۷۴۹۷۴۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کيانو ريوز: «جان ویک» برای زنده ماندن می‌جنگد

ریوز می گوید: «عاشق اين شخصيتم. عاشق جهان او هستم. اين جهان را مفصل‌تر خواهيم كرد پس كساني كه اين مجموعه را دوست داشته‌اند از پي بردن به اين چيزهاي جديد خوشحال خواهند شد. فيلم اكشن دشوار است اما جزييات داستان آنقدر متنوع است كه ديدن فيلم خوشايند خواهد بود. بايد بگويم جان ويك براي زنده ماندن مي‌جنگد.»

روزنامه اعتماد: سال ٢٠١٩ قسمت تازه مجموعه فيلم‌هاي «جان ويك» با بازي كيانو ريوز روي پرده سينماها خواهد رفت اما فيلم اكشن «سيبري» اين روزها در سينماهاي امريكا روي پرده است و طرفداران اين بازيگر مي‌توانند به تماشاي بازي‌اش در اين فيلم بنشينند. «سيبري» فيلمي است كه ريوز تهيه‌كنندگي و بازيگري آن را بر عهده داشته و علاقه او را به تعليق و كمدي تامين كرده است.

کيانو ريوز: «جان ویک» برای زنده ماندن می‌جنگد

متيو راس، كارگردان امريكايي، اين فيلم را پس از «فرانك و لولا» كه در جشنواره «ساندنس ٢٠١٦» با استقبال روبه‌رو شد، ساخت. در «سيبري» ريوز نقش تاجر امريكايي الماس، لوكاس هيل را بازي مي‌كند كه راهي روسيه است تا الماس‌هاي آبي نايابي را بفروشد اما شريك تجاري‌اش را گم مي‌كند.

در همين حين «هيل» دلباخته دختر كافه‌داري اهل سيبري به نام كيتي مي‌شود. اين دو با مقاومت خانواده دختر براي ادامه رابطه‌شان و همچنين ماجراهاي خطرناكي كه شريك «هيل» پيش پاي‌شان مي‌گذارد، دست و پنجه نرم مي‌كنند. اما عشق هيل روز به روز شدت مي‌گيرد و در همين اوضاع و احوال است كه دنيا روي سر «هيل» خراب و زندگي‌اش از روال معمول خارج مي‌شود.

فيلم «سيبري» با آثاري كه ريوز در سال‌هاي اخير در آنها حضور داشته، همخواني دارد مانند سه‌گانه «جان ويك» اما راس تحت‌تاثير چهره‌هاي فيلم‌هاي كلاسيك مثل رابرت آلتمن، اين تريلر رمانتيك را جلوي دوربين برده است. راس درباره منشا الهامي كه براي ساخت اين فيلم گرفته، مي‌گويد: «تاركوفسكي پاسخ واضح‌تري براي منشا الهام ساخت اين فيلم است. فكر مي‌كنم تعداد درون‌مايه‌هايي كه او در فيلم‌هايش به آنها پرداخته به اندازه درونمايه‌هاي اين فيلم باشد.

همچنين اگر طي تمرين، بازيگران به تماشاي فيلم‌هاي تاركوفسكي مي‌نشستند و آن را جزو فعاليت‌شان در فيلم مي‌دانستند، مي‌پذيرفتم. تحت تاثير آلتمن هم بوده‌ام مخصوصا صحنه‌هاي خارجي فيلم. «مك‌كابه و خانم ميلر» فيلمي است كه من، فيلمبردار و طراح صحنه‌ بارها آن را ديده‌ايم.»

ريوز به محتواي جديد اهميتي نمي‌دهد و مشتاق است درگير همان فرمولي شود كه جواب داده است؛ به عبارت ديگر آماده حضور در «جان ويك ٣: پارابلوم» شود. او از فاش كردن خط داستان امتناع مي‌كند اما گفته بود فيلمبرداري اين فيلم اوقات خوشي را براي او رقم زده است: «عاشق اين شخصيتم. عاشق جهان او هستم. اين جهان را مفصل‌تر خواهيم كرد پس كساني كه اين مجموعه را دوست داشته‌اند از پي بردن به اين چيزهاي جديد خوشحال خواهند شد. فيلم اكشن دشوار است اما جزييات داستان آنقدر متنوع است كه ديدن فيلم خوشايند خواهد بود. بايد بگويم جان ويك براي زنده ماندن مي‌جنگد.»

کيانو ريوز: «جان ویک» برای زنده ماندن می‌جنگد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج