اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۰۳۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مسکو: اسرائیل با پیشنهاد ما مخالفت نکرد

وزارت خارجه روسیه اخبار منتشر شده درباره مخالفت رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مسکو برای دور کردن نیروهای هم‌پیمان از مسافت ۱۰۰ کیلومتری مرزهای سوریه با این رژیم را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزارت خارجه روسیه اخبار منتشر شده درباره مخالفت رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مسکو برای دور کردن نیروهای هم‌پیمان از مسافت ۱۰۰ کیلومتری مرزهای سوریه با این رژیم را تکذیب کرد.

معاون مدیر بخش رسانه و مطبوعات در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: این گزارش‌ها واقعیت ندارند. من صراحتا می‌گویم مذاکرات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و والری گراسیموف، رئیس ستاد ارتش با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بسیار سازنده بود.

وی گفت: اسرائیل تلاش روسیه برای ایجاد منطقه کاهش تنش در جنوب غرب سوریه را ستود. این مساله شامل عقب‌نشینی تمامی تشکلات مسلح غیرسوری از این منطقه است.

این مسؤول روس تأکید کرد: متأسفانه آمریکایی‌هایی که با آن‌ها درباره جزئیات منطقه کاهش تنش صحبت کردیم به وعده‌های خود درباره جدا کردن گروه‌های مخالف از گروه‌های تروریستی عمل نکردند و همین مساله ارتش سوریه را واداشت تا عملیات نظامی را در مناطق مجاور با جولان انجام دهد.

روزنامه "تایمز اسرائیل" نوشته بود، اسرائیل با پیشنهاد روسیه برای ایجاد کمربند امنیتی در ۱۰۰ کیلومتری مرزهای شمالی اسرائیلی مخالفت کرده و خواهان خروج نیروهای ایرانی از تمامی خاک سوریه شده است.

در رابطه با این موضوع یوری اوشاکوف، معاون رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که مساله دور کردن نیروهای ایرانی از مسافت ۱۰۰ کیلومتری مرزهای اسرائیل جزو مذاکرات لاوروف با نتانیاهو بوده است.

وی گفت که آن‌ها درباره تمامی جوانب مساله سوریه گفت‌وگو کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج