۷۵۱۱۴۰
۷ نظر
۵۰۱۸
۷ نظر
۵۰۱۸
پ

امام جمعه کرج: عده‌ای به جانِ انقلاب افتاده‌اند

امام جمعه کرج به وضعیت اقتصادی کنونی کشور اشاره و اعلام کرد: امروز عده‌ای با این موضوع به جان انقلاب افتاده و قصد ضربه زدن دارند بنابراین ائمه جمعه که زبان مردم هستند باید اشرافی‌گری‌ها، ویژه‌خواری‌ها و فسادها را مطرح کنند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه کرج به وضعیت اقتصادی کنونی کشور اشاره و اعلام کرد: امروز عده‌ای با این موضوع به جان انقلاب افتاده و قصد ضربه زدن دارند بنابراین ائمه جمعه که زبان مردم هستند باید اشرافی‌گری‌ها، ویژه‌خواری‌ها و فسادها را مطرح کنند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه پنجم مردادماه کرج گفت: امروز همه دنیا فهمیده که نمی‌تواند با ایران روبرو شود؛ آمریکا به این دلیل تلاش می‌کند که به ما آسیب بزند چون از ما می‌ترسد؛ چون شیشه عمر این کشور در منطقه در دست ایران است.

حسینی همدانی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند افزود: همه خواب‌هایی که برای این نظام و انقلاب دیده‌اند خواب‌هایی پریشان است.

امام جمعه کرج: عده‌ای به جانِ انقلاب افتاده‌اند

امام جمعه کرج با تأکید بر اهمیت موضوعات مرتبط با امنیت کشور خاطرنشان کرد: ایران هیچگاه زیر بار معاهداتی که به امنیت ملی و اقتدار ما خدشه وارد کند نخواهد رفت. تهدیدات نفتی و یاوه‌گویی‌های ترامپ به خوبی و مقتدارانه با پاسخگویی رئیس جمهور و سردار سلیمانی مواجه شد.

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنان لحظه‌ای از تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی غفلت نکرده‌اند گفت: مسئولان در این شرایط باید انقلابی عمل کنند تا کشور در دامن اروپا نیفتد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره و اعلام کرد: نماز جمعه در طول این 40 سال پشتیبانی برای نظام و محور وحدت امت اسلامی بوده است. نماز جمعه هدایت فکری، معنوی و فرهنگی جامعه را بر عهده دارد و در مقابل تهدیدات و تهاجمات دشمن می‌ایستد رخنه دشمن را از بین می‌برد. پایگاه نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست و سنگری است که از اسلام و انقلاب دفاع می‌کند؛ این پایگاه جای تحزب نیست.

حسینی همدانی افزود: نماز جمعه نباید به جریانات وابسته باشد چون اگر چنین باشد نمی‌تواند تأثیر خود را بگذارد؛ وظیفه امامان جمعه در این میان بسیار سنگین است و باید مردم را آگاه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      و عده ای به جان مردم

    • بدون نام

      منظورتون آقازادهاست دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا زاده نه... نکبت زاده

    • بدون نام

      واینهابااوردن افغانیابودجه ومنابع کشورهزینشون میکنن وشغلامونم اشغال کردچه توجیحی دار۱۶ملیون افغانی توکشوربااین بی ابی فقربیکاری باعث جرم وجنایت فسادناامنی ناامیدی بعدمیش افغانستان وبعدسوریه وعراق پس اگه این افغانیانرن شک نکنیدهمینجورمیش

    • بدون نام

      آخه با سخنرانی کاری حل نمیشه باید این مفسدان اقتصادی اعدام بشوند حالا هر کی می خواد باشه تا دیگران هم حساب کار خودشون را بکنند

    • بدون نام

      از عروسیهای لاکچریتون چه خبر

    • اسد

      فقط حرف !!!!چرا تا به حال حتی یک دونه مفسد اقتصادی را اعدام نکردید پس حرف تا عمل بسیار است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج