالی است که مدتی است پیش تولید سریال آغاز شده و گروه در حال مذاکره با بازیگران هستند. البته هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است و همچنان در مرحله گپ و گفت با بازیگران به سر می برد.

«گاندو» بازیگر می‌گیرد

ضمن اینکه قرار است این مجموعه در ۳۰ قسمت تولید شود. پیش از این شنیده شده بود که سریال «گاندو» در ۱۰ یا ۱۲ فصل ساخته خواهد شد.

این مجموعه به تهیه کنندگی مجتبی امینی است و آرش قادری فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است. به احتمال زیاد این مجموعه در ۱۰ یا ۱۲ فصل تولید خواهد شد و فصل اول آن در ۳۰ قسمت خواهد بود. «گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی است.

نگارش فیلمنامه فصل نخست سریال به پایان رسیده است و با توجه به مضمون امنیتی که دارد، یکی از کارهای الف تلویزیون محسوب می شود. البته اگر قرار باشد که این سریال از تلویزیون پخش شود! بنابراین هنوز شبکه و زمان پخش سریال مشخص نیست.

قادری و افشار پیش از این در مجموعه «برادر» با هم همکاری داشته اند و آخرین سریالی که افشار کارگردانی آن را برعهده داشت، «آنام» بود که از شبکه سه پخش شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج