۷۵۲۶۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خانه موسیقی: متاسفانه رسانه دست ما نیست

مدیرعامل خانه با انتقاد از رسانه ملی گفت : متاسفانه رسانه دست ما نیست و رسانه ملی به موسیقی درست، با شناسنامه و با هویت خیلی بی‌لطفی می‌کند. امروز چهره‌هایی می‌بینیم که مثل علف هرز سر در می‌آورند و تحت عنوان موسیقی پاپ به خورد مردم می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل خانه با انتقاد از رسانه ملی گفت : متاسفانه رسانه دست ما نیست و رسانه ملی به موسیقی درست، با شناسنامه و با هویت خیلی بی‌لطفی می‌کند. امروز چهره‌هایی می‌بینیم که مثل علف هرز سر در می‌آورند و تحت عنوان موسیقی پاپ به خورد مردم می‌دهند.

محمدرضا نوربخش در مراسم بزرگداشت محمد نوری اظهار کرد: امروز گرفتار بلا و مصیبتی شدیم که نمی‌دانیم چه موسیقی است؟

موسیقی بی‌هویت، بی بنیه و بی مایه تحت عنوان موسیقی پاپ به خورد مردم داده می شود که از لحاظ محتوا و شکل بی هویت و بی خود است و هر روز هم گوش مردم با آنچه که نوری ارائه می کرد، فاصله می گیرد.

او بیان کرد: امروز جای محمد نوری برای آنچه که ما موسیقی پاپ می گوییم، خالی است. محمد نوری شرف موسیقی پاپ بود. اگر این موسیقی را پاپ مردم پسند بدانیم، محمد نوری سال ها برای آن زحمت کشید و این موضوع مهمی است و باید الگوی فعالان این عرصه باشد.

مدیرعامل خانه سینما در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نوری نشان داد که کسی می تواند درحوزه پاپ فعالیت کند و نام استاد برازنده‌اش باشد زیرا او صدای ویژه و منحصر به فرد خودش داشت و برای این کار سالیان سال زحمت کشید.

نوربخش از محمد سریر هم یاد کرد و گفت: جای او که یکی از شخصیت‌هایی است که در بخش موسیقی کاری مشابه محمد نوری است، در این مراسم خالی است.

ما استاد سریر را به عنوان یک موسیقدان کلاسیک ایرانی و جهانی میدانیم که با سازهای مختلف و تئوری موسیقی آشناست و ژانری تحت عنوان موسیقی پاپ ارائه کرد و محمد نوری خواننده آثار او بود که به عقیده من خودش یک ژانر است و باید الگویی برای جوانانی که در این عرصه فعالیت می کنند، باشد.

او ضمن قدردانی از انجمن شاعران برای برگزاری مراسم بزرگداشت محمد نوری إعلام کرد: سال گذشته هم انجمن شاعران به این موضوع پرداخت.

شاید وظیفه اهالی موسیقی باشد که این یادمان ها را برپا کنند اما دوستان ما در انجمن شاعران پیش قدم شدند و من إز آنها سپاس گزارم که نام و یاد یک هنرمند بزرگ را در خانه شاعران برپا می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      این به قول شما علف هرزا رو خودتون بهشون مجوز دادید که بخونن به صدا و سیما چه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج