جاباما
۷۵۱۹۵۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای بازیکن! همین تیام شما را در آسیا نگه داشت

واقعیت آن است که عشق به استقلال و پرسپولیس و پیراهن و این‌جور شعار‌ها مال ۳۰ سال پیش است و کسانی که امروز هم این حرف‌ها را تحویل مردم می‌دهند ریاکارند.

خبر ورزشی: بعضی از بازیکنان استقلال این روز‌ها از جپاروف و تیام انتقاد می‌کنند که البته شاید انتقاد درستی هم باشد، اما وظیفه آن‌ها نیست که از این حرف‌ها بزنند. اینکه تیام و جپاروف دو ماه استقلال را سر کار گذاشتند قبل از هر چیز به ضعف مدیریت سابق استقلال برمی‌گردد. البته یک‌طرفه هم نمی‌شود به قاضی رفت.

شاید یک جا‌هایی هم حق با آن دو بازیکن باشد و باید حرف‌های آن‌ها را هم شنید، اما کاش بازیکنان استقلال به جای انتقاد از جپاروف و تیام توان و تمرکز خود را روی فوتبال بازی کردن می‌گذاشتند. یکی نداند فکر می‌کند در استقلال فقط این دو بازیکن دنبال پول و قرارداد‌های عجیب و غریب بودند و بقیه محض رضای خدا و به عشق هواداران بازی می‌کنند!

مگر در همین استقلال بازیکنان سن بالا به خاطر ضعف مفرط مدیریت قرارداد ۳ ساله نبستند؟ مگر فلان بازیکن مدعی که در صفحه‌اش قلب آبی می‌گذارد و ملت را گیر می‌آورد، نگفته بود تا پول نگیرم سر تمرین نمی‌روم؟ مگر همین‌ها سر بزنگاه استقلال را ول نکردند و به تیم‌های پولدارتر نرفتند؟ کسی می‌تواند از تیام و جپاروف انتقاد کند که خودش خلاف رویه آن‌ها عمل کرده باشد. واقعیت آن است که عشق به استقلال و پرسپولیس و پیراهن و این‌جور شعار‌ها مال ۳۰ سال پیش است و کسانی که امروز هم این حرف‌ها را تحویل مردم می‌دهند ریاکارند.

همین تیام اگر پارسال نبود استقلال نه در لیگ سوم می‌شد، نه جام حذفی را فتح می‌کرد و نه در آسیا از پس ذوب‌آهن برمی‌آمد. امروز اگر استقلال در آسیا حضور دارد به لطف درخشش و گل‌های تیام است و حتی اگر او بدعهدی و بازارگرمی کرده باشد (که کرده) به بازیکن استقلال که دو جلسه تمرین درست و حسابی هم نکرده ربطی ندارد که علیه طرف شمشیر بکشد. این هم در واقع به ضعف مدیریت برمی‌گردد که هر بازیکنی پا را از گلیم خود درازتر کرده و راجع به یک بازیکن دیگر اظهار فضل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا چرا همیشه این سایت خبری فقط استقلال رو تخریب میکنه. جرات دارید این حرفهای منو بذارید بمونه. شماها با چتد خبرنگار لنگی دنبال چی هستید‌ . تا قیام قیامت نمیتونید فینال آسیا رو ببینید‌ خاک بر سر افکار یک طرفه شماها

    • ق مثل قشقایی (عمرالخربین)

      اره درسته ولی تیام هم تو تاج کبیر تیام شد تا دیروز کسی اصلا نمی شناخت در ضمن مشکل اینه اگه‌نمیخواستن تمدید کنن باید از اول میگفتن کار دلالهاست فقط..... استقلال بدون تیام ها قهرمان آسیا شده بهتر ازین داره میاد تبریزی لواندوفسکی

    • حسین

      همین تیام رو کی تو آسیا مطرح کرد کی بهش پرو بال داد
      مسئولین ما باید زرنگ باشند تا یردادی که میبندند فکر کننند تا بازیکن که کمی مطرح شد دم در نیارد فورا دمش را قیچی کرد

    • پورسنایی

      به تو چه مردک لنگی خبر ورزشی کاملا در رکاب پرسپولیس است حالا ما به تو مردک خبر نگار خبر ورزشی میگیم به تو چه که بازیکن استقلال که دو بار تمرین نکرده از تیام انتقاد میکند همین بازیکن دلش حد اقل ابی است نه مثل شما که خیانت کارید ونان حرام سر سفره میبرید عادل باشید خبر ورزشی ای کاش رنگی عمل نمی کرد روزنامه تان که فروشش در حد صفر شده به خاطر خیانتکاری جمش کتید برید گم شید وحق ندارید از ابی دلان هیچ خبری در روزنامه تان درج کنید شما بی لیاقتید خائن هستید مرسی از مدیر این قسمت

    • بدون نام

      اره بخدا راست میگید.کیسه خخخ

    • حمید آبیدل

      جان هر کی دوس داری لنگی نباش . حرفهات خنده داره .. کمی از لنگ بگو

    • داوید

      ل مثل لنگی
      ک مثل کثیف
      ل۰ک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج