اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۵۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بغض یک ساله بهداد سلیمی ترکید

با وجود اظهارات قهرمانان المپیک لندن و رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در رسانه‌ها و صحبت پیرامون این رشته ورزشی، چالش‌های موجود در وزنه‌برداری همچنان بدون حل باقی ماند.

خبرگزاری ایسنا: با وجود اظهارات قهرمانان المپیک لندن و رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در رسانه‌ها و صحبت پیرامون این رشته ورزشی، چالش‌های موجود در وزنه‌برداری همچنان بدون حل باقی ماند.

پس از پایان مسابقات وزنه‌برداری جهانی لهستان این روزها بیشتر رسانه‌ها موضوع اصلی خود را به مسائل روز وزنه‌برداری و چالش‌های موجود در آن اختصاص داده‌اند.

شب گذشته برنامه ورزش از نگاه دو با دعوت از بهداد سلیمی، حسین توکلی و مسعود قاسمی (دبیر فدراسیون) بحث مشکلات موجود در وزنه‌برداری را باز کرد و در آن برنامه بهداد سلیمی موضوعاتی را مطرح و شرایط بازگشت ۵ وزنه‌بردار المپیکی را به تیم ملی عنوان کرد.

بهداد سلیمی گفت: بهترین مربی شدن کوروش باقری با وزنه‌هایی بوده که ما وزنه‌بردارها زده‌ایم و فدراسیون، بهداد سلیمی را که بعد از ۸ سال در فوق سنگین مدال گرفته، به راحتی کنار می‌گذارد.

سلیمی در ادامه تصویری از نامه‌ای را نشان داد که ازطرف فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای فدراسیون جهانی ارسال شده بود و در آن نامه آمده بود که بهداد سلیمی به دلیل داشتن مشکل ویزا و مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در مراسم اهدای بهترین وزنه‌بردار سال شرکت کند و جای او حسین رضازاده جایزه را خواهد گرفت.

قهرمان المپیک لندن معتقد بود رضازاده باید یکسری مسائل از جمله ارسال این نامه را مشخص کند.

در ادامه برنامه دو کلیپی از صحنه‌های تلخ و شیرین المپیک لندن پخش شد که پس از آن بهداد سلیمی با حالت بغض گفت: می‌گویند قهرمان زنده را عشق است. الان قهرمان‌های ما کجا هستند. نمی‌دانم واقعا چه چیزی بگویم و پس از آن اشک‌های بهداد سلیمی سرازیر شد.

در پایان نیز بهداد سلیمی درباره بازگشت پنج وزنه‌بردار المپیکی به تیم ملی گفت: فدراسیون باید به وزارت ورزش و جوانان تضمین دهد که مشکلی از لحاظ مسائل دوپینگ و حق و حقوق برای ما پیش نیاید.

پس از این صحبت دبیر فدراسیون به شدت معترض شد و گفت: اصلا این صحبت شما درست نبود و دارید فدراسیون را متهم می‌کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیبا

      :(

    • reza

      واقعا برای رضازاده متاسفم که به خاطر پست و مقام چه کارهایی نمی کنه.

    • A R A M I S

      فدراسیون وزنه برداری باید فرمت بشه حسین رضا زاده و کورش باقری هم باید کنار برن دلیل این پافشاری چیه واقعا؟!!! وقتی نه کارنامه قابل قبولی دارید و نه مردم شما رو میخوان چرا موندین آخه؟؟؟؟؟؟ رضا زاده ترسش اینه که بهداد رکوردش رو جا به جا کنه وگرنه اینجور به این کرسی نچسبیده بود... آقایان رضازاده و باقری مردم خواهان کنار رفتن شما و برگشتن مجدد ملی پوشان هستند.

    • بدون نام

      این رضازاده وزنه برداریه ما رو نابود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج