۷۵۲۱۲۷
۱۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تشریح دلایل گرانی مسکن در کمیسیون اجتماعی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نماینده وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد که گرانی مسکن به خاطر افزایش قیمت مصالح ساختمانی است که متعاقباً بر اجاره بهای مسکن نیز تأثیرگذاشته است.

خبرگزاری فارس: روح‌الله بابایی صالح نماینده بوئین‌زهرا در مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه امروز ، فتاح رئیس سازمان کمیته امداد به منظور معرفی معاون پارلمانی خود در کمیسیون حاضر شد و از نمایندگان دعوت کرد تا در این سازمان حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد سازمان کمیته امداد به اعضا ارائه شود.

وی افزود: در ادامه این نشست نماینده وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون حاضر شد و درباره علت گرانی مسکن و اجاره بهای آن توضیحاتی را ارائه کرد و علت گرانی مسکن را افزایش قیمت مصالح ساختمانی دانست که متعاقباً‌ بر اجاره مسکن نیز تأثیر گذاشته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه صادقی‌مقدم و بیگی دو کاندیدای عضویت در شورای نگهبان که پیش از این از سوی قوه قضاییه به مجلس معرفی شده بودند با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از رزومه کاری خود به نمایندگان ارائه کردند.

بابایی صالح خاطرنشان کرد: همچنین بنا بود در جلسه امروز لایحه دو فوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون مطرح و بررسی شود که به علت عدم حضور نماینده دولت این لایحه در جلسه امروز بررسی نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب الان چه اتفاقی افتاد؟
      خودتان را مسخره کردید یا مردم بیچاره را

    • ع

      خب اینو که منم میدونم گرانی مصالح هستش مثلا چه کار میخواین بکنین چرا اینقدر صحبت وزارتخانه میکنید اگر قرار جدابشه خب جدا بشه ولی اینا که همش مخالفت میکنن

    • بدون نام

      یه چند تا جلسه الکی میذارن و تمام... دیگه مردم عادت میکنن... خدا جای حق نشسته

    • بی نام

      انقدر کار نکردن رییسان شرکتهای دولتی که حتی سر کار هم نمیایند .باید در این موقع یا دارشون زد یا انداختنشون بیرون از مقام.

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغهای شاخدار وشعارهای پوچ وتوخالی و عوام فریبی وغارت بیت المال وگرانی وبیکاری ودزدی واختلاسهای میلیاردی وحقوقهای نجومی وفحشا وفسادوبدبختی تعبیض وزندانی واعدام وتجاوزوخودکشی واسیدپاشی ووووووبرای مردم=البته خلایق هرچه لایق

    • بدون نام

      ....
      چون مصالح گرون کردین اجاره ها و مسکنم گرون شد نه؟
      غیب گفتین
      کاری هم که مثل همیشه از شما مسئولین .. بر نمیاد

    • علی جاده

      حباب است برای حباب جلسه تشکیل میدهید.

    • بدون نام

      تشریح نکنید بهتره

    • بدون نام

      به جای این چرت و پرت گویی ها پاشید یه کاری بکنید
      کشور داره منفجر میشه
      با جلسه هیچی در نمیاد

    • بدون نام

      شما آماربگیریدببینیدهیچ کارشناس اقتصادی برای این وضع موجودبرنامه ای دارند،هیچ کس هیچ راه کاری نداره انگارهمه بی سوادن..دولت،مسئولین همه نظاره گرهستن انگارهمه منتظرن منتظرچی نمیدونم ولی قشنگ معلومه منتظرن اون اتفاق خاص بیافته

    • کارشناس

      این مسئولان فیل را به تاریکی برده و هر کسی آنرا آنطور که می خواهد تفسیر می کند!
      عده ای گرانی کاذب مسکن را بازارهائی مانند ارز و سکه میدانند و عده ای دیگر آنرا به گرانی مصالح ساختمانی نسبت می دهند و ...
      علت اصلی گرانی کاذب مسکن سودجویی مشاوران املاک کلاش و رئیس هایشان و مسئولان ذینفع متولی مسکن و سازندگان و فروشندگان طماع و آمارهای کاذب رونق مسکن بود. نه چیز دیگر!
      حتی اگر قیمت مصالح 100% یا دو برابر افزایش پیدا کرده باشد نمی تواند هر متر مسکن نوساز را بیش از ده الی بیست هزار تومان افزایش دهد و نمی تواند باعث افزایش چند میلیون تومانی و نجومی هر متر مسکن نوساز شود! و افزایش قیمت مصالح بر قیمت مسکن کهنه ساز اثر افزایشی نداشته بلکه اثر کاهشی دارد. اگر علت افزایش مسکن افزایش قیمت مصالح است چرا مسکن کهنه ساز افرایش قیمت نجومی پیدا کرده است!
      قیمت گذاری مسکن باید براساس هزینه ساخت و سود عادلانه انجام گیرد نه براساس واقع شدن در کدام خیابان یا کوچه و محله! و قیمت زمین با توجه به اینکه صاحب آن هیچ زحمتی برای ساخت یا تعمیر آن نمی کشد نباید اثر زیادی در قیمت ساخت داشته باشد.
      قیمت مسکن افت شدید چند برای خواهد داشت تا بتواند از کما خارج شود!

    • بدون نام

      بیچاره مردم مشکلاتشون حل کردن مصالح گرون شده
      جواب شد.... خدا ازتون نگذره بیسوادااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج