۷۵۱۱۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هشدار نماینده آیت الله سیستانی به رهبران عراق

نماینده مرجعیت عالی شیعیان عراق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا به دولت آتی این کشور نسبت به شیوه‌های جدید اعتراضات مردمی در صورت عدم عمل به وعده‌هایش هشدار داد و خواستار انتخاب شخصی شجاع برای ریاست دولت آتی شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مرجعیت عالی شیعیان عراق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا به دولت آتی این کشور نسبت به شیوه‌های جدید اعتراضات مردمی در صورت عدم عمل به وعده‌هایش هشدار داد و خواستار انتخاب شخصی شجاع برای ریاست دولت آتی شد.

به نقل از سومریه نیوز، عبدالمهدی کربلائی، نماینده آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا خواستار تسریع در تشکیل دولت بر پایه اصول صحیح، اجرای برنامه‌های قاطع برای انتخاب کابینه و تعیین پست‌های کلیدی شد.

هشدار نماینده آیت الله سیستانی به رهبران عراق

وی افزود، اگر دولت از تعهدات خود شانه خالی کرده و پارلمان و قوه قضائیه تعطیل شوند، تنها راه پیش روی مردم تغییر روش‌های اعتراضات صلح‌آمیز برای تحقق درخواست‌های خود خواهد بود و در آن صورت اوضاع متفاوت‌تر از امروز خواهد شد.

کربلائی ادامه داد، امیدوار است که عقل و منطق در میان کسانی که مسؤولیت را برعهده گرفته‌اند، غالب بوده و پیش از فوت وقت به اصلاح امور بپردازند.

وی همچنین در این خطبه گفت: به مردم اعلام کردیم که نتایج انتخابات هرچه که شد، اصلاح و تغییرات برای بهتر شدن که درخواست همه مردم و نیاز مبرم کشور است تنها به دست شما محقق می‌شود و اگر درست عمل نکنید این امر و به ویژه انتخاب فردی صالح و حریص به منافع عالی حاصل نخواهد شد.

کربلائی افزود، مرجعیت خواستار این است که قانون انتخابات ناظر بر آرا باشد و کمیساریای عالی انتخابات مستقل عمل کند. وی گفت، عدم اعمال این دو شرط موجب می‌شود اکثر شهروندان از این روند اجتناب کنند.

کربلائی افزود، انجام اصلاحات ضرورت دارد و اگر درخواست‌های مردم کمرنگ شود در زمانی دیگر این درخواست‌ها بازخواهند گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج