۷۵۰۶۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«گیون» چینی، رقیب تسلای آمریکایی

تسلا قرار است توسط یک سازنده خودروهای الکتریکی دیگر از چین به چالش کشیده شود. این برند که گیون (Gyon) نام دارد، یکی از زیرشاخه‌های گروه چینی فاو (FAW) محسوب می‌شود و قرار است تا یک ماه آینده به ایالات متحده برود و فعالیتش را در لس‌آنجلس آغاز کند.

روزنامه هفت صبح: تسلا قرار است توسط یک سازنده خودروهای الکتریکی دیگر از چین به چالش کشیده شود. این برند که گیون (Gyon) نام دارد، یکی از زیرشاخه‌های گروه چینی فاو (FAW) محسوب می‌شود و قرار است تا یک ماه آینده به ایالات متحده برود و فعالیتش را در لس‌آنجلس آغاز کند.

«گیون» چینی، رقیب تسلای آمریکایی

طبق اطلاعات منتشرشده توسط خود برند، اولین خودروی الکتریکی گیون یک محصول لوکس و قدرتمند است. گفته شده که مسافت قابل پیمایش این خودرو به ۷۰۰ کیلومتر می‌رسد و ۰ تا ۱۰۰ آن در کم‌تر از ۴ ثانیه رخ می‌دهد.

نوعی سیستم خودران نیز در این مدل موجود خواهد بود و همچنین سیستم دیگری به نام سیستم عامل هوشمند خودرو وجود دارد که احتمالا یک نوع سیستم هوش مصنوعی برای داخل خودرو، شاید شبیه آن چه که اخیرا در نیو ES8 هم دیدیم، باشد.

به لطف روابط نزدیک فاو با فولکس‌واگن، فناوری خودران این خودرو توسط شرکت بوش تامین می‌شود. نکته جالب درباره این خودرو این است که طراحی آن توسعه خانه طراحی خانواده گافوگلیو (GFMI) انجام می‌شود.

این خانه طراحی پیش از این مدل‌های کانسپتی برای دایملر و فورد نیز طراحی کرده بود. گیون به واسطه تجربه و روابط خوبی که این خانه طراحی دارد، مسئولیت کامل طراحی اولین محصول خود را به آن‌ها سپرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج