۷۵۰۷۸۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دیه قربانیان حادثه سنندج پرداخت می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از پرداخت دیه جانباختگان حادثه ترمینال سنندج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از پرداخت دیه جانباختگان حادثه ترمینال سنندج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسین خوش اقبال روز پنج شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که با دستور کار حذف نقاط حادثه خیز استان برگزار شد، اظهار کرد: بیمه در بحث حادثه اتوبوس مسافربری سنندج ورود پیدا کرده است و دیه جانباختگان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم که در هفته آینده دیه جانباختگان این حادثه را پرداخت کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان هم در ادامه این جلسه، با اشاره به مصوبات جلسه پیشین این شورا، اظهار کرد: با توجه به اعلام پلیس راه، مبنی بر وقوع بیشترین تصادفات در مسیر سنندج -کامیاران و گردنه مروارید به طول پنج کیلومتر، شرکت ساخت و توسعه زیرساخت راه‌ها و اداره راهداری موظف هستند مسیر ایمن سازی را ظرف مدت ۲۰ روز انجام دهند.

رضا اعظمی، با اشاره به دستور کار جلسه که پیگیری رفع نقاط حادثه خیز استان بود، افزود: آموزش همگانی در مدارس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای رانندگان در ارتقای فرهنگ رانندگی بسیار موثر است که باید صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات جلسه گذشته تصریح کرد: مقرر شد که کارگروهی برای ارائه راهکارهای کاهش تصادفات در ۶۲ نقطه حادثه خیز استان تشکیل و اقدامات لازم انجام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: رفع تعارض و تعیین متولی تعمیر و نگهداری کمربندی بهشت محمدی، علی رغم وجود مصوبه شورای ترافیک هنوز صورت نگرفته است که لازم است شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این مسئله را تعیین تکلیف کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان هم در ادامه با اشاره به احداث کریدور کرمانشاه - میاندوآب و قرار گرفتن ۳۲۰ کیلومتر از آن در استان کردستان، گفت: در شهرهای سقز، دیواندره، سنندج و کامیاران که این پروژه در حال اجراست علاوه بر احداث جاده بین شهری، احداث کنارگذرها هم تصویب شده است.

امیر ملکی با اشاره به اینکه کنارگذر سقز از پیشرفت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: کنارگذر شهر سنندج از سال ۸۶ مصوب شده که در سال‌های گذشته کاری صورت نگرفته است؛ متاسفانه طی دو مرحله فراخوان سرمایه گذاری در سال ۹۶، سرمایه گذران تمایلی به سرمایه‌گذاری در این پروژه به دلیل تبدیل شدن پروژه از وضعیت بزرگراهی به آزادراهی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از وزیر راه تقاضا کردیم که این پروژه را به وضعیت بزرگراهی تغییر دهند تا اولویت بر روی کنارگذر شهر سنندج اعمال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      یه دفعه ندیدیم که بگن شد . همیشه می شود وهیچوقت هم نمیشود.

    • محمدرضا بختیار

      جناب آینده را بی خیال شو و تاریخ بگو و در ضمن جهت تاخیر در پرداخت قسط وام دولتی دیر کرد و جریمه در نظر گرفته می شود پس چه زیبا می شود که خود قانونگذار قوانین را رعایت کند نه با قدرت خود در روند اجرای قوانین مانع تراشی نماید دولت و خزانه با فروش روانه میلیاردی نفت و گاز و پتروشیمی و برق و آب و خاک و هوا هنوز با مشکلات مالی روبرو هستند؟!!!

    • TNT2

      خسته نباشید یعنی تا حالا پرداخت نکردید..تازه تصمیم گرفتید پرداخت کنید اونم معلوم نیست چه وقت مثل خونه واسه زلزله زده ها چون این واسه مردمه اما واسه وامهای میلیاردی و هدیه های میلیاردی مشکلی نیست یک روزه انجام میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج