۷۵۲۲۳۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

«روزهای بی‌قراری۲» آذر روی آنتن می‌رود

بازیگر «روزهای بی‌قراری ۲» می‌گوید این سریال آذرماه روی آنتن می‌رود.سارا صوفیانی بازیگر تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در حوزه بازیگری بیان کرد: این شب‌ها سریال «روزهای بی‌قراری ۱» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی از‌«آی فیلم» پخش می‌شود و فصل دوم سریال نیز در حال ساخت است.

خبرگزاری مهر: بازیگر «روزهای بی‌قراری ۲» می‌گوید این سریال آذرماه روی آنتن می‌رود.سارا صوفیانی بازیگر تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در حوزه بازیگری بیان کرد: این شب‌ها سریال «روزهای بی‌قراری ۱» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی از‌«آی فیلم» پخش می‌شود و فصل دوم سریال نیز در حال ساخت است.

«روزهای بی‌قراری۲» آذر روی آنتن می‌رود

وی با اشاره به تصویری که از زن در این سریال نمایش دیده می‌شود، ادامه داد: در این سریال تصویر دیگری از زن ایرانی دیده می‌شود که شبیه به کلیشه‌های قبلی نیست. ما در این سریال می‌بینیم دو زنی که در پایان می‌مانند هر کدام به‌راحتی برای زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند و این دقیقا استقلال زنان ایرانی امروز را نشان می‌دهد.

صوفیانی با اشاره به نمایش سریال برای افرادی خارج از ایران اظهار کرد: برای بیننده‌های غیرایرانی خیلی عجیب بود که چطور زنان ایرانی اینقدر قوی هستند. آنها فرهنگ ما را درست نمی‌شناختند و فکر می‌کردند زن در ایران اصلا نمی‌تواند از حقش دفاع کند و مدام در عذاب است.

آنها می‌گفتند بعد از دیدن سریال «روزهای بی‌قراری» نظرشان در مورد جایگاه و شرایط زن ایرانی تغییر کرد.وی درباره فصل دوم این سریال نیز توضیح داد: فصل دوم «روزهای بی‌قراری» ادامه زندگی سارا است. فصل اول در نقطه‌ای تمام شد که بعد از روشن شدن ماجراها، سارا به مشهد می‌رود و حالا در ادامه داستان می‌بینیم که در مشهد زندگی می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که قصه را به تبریز هم می‌کشاند.

در این فصل سارا به‌دنبال یافتن هویت خود و خانواده‌اش می‌رود.بازیگر «روزهای بی‌قراری» در پایان عنوان کرد: بازیگران سریال همه به‌جز من تغییر کرده‌اند و فصل دوم سریال حدودا از آذرماه روی آنتن می‌رود و با پایان فصل اول که این روزها از‌ای فیلم پخش می‌شود، پخش فصل دوم از یکی از شبکه‌ها آغاز می‌شود و مخاطبان می‌توانند ادامه مجموعه را هم ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • r.s

      کی تلویزیون نگاه میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج