۷۴۵۶۳۷
۹ نظر
۵۰۱۷
۹ نظر
۵۰۱۷
پ

سرقت سریالی خانم شیک‌پوش از پاساژ‌های پایتخت

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از بازداشت خانم شیک پوشی خبر داد که به صورت سریالی از عطر و ادکلن فروشی های شمالی تهران سرقت می کرد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ محسن آزاد بخت در تشریح این خبر گفت: پنجشنبه هفته گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در مراجعه مرد ادکلن فروش از سرقت شیشه ادکلن گران قیمتی از مغازه اش باخبر شدند.

وی ادامه داد: این مرد مدعی بود در فروشگاهش که واقع در یک پاساژ است زنی با قیافه کاملا موجه و شیک پوش به او مراجعه می کند و در حالیکه از عطر و ادکلن اطلاعات کافی داشته شروع به صحبت و تست کردن عطر ها و پرسیدن قیمت می کند.

وی افزود: این شاکی در اظهارات خود مدعی می شود این خانم که قصد خرید از فروشگاه را داشته سر او را با صحبت کردن و تست انواع ادکلن گرم کرده و از او ادکلنی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان را سرقت می کند.

سرقت سریالی خانم شیک‌پوش از پاساژ‌های پایتخت

این مقام انتظامی توضیح داد: در این مرحله ماموران تجسس کلانتری وارد عمل می شوند و با اطلاعت به دست آمده چهره ظاهری او را متوجه می شوند.

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران ادامه داد: با این اوصاف مشخص می شود متهمه زنی شناخته شده است که از مدتی پیش به این کار روی آورده و چندین مورد شکایت دیگر نیز از او صورت گرفته است. در مرحله بعدی تحقیقات از شاکی خواهش می شود به مجتمع بازگشته تا در صورت دیدن متهم ماموران را سریعا خبر کند و ماموران تجسس کلانتری بعد از این وارد عمل شده و با کسبه و اهالی پاساژ مذکور نیز در این رابطه صحبت می کنند تا در صورت دیدن متهم آنها را در جریان موضوع قرار دهند.

وی افزود: بالاخره امروز صبح با تماس نگهبان پاساژ ماموران کلانتری در جریان مراجعه دوباره متهمه قرار می گیرند و او را سریعا بازداشت می کنند.

این مقام انتظامی در انتها گفت: متهم که با وجود فیلم دوربین مداربسته لب به اعتراف گشوده بود توضیح داد که از مدتی پیش با مردی آشنا شده که او را با عطر و ادکلن آشنا کرده و از او خواسته است با روش سرگرم کردن فروشندگان عطر و ادکلن گرانقیمت را سرقت کرده و برایش بیاورد.

سرهنگ آزاد بخت در خاتمه اشاره داشت تحقیقات در رابطه با این پرونده جریان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      خاک توسرش

    • مهرداد

      اگه خیلی مردید برید جلو اختلاس های میلیاردی را بگیرید نه عطر 350 تومنی!!!!

    • فهیمه

      کاش یکی هم دزد مغازه مارو پیدا می کرد. دزده اومده کرکره و دزدگیر رو خراب کرده اومده تو مغازه نزدیک 15 میلیون وسیله برده، هم دوربین هست هم مردم شماره پلاک رو برداشتن ولی پلیس هیچ کاری نمیکنه... هر سری یه بهونه میارن. قشنگ بدبخت شدیم رفت... پلیسای عزیز تو رو خدا پشت گوش نندازین، شاید اون مقدار وسیله برای خیلیا چیزی نباشه ولی کمر ما رو شکونده، چند روزه زندگیمون جهنم شده...

    • بدون نام

      خدایا مارا به راه راست هدایت کن چرا زنها زود گول میخورند

    • بدون نام

      علیرغم تذکر خیلی زیاد باز هم این گونه متهمین خانم با چادر نشان داده میشوند
      این بد نشان دادن چادر به عنوان پوشش برتر برای بانوان گرامی هموطن است

    • بدون نام

      دلیل ۹۰درصد جرمها و خلاف کردن مردم فقرررررررررر است

    • بدون نام

      ای کاش چادر ندن به اینا،همین کارا رو کردن مردم نسبت به اکثر چادری ها و مذهبیا بی اعتماد شدن،بابا چادر و حجاب حرمت داره حیف نیست بزارین اینا بپوشنش؟

    • مهدی

      ..دزد معطره ..

    • حسین

      درتعجبیم چطور عطر دوز ودوزانه کوچک که از روی فقر دست به چنین کار میزنند سریع دستگیر میشند ولی اقا خاوری وامسالحم که پول بیت المال رامیبرند خبر فرارش را گزارش میدنند نکند برداشت از بیت المال حلال شده وما بی خبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج