۷۴۶۴۷۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

نوبخت: بخش خصوصی با دولت همکاری کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه، حضور دولت در اقتصاد را به منزله عدم اعتماد به کارایی بخش خصوصی ندانست و گفت: بسته به شرایط عمل می کنیم و از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دوران جنگ که خط تولید خود را متناسب با نیازها تغییر می دادند با دولت همکاری کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه، حضور دولت در اقتصاد را به منزله عدم اعتماد به کارایی بخش خصوصی ندانست و گفت: بسته به شرایط عمل می کنیم و از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دوران جنگ که خط تولید خود را متناسب با نیازها تغییر می دادند با دولت همکاری کنند.

محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: دولت همچنان به بخش خصوصی نیاز دارد و این بخش در شرایط حساس نقش تعیین کننده برعهده دارد.

وی تاکید کرد: اگر دولت و ملت کنار هم باشند می توانیم در مقابل تحریم های ظالمانه، ناجوانمردانه و غیر عرف بین الملل و غیرقانونی بایستیم.

نوبخت درباره جلسه امروز اقتصاد مقاومتی گفت: در این جلسه بر توافق و تعهد بین بخش خصوصی و دولت تاکید شد و از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دوران جنگ که کارخانجات خط تولید خود را متناسب با نیازها تغییر می دادند با دولت همکاری کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: همه خدمتگزاران تلاش می کنند شرایط تحریم را با کمترین زحمت برای مردم پشت سر بگذارند و از همه ظرفیت برای سربلندی ملت ایران استفاده کنند.

او گفت: زمانی زورگویی یک کشور توجیه عامه‌پسندی برای سایر کشورها دارد اما امروز مسئولان کاخ سفید آن قدر در جهان منفورند که پیش از ورود مقام های آمریکایی به کشورها معترضان به خیابان ها می‌آیند.

نوبخت ادامه داد: ما به حق هستیم و پشتیبانی جهانی را نیز داریم حتی اگر این را هم نداشته باشیم با پشتیبانی ملت از این مرحله نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      چشم

    • مهران مهدی پور

      والا بخش خصوصی رو نابود کردین دیگه چیزی ازش نموده. کلی از جیبش برای ارگاناتون خرج کردید پولاشونو ندادید سودهای کم هم با گذشت زمان ضرر شدن. بعدشم دارایی مالیات و ارزش افزوده ی درامد نداشته رو گرفته به زور. چه کمکی میتونه بکنه خونشون رو تماما مکیدین

    • محمدرضا بختیار

      جناب نوبخت آخه بخش خصوصی دوست نداره مثل سر دسته سکه همه سرمایه و هست و نیست خودشو به باد فنا بده یا دو دستی به دولت؟!!!

    • بهروز اباذزی

      وجود کرباسچیان و نوبخت و نهاونديان و سیف و نیلی موجب سلب اعتماد ملت به دولت است باور نداری از رخ زرد مردم بپرس!!!!

    • بدون نام

      تو هم که هیچ کاری بلد نیستی و کم اوردی هر روز مثل گداها از ملت و طلاهاشون و بخش خصوصی و فلان کاسه گدایی دست بگیر. برو بزار کننده کار بیاد درستش کنه بی سواد

    • بدون نام

      بخش خصوصی نداریم ' یا خصولتی هستند یا اقازادگی .

    • بدون نام

      نوبخت فرار کردی از اینستاگرام

    • کوروش

      تا منظور از بخش خصوصی چه و کدام شرکتها باشند

    • همایون

      افای بلبل زبون عوض این همه کبری و صغری چیدن ۵ ماهه که همسانسازی بازنشسته ها رو عملی نکردی اخه چه وزیری هستی حرفتو قبول ندارن ای بابا گشنگی نکشیدی فیلم سفره های رنگین شما ها اب از دهن مردم فلک زده روان کرده اگه فکری بحالمان نمیکنی تو را بخیر و بزار ادم کار چاق کن بیاد اخه جرا شماها به هیچ راهی صراط نیستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج