۷۵۳۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار لاوروف درباره آینده سوریه

وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست «آسه‌آن» هشدار داد که برخی جریان های خارجی تلاش می کنند به جای مردم سوریه در خصوص آینده این کشور تصمیم گیری کنند.

خبرگزاری مهر: «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا «آسه‌آن» که در سنگاپور برگزار می شود تأکید کرد که تلاش بازیگران خارجی برای تعیین شکل حکومت آینده سوریه نتایج معکوسی می دهد.

وی در جمع خبر نگاران گفت: برخی بازیگران خارجی ترجیح می دهند که در خصوص همه چیز به جای سوری ها تصمیم گیری کند ولی این مردم سوریه هستند که باید اداره این کشور را به دست بگیرند و شکل حکومت پیش رو را تعیین کرده و قانون اساسی را تدوین کنند.

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو از چنین رفتارهایی حمایت نمی کند و می داند که این اقدامات نتایج معکوسی به همراه خواهد داشت. وی همچنین گفت روسیه به عنوان یکی از اعضای مذاکرات آستانه طرح تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه را پیشنهاد داده بود که با موافقت دولت و معارضان سوریه همراه شد.

وی تأکید کرد که روسیه آمادگی دارد که در این زمینه به «استفان دی میستورا» فرستاده سازمان ملل در پرونده سوریه کمک کند و افزود: کار آسانی نیست اما تلاش خواهیم کرد تا در تشکیل این کمیته همکاری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی خیلی شیک گفت که اسد نمیتونه مادامالعمر رییس جمهور باشه با تدوین قانون اساسی جدید

    • بدون نام

      به خدا روسها فقط و فقط نگران منافع خودشون هستن. این جانیها موقع جنگ هشت ساله علیه ایران ۸۰ درصد سلاحهای صدام ملعون را فراهم کردن و درضمن موشکهای اسکاد که بر سر زنها و بچه های ایران فرود می امد همگی روسی بودن . تاریخ درس عبرت است نه سرگرمی .ما هم باید فقط نگران مردم خود و منافع ملی مان باشیم و سوریه نباید هدف باشد بلکه وسیله ای باشد برای رسیدن به هدف یعنی منافع ملی و والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج