اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۳۱۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چمپیونشیپ؛ مینی لیگ برترِ دوست‌داشتنی!

چمپیونشیپ همیشه زیر سایه لیگ برتر بوده در حالی که خودش آنقدر جذاب هست که دوست داشته آن را باشیم دنبال کنیم.

خبر ورزشی: همه نگاه‌ها به اردوی پیش فصل تیم‌های انگلیسی در آمریکا و متعاقب آن شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر است. لیگی که قرار است دو هفته دیگر آغاز شود و هیجان را به جزیره برگرداند. در این بین رقابت‌های چمپیونشیپ نیز در سایه لیگ برتر قرار گرفته و از جمعه شب آغاز خواهد شد. رقابت هایی که دست کمی از لیگ برتر ندارد و سرمایه‌گذاری در آن همه ساله گسترده‌تر هم می‌شود. برای دیدن بازی‌های چمپیونشیب آنقدر دلایل کافی وجود دارد که مخاطب را درگیر خودش کند. پس پیش به سوی مینی لیگ برتر دوست داشتنی.

بیلسا روی نیمکت لیدز

اگر یک مربی برای جذاب‌تر شدن رقابت‌های چمپیونشیپ وجود داشته باشد آن کسی نیست جز مارسلو بیلسا. مربی که برای کار کردن در این سطح، خیلی بزرگ است اما چالش صعود با لیدزیونایتد به لیگ برتر، او را به رقابت‌های چمپیونشیپ کشانده است. بیلسا کسی است که از پپ گواردیولا لقب "بهترین مربی دنیا" را دریافت کرده و هر هفته با برگزار شدن رقابت‌های چمپیونشیپ توجه رسانه‌های انگلیسی را به خود جلب می‌کند. هرچند که دو سابقه آخرش در هدایت لاتزیو و لیل نشان داده تضمینی برای حضورش در تمام ۴۶ مسابقه فصل وجود ندارد.

با حضور استوک سیتی

بعد از ۱۰ سال حضور مستمر در رقابت‌های لیگ برتر، دوباره به خانه خاک گرفته و کهنه‌شان یعنی چمپیونشیپ بازگشتند. استوک برای اینکه دوباره به لیگ برتر بیاید پول فروش ژردان شکیری را صرف خرید اتبو، اوگنکارو، تام اینس، بنیک آفوبه و جیمز مک‌کلین کرده است. تقابل هفته نخست آن ها با لیدزیونایتد پیش درآمد خوبی برای تماشای لیگ برتر خواهد بود.

طلسم براهینو

سیدو براهینو از ژانویه ۲۰۱۷ که به استوک سیتی ملحق شده تا این لحظه هرگز نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر برساند. در این ۱۸ ماه این بازیکن به نوعی طلسم شده و امیدوار است با شروع فصل جدید چمپیونشیپ کارهای جدید برای خود و تیمش رقم بزند. کار کردن با کوین فیلیپس یکی از مربیان استوک که ۲۸۲ گل در ۲۰ سال فوتبال حرفه‌ای‌اش به ثمر رسانده بدون تردید به براهینو کمک خواهد کرد تا پایش به گلزنی باز شود. بازیکنی که ماه آینده ۲۵ ساله می شود.

چمپیونشیپ؛ مینی لیگ برترِ دوست‌داشتنی!

رفت و آمد در ناتینگام

تابستان شلوغی برای ناتینگام فارست رقم خورد. آیتور کارانکا دستیار مورینیو در رئال‌مادرید وسرمربی کنونی ناتینگام ۱۰ بازیکن جدید برای فصل ۱۹-۲۰۱۸ به خدمت گرفت. ژوائو کاروالیو هافبک بنفیکا با شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه و دیوگو گونسالوس دیگر بازیکن بنفیکا، گیل دیاس از موناکو و هلال سودانی از دینامو زاگرب مهمترین خریدهای این باشگاه بودند. ناتینگام در ۳ سال اخیر هرگز جزو نیمه بالای جدول نبوده و سال گذشته برای نیفتادن جنگیده بود. کارانکا ماموریت دارد امسال تیم را برای صعود به رتبه‌های بالای جدول هدایت کند.

ویلا در شوک

بعد از باخت در پلی‌آف، تابستان نامشخصی را سپری کردند. استیو بروس مربی است که خیلی‌ها به کارش در تیم اعتقادی ندارند و منتظر هستند تا با ارائه نتایچ ضعیف از کار برکنار شود. زمزمه‌ها درمورد سرمربی بعدی ویلا هم به تیری آنری می رسد. دستیار روبرتو مارتینس در تیم ملی بلژیک بدون شک گزینه جانشینی استیو در صورت تغییر و تحول روی نیمکت خواهد بود. هرچه که هست هردو گزینه از جذابیت‌های خاص خودشان برای بالا بردن حرارت چمپیونشیپ برخوردار هستند.

شروع فرانکی

بعد از سال‌های سال درخشش در زمین مسابقه برای چلسی، حالا اولین فرصتش را برای مربیگری به دست آورده است. فرانک لمپارد با قبول هدایت دربی‌کانتی وظیفه سختی را در همین ابتدای راه به عهده گرفته است. تیمی که از فصل ۰۸-۲۰۰۷ به لیگ برتر راه پیدا نکرده حالا باید با تفکرات لمپارد جزو گزینه‌های صعود باشد. نکته مثبت درباره دربی‌کانتی این است که در ۵ سال اخیر ۳ بار در پلی‌آف حضور پیدا کرده‌اند و لمپارد را برای پریدن به پشت بام لیگ برتر برگزیدند.

جای خالی سسگنون

رقابت‌های چمپیونشیپ با تمام جذابیت های خود امسال از حضور یک بازیکن محروم است. رایان سسگنون بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل گذشته اکنون با فولام به لیگ برتر صعود کرده و باید در یک سطح بالاتر فوتبالش را ادامه دهد. در نبود این بازیکن ۱۸ ساله انتظار می رود گزینه‌های دیگر بتوانند جایش را در رقابت‌های چمپیونشیپ پر کنند. سال گذشته چمپیونشیپ سسگنون را با ۱۴ گل به فوتبال جزیره معرفی کرد و حتی صحبت از حضورش در تیم ملی انگلیس هم مطرح است.

امسال از آداما ترائوره بازیکن میدلزبورو و اولی واتکینس بازیکن برنتفورد که هردو ۲۲ ساله هستند به عنوان چهره‌های اصلی چمپیونشیپ یاد می‌شود. آندره گرین با ۲۰ سال سن از استون ویلا و وس هاردینگ بازیکن ۲۱ ساله بیرمنگام نیز از جمله بازیکنان کلیدی امسال به شمار می آیند.

سوانزی با مربی اوسترشوندس

بعد از ۷ سال حضور در لیگ برتر و تجربه ۷ مربی در این سال ها، حالا در رقابت های چمپیونشیپ حضور پیدا کردند و البته که با یک مربی جدید دیگر به توافق رسیده‌اند. گراهام پاتر که سرمربی اوسترشوندس بود و این تیم سوئدی را از رتبه چهارم به قهرمانی در سال ۲۰۱۷ رساند اکنون ماموریت دارد تا سوانزی را مجدداً به لیگ برتر بازگرداند. هرچند که چالش او دست و پنجه نرم کردن با خروجی‌هایی همچون کی سونگ یونگ، آندره آیِو و لوکاش فابیانسکی است. به هرحال استادیوم لیبرتی باید از این هفته بعد از ۷ سال به جو چمپیونشیب عادت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج