۷۴۵۳۱۷
۳۹ نظر
۵۲۶۴
۳۹ نظر
۵۲۶۴
پ

تعرض مرد مسافرکش به زن جوان

راننده پراید که متهم است زنی را آزار و اذیت کرده، وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش حاضر شد، نه‌تنها اتهام آزار زن را رد کرد، بلکه مدعی شد زن جوان به او پیشنهاد برقراری رابطه داده بود.

روزنامه شرق: راننده پراید که متهم است زنی را آزار و اذیت کرده، وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش حاضر شد، نه‌تنها اتهام آزار زن را رد کرد، بلکه مدعی شد زن جوان به او پیشنهاد برقراری رابطه داده بود.

به گزارش خبرنگار ما، اسفند‌ماه دو سال قبل زنی با همراه مردی موتور‌سوار به کلانتری مراجعه کرد و مدعی شد از سوی مردی آزار و اذیت شده ‌است. این زن گفت: مرد راننده من را به عنوان مسافر سوار کرد و به راه افتاد. من چند جایی کار داشتم و با خودم فکر کردم که ماشین را به‌صورت دربستی کرایه کنم که در راه یک‌دفعه متوجه شدم مرد راننده تغییر مسیر داد و بعد هم من را مورد آزارواذیت قرار داد.

من چندباری سعی کردم فرار کنم اما نتوانستم او حتی پول و کارت بانکی من را گرفت و هرچه پول نقد داشتم هم از من گرفت تا‌ اینکه در فرصت مناسب از ماشین پیاده شدم و از مردم درخواست کمک کردم که یک موتورسوار کمکم کرد و بعد هم من را به کلانتری رساند.

این در‌حالی بود که مرد موتورسوار هم اظهارات زن جوان را تأیید کرد و گفت: من دیدم زنی فریاد می‌زند و کمک می‌خواهد مردم دور ماشین پرایدی جمع شده‌ بودند و می‌خواستند به زن کمک کنند، اما مرد راننده با گفتن اینکه دعوا خانوادگی است، دخالت نکنید سعی داشت زن را به داخل ماشین بیندازد. زن فریاد می‌زد دروغ می‌گوید من این مرد را نمی‌شناسم و من هم برای اینکه به موضوع مشکوک بودم، مقاومت کردم و با ترفندی مرد را بیرون کشیدم و زن را نجات دادم و با خودم به کلانتری آوردم.

با ردیابی‌های انجام‌شده مأموران متوجه شدند مرد راننده در یک پمپ‌بنزین از کارت بانکی زن جوان استفاده کرده است. با به‌دست‌آمدن این سرنخ مأموران ماشین مرد جوان را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها ابتدا مدعی شد که زن جوان فقط مسافر او بوده و گفته‌های زن درست نیست، اما وقتی برای رسیدگی به پرونده‌اش به دادگاه کیفری شماره یک شعبه چهار آورده شد، ادعای عجیبی را مطرح کرد.

در ابتدای جلسه رسیدگی زن جوان که در دادگاه حاضر شده‌ بود، یک‌ بار دیگر گفته‌هایش را تکرار کرد و مدعی شد مرد راننده او را مورد آزار قرار داده ‌است و خواستار مجازات این مرد شد.

او جزئیات را توضیح داد و گفت: من روز سختی داشتم و باید ماشینی را به صورت دربستی می‌گرفتم تا کارهایم را انجام دهم. روز حادثه ابتدا به‌صورت مسافر عادی سوار ماشین شدم بعد پیشنهاد دادم دربستی من را به چند جا برساند. او قبول کرد ولی در راه من را مورد آزار قرار داد و متوجه شدم اصلا قصدش از مسافرکشی همین بوده که من را مورد آزار قرار دهد.

متهم نیز گفت: زن جوان را به عنوان مسافر سوار کردم. او در راه با من درد‌دل کرد و عکس‌ بچه‌هایش را نشان داد و گفت که می‌خواهد از شوهرش جدا شود. زن جوان به من گفت کسی که می‌خواهد از او جدا شود، شوهر سومش است و زندگی بسیار بدی را در این چند سال تجربه کرده ‌است حتی برایم توضیح داد برای کارهای طلاق باید به محضر و دفترخانه و چند جای دیگر برود و کارهایی انجام دهد. کارت بانکی‌اش را به من داد تا خرید کنم چند جایی ایستادم تا آب و خوراکی بخرم و پمپ‌بنزین هم رفتم که بنزین بزنم و پولش را این زن حساب کرد. او زن درستی نیست یک‌ بار هم به من پیشنهاد داد که با او رابطه داشته‌ باشم.

این زن جوان بود که قصد داشت از من سوء‌استفاده کند و می‌گفت که حال خوبی ندارد. بعد هم برای اینکه از من اخاذی کند وقتی که برای خرید جایی توقف کرده‌ بودم، از ماشین پیاده شد و فریاد زد تا مردم را دور خودش جمع و خواست که از من اخاذی کند. وقتی من تن به خواسته او ندادم، چنین رفتاری کرد و حالا هم از من شکایت کرده ‌است درحالی‌که متهم اصلی خود اوست. این زن وقتی که دید با من به جایی نمی‌رسد با فریادهایش سعی کرد یک موتور‌سوار را متوقف کند و از او کمک بگیرد.

من سعی کردم به مرد جوان بگویم این زن دروغ می‌گوید، اما توجه نکرد. این زن برای من پاپوش درست کرده ‌است و من حرف‌هایش را قبول ندارم. زن جوان گفته‌های متهم را قبول نکرد و او را دروغ‌گو خواند و گفت که این مرد پول‌هایم را دزدید و من را مورد آزار قرار داد و من خواهان اشد مجازات برای او هستم.

با پایان گفته‌های متهم، هیئت قضات وارد شور شدند و تصمیم گرفتند زن جوان را برای معاینه بیشتر و اعلام نظر پزشک‌ قانونی به سازمان پزشکی قانونی معرفی کنند. بعد از اعلام نظر متخصصان، قضات درباره این پرونده تصمیم‌گیری خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از این زنان تو شهر زیاده.

    • مریم

      به حق چیزای نشنیده تو گفتی و من باور کردم یک زن هیچوقت اویزون راننده پراید نمیشه ..این هم بگم ۸۰ درصد همین مسافر کشا قصد تعرض دارند دیدم که میگم من سعی میکنم همیسه از تاکسی نارنجی و سبزا استفاده کنم هرچند اونم صددرصد قابل اعتماد نیست

      پاسخ ها

      • م خسروی

        زنا همتون همینید

      • بدون نام

        ازاین زناهست بدون ماشین هم آویزان آدم میشن چه برسه به پراید

    • بدون نام

      از اطلاعاتی که راننده از زندگی شخصی این زن در اختیار داشت میشه فهمید که زنه دروغ میگه.

    • بدون نام

      خودش اشکال داشته اولا چندین مرتبه تذکر دادهاند که به خودرو های شخصی سوار نشوند دوما اگر زنه بدون مشکل بود چرا یکنفر دیگر را اجیر می کند که بیاید شاهدت بدهد سوما واقعا خود نفر کمبود شخصیتی دارد

    • بدون نام

      کشف حقیقت تو این جور پرونده ها به تیز هوشی قضات وبازپرس بستگی دارد
      ولی سوال اینجاست .که اگه اون خانم خودش کارت بانکی شو داده براش خرید کنه .چراراننده رفته پمپ بنزین .وبنزین زده
      دوما اگه اون خانم بامیل خودش سوار ماشین مرده شده ،چرا بعد از پیاده شدنش از ماشین .اون راننده به زور مجددا میخواسته دوباره سوارش کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره راست میگه مرده دروغ میگه میخواسته اذیتش کنه مردک کثیف اکثر راننده ها کثیفن !!

    • مهدی ایرانی

      ب نظر شما کی راس میگه!!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریم
        تو خوبی هوا بده

      • بدون نام

        خانمه راست میگه ...

    • اسد

      مشخصه زنه دزوغ می گوید چون این مسئله برای یکی از دوستام اتفاق افتاده بود زنه سوار میشه موقع پیاده شدن میگه برو برام خرید کن یا داد می زنم این به من دست انداخته خلاصه دوستم پنجاه هزار تومان بهش میه واون زن بدون سرو صدا پیاده میشه

    • بدون نام

      مهدی گل ایرانی وقتی خبری منتشتر میشه خلاصه حرفا و در دادگاه هست و از مرحله پلیس رد شده ... مشخصاتی که راننده از زن داده هم میتونه کارت را داده برای اینکه دربست گرفته بوده و هم رابطه اتفاق افتاده.......مرد درست میگه احتمالا اخرش زنه میخواسته چهار ساعت دیگه دربست باشه که جروبحث و....وارد شدن موتورسوار به ماجرا.! اگه بخاطر رابطه ....بررسی بایدبشه سلامت روانی زن.اما مسافر سوار کردن غیراز تاکسی و آژانس مشخص این چیزها زیاد اتفاق میافته وکسی برای کمک خرجی هم میخواد مسافر بزنه باید تحت نظارت باشه!!!

    • A 21

      اگه با میل و اراده زنه بوده پس چرا از مردم کمک خواسته!؟

      پاسخ ها

      • باران

        چون راننده اطاعتش نکرده بخاطر اون خواسته اذیتش کنه

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      ها ؟؟؟؟ چقد پیچ تو پیچ شد ...

      پاسخ ها

      • جنوبی

        همه زن های ایطو ری اند.مقصرندالان هم زنه چرت میگه.

      • بدون نام

        نه هیچ هم تو پیچ نیست؟ مثل روز روشنه که مرده دروغ میگه!!!

    • بدون نام

      الله اعلم

    • بدون نام

      آقای خسروی
      توجه داشته باش وقتی همه ی زنهارو جمع میبندی،
      مادر و خواهر خودت و زن خودتم جزو همینجور زنهاست!!
      آره داداچ

      پاسخ ها

      • خسروی

        حالا مگه چی شده!! شما از مرحله پرتی، نوبت خواهر و مادر و زن تک تک ماها هم میرسد، این شتری است که درب همه خونه ها خوابید

    • بدون نام

      حالا مگه یوزارسیف بودی که بند کنه به تو.....

    • بدون نام

      راننده دروغ میگه.خانم چه دلیلی داره کارتشو بده ایشون خرید کنه اگر قصد اخاذی داشته.درد دل کردن که همه تو تاکسی انجام میدن.

    • بدون نام

      این زن ... از اینطور زنهای بی کس و کار تو شهر زیادن که بخوان ابرو مرد را ببرن این را زندان کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر نظر میزاری

    • بدون نام

      این زن صددرصد ... از اونورم با راننده موتور سیکلت ساخته بوده که پشت سرش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن ابلیس حیله گردروغ میگه.اینا جامعه را
        بفساد کشانده وراننده بیچاره را به درد سر....

    • بدون نام

      مگه میشه کارتش رو به تو داده بعد میخواسته از تو اخاذی کنه ؟

    • بدون نام

      با معذرت از کلیه کاربران که نظر می‌گزارن !دوتا موضوع است که نشان میده اگه مرده راست نگه ِبازم از تقصیر خانمه چیزی کم نمیکنه! یکی اینه که اگه کارتت رو دزدید رمز شو از کجا اورد؟می تونستی یه رمز غلطی بگی. بعدا که ا نبود که سرت رو ببره ,دوما اینکه آزار و اذیت هم به همین راحتیها نیست اونم برای یک نفر. راننده و اونم تو ماشین وخیابون !زن اگه مایل نباشه چهار تا مرد هم نمیتونن بدون رضایت او رو آزار بدن !حانمها خودشون میفهمن که چی میگم !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رمز کارت را به زور و اکراه گرفته،،،

      • بدون نام

        رمز کارت را به زور و اکراه گرفته،،،

    • بدون نام

      هیچ مردی بدون اجازه زن هیچ کاری نمیتونه بکنه و هیچ زنی به این راحتی نمیتونه مورد تعرض بگیره چون اگر دلش نخواد به هیچ عنوان نمیشود رابطه برقرار کرد و ضمنا هیچ منطقی هم قبول نمیکنه در بین مردم یا هرجایی که شلوغ هست یک مرد بتواند نیات شوم خود را عملی کند هر جرم یا تخلفی یک زمینه میخواهد بدون داشتن شرایط چنین چیزی امکان ندارد
      فقر دلیل همه اینهاست .عده ای از مردان تشنه شهوت و عده ای از زنان فرصت طلب تا هر دو به مقاصد خود برسند یکی به پول و دیگری به شهوتش

    • باران

      خدامیدونه کدومش راس میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن نباید بادادوبیدادوسروصدابدترآبروخودش می برداگه آبروش براش مهمه...قضاوت سخته ولی توضیحات مردبه واقعیت نزدیکتره.به امیدروزی که دیگه شاهد این وقایع نباشیم

    • گرگانی

      یکی میگه خانمه درست میگه یکی میگه اقایه درست میگه . بالاخره پنجا پنجا هست . ولی یچیزی هم هست این جور ادمها رو بعداز بازجویی میفرستن زندان اونجا هم ماشالله اینقد خلاف کردن حبس کشیدن تجربه کسب کردن بعضی ها شون از یک وکیل پایه یک دادگستری بیشتر اطلاعات دارن . امکانش هم هست از تو زندان بهش یاد داده باشن . که دیدید خانم رو فرستادن پزشک قانونی

    • هادی

      هر چه که بوده تعجبش اینه که بعد از دو سال شکایت کرده، اون موقع که چیزی رو نمیشه ثابت کرد. چرا زنها نمیتونند رازها و مشکلات زندگیشون رو تو دلشون نگه دارن و به هر کسی حتی تو کوچه و خیابان اعتماد می‌کنند و همین براشون دردسر میشه.

    • حمید

      هردو دروغ میگن حقیقت رو پنهان میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن کذاب مقصره.رسوای جهانند این ها

    • علی

      زنه داره دروغ میگه
      اون موتور سوار هم دوستشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج