۷۵۱۹۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نمازی: در یکی دو پست باید بازیکن جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، امید نمازی زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پس از برگزاری بازی مقابل نساجی مازندران خیلی سریع به اصفهان برگشتیم و و روز جمعه ۵ مردادماه تیم به طور کامل ریکاوری کرد.

روز گذشته -۶ مردادماه- نیز یک دیدار تدارکاتی با تیم آرمان گهر سیرجان که در لیگ دسته دو کشور حضور دارد انجام دادیم که هدف از برگزاری این مسابقه، بازی کردن بازیکنانی بود که در مسابقه با نساجی فرصت بازی کردن را نداشتند و سعی کردیم شرایطشان را به بقیه نزدیکتر نگه داریم.

وی افزود: استفاده خوبی از این مسابقه تدارکاتی کردیم، هم آن بچه هایی که کمتر بازی کرده بودند و یا بازی به آن ها نرسیده بود بازی خوبی انجام دادند و هم یک سری بچه های تیم جوانان و امید که در کنار ما هستند محک خوبی خوردند تا ببینیم برای ورود به تیم بزرگسالان در چه شرایطی هستند.

سرمربی ذوب آهن در خصوص شرایط آمادگی تیم اظهار داشت: از نظر شرایط مسابقه آماده ایم، یعنی اینطور نیست که صبر کنیم تا هفته چهارم و یا پنجم تا به شرایط مسابقه برسیم اما ممکن است برای هماهنگی به زمان نیاز داشته باشیم. ما شیوه متفاوتی از سال پیش روی زمین اجرا می کنیم و این هماهنگی ممکن است چند هفته طول بکشد.

نمازی زاده ادامه داد: فکر می کنم شرایط ما از تیم های دیگر بهتر باشد، وقتی به لیگ نگاه نمی کنیم متوجه می شویم که از لحاظ جسمانی و هماهنگی تاکتیکی بهتر از بقیه تیم ها هستیم.

وی در خصوص خریدهای باشگاه در فصل نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: بازیکنان جذب شده خوب هستند، سعی کردیم در هر پست دو بازیکن قوی داشته باشیم و فکر می کنم تا حدودی به این مهم رسیدیم ولی در یکی دو پست باید بازیکن جذب کنیم تا تیم را تقویب کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص مصدومیت ابراهیم زاده و بوحمدان در بازی مقابل نساجی مازندران و زمان درمان آن ها تصریح کرد: میزان مصدومیت ابراهیم زاده در یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد و پس از آن برای بازی کردن یا بازی نکردن او مقابل استقلال تصمیم میگیریم، اما بوحمدان آماده است و مشکلی بابت تمرین و مسابقه ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج