۷۴۹۵۹۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: نباید امیری را محکوم کنیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که وحید امیری نباید بابت جدایی از پرسپولیس محکوم شود و مورد انتقاد قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان با اشاره به جدایی وحید امیری از پرسپولیس گفت: امیری بازیکن خوبی است که برای پرسپولیس زحمت کشید. او بازیکن آزاد بود و حق داشت که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. نباید امیری را بابت جدایی از پرسپولیس محکوم کنیم، چون او حق دارد که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. امیری در سال‌های پایانی فوتبالش است و باید به آینده هم فکر کند.

وی در مورد پیشنهاد پرسپولیس و تیم ترکیه‌ای و اختلاف هشت تا ۹ میلیاردی در مورد مبلغ قرارداد امیری عنوان کرد: این مبلغ چیزی نبود که هر بازیکنی به راحتی از کنارش عبور کند.

ما باید اجازه دهیم که امیری فوتبالش را بازی کند در ضمن این را هم بگویم که فوتبالیست‌های بزرگی از پرسپولیس رفته‌اند، اما جای آنها توسط دیگر بازیکنان جوان پر شده است و جای امیری هم در پرسپولیس پر خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس همین حالا هم تیم خوبی دارد و اگر تا نیم‌فصل اول خودش را بالا نگه دارد می‌تواند باز هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و خریدهای خوبی هم انجام داده است.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص ادامه همکاری تیم ملی با کارلوس کی‌روش و اینکه آیا این اتفاق به سود تیم ملی است یا خیر، تصریح کرد: من معتقدم تیم ملی به هوای تازه نیاز دارد. در این هشت سال تیم ما فقط با یک سبک بازی کرد و الان نیاز به یک مربی داریم که سبک بازی تیم ملی را تغییر بدهد و ما بتوانیم در بازی تهاجمی هم نمایش درخشانی داشته باشیم.

تیم ملی یک مربی مثل دالیچ می‌خواهد که قراردادش ۵۵۰ هزار دلار باشد. ما حتی با یک مربی ارزان‌تر از کی‌روش هم می‌توانیم موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      بابا ، ترا خدا وقتی میخواین از پرسپولیس برید ، مرد و مردونه بگید قرادادم تموم شد ،، میخوام از این تیم برم ، هوادارها خدا حافظ والسلام . دیگه این قایم موشک بازیها برا چیه .؟! این رفتار جدیدآ مد شده ! یه گم منش پهلونی از خودتون نشونبدین . مگه با رفتن شما پرسپولیس نابود میشه ؟ تا بوده و هست این داستانها وجود داشته و هیچ اتفاقی هم برا پرسپولیس بزرگ نیفتاده. و فقط این پرسپولیسه که مهمه و میمونه

    • بدون نام

      اون اشخاصی که دارن دور و بر کیروش میچرند نمیگذارن و گرنه توی این هشت سال گار شاقی نکرده .منتها اونقدر مدیریت ضعیفه و مدیران ترسو و بی دانش در راس فدراسیون هستن که کیروش داره حکومت میکنه .بعدها گندش درمیاد که روسای فدراسیون چه گندی زدن و چقدر پولهای بیت المال حیف ومیل شده . کفاشیان رییس تاج معاون ،تاج رییس کفاشیان معاون برا چی ،تاریخ قضاوت خواهد کرد . کیروش بالاترین حقوق و درامد داره برای منحرف کردن اذهان مردم هر دفعه به یکی حمله میکنه . چرا مدت هشت سال نگذاشتن ی ایرانی کنارش باشه و به قول طرفداراش که یکی از بهترین مربیان دنیاست ی چیزی ازش یاد بگیره

    • بدون نام

      ما ایرانیها خود بد هستیم و غریب پرست. بعد از جنگ جهانی بهترین متخصصان و مهندسین ژاپنی به امریکا و اروپا رفتن و به عنوان گارگر ساده در صنایع بزرگ مشغول به کار شدن و تکنولوژی اونا را یاد گرفتن و به ژاپن برگشتن اما الان ایرانیان با پول بیت المال به اروپا میرن فقط فکر تفریح و خوشگذرونی و خرید کادو . حالا که گیروش را باکلی هزینه اوردیم و هر چی بگه بله قربان گویش شدیم ،یارو حاضر نشده توی هشت سال چهار تا مربی طراز اول نربیت کنه ی عده بادنجون دور قاب چین هم به خاطر پول و شهرت طرفدار و حامی پ و پا قرصش شدن وهمش به خاطر مدیریت ضعیفه

      پاسخ ها

      • عباس

        همون بهتر والا فوتبال ایران در آینده ای نزدیک تبدیل می‌شد به کاتاناچیوی دفاعی با نسل پرورش یافته توسط کیروژ

    • اشکان

      خودت بشو حمید خان.قول میدم تو سیدبندی آسیا هم چهارم بشیم باتو

    • بدون نام

      مقصرمشگلات پرسپولیس طارمی ومدیران سابق پرسپولیس هستندلمیری قراردادش تمام شده وازادانه رفته وبایدازش تشکرهم کرد که دوسال بدون حاشیه کارش راانجام داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج