۷۵۳۹۸۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

هشدار آمریکا به اروپا: تجارت با ایران را قطع کنید

کنگره آمریکا و اعضای دولت این کشور در هشدار تازه‌ای به کشورهای اروپایی از آنها خواسته‌اند تمامی روابط تجاری خود با ایران را قطع کنند زیرا در غیر این صورت در ماه‌های آینده با تحریم‌های سنگین مواجه خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از «فری‌بیکن»، نمایندگان کنگره آمریکا و اعضای دولت این کشور در هشدار تازه‌ای به کشورهای اروپایی از آنها خواسته‌اند تمامی روابط تجاری خود با ایران را قطع کنند زیرا در غیر این صورت در ماه‌های آینده با تحریم‌های سنگین مواجه خواهند شد.

فری‌بیکن این خبر را به نقل از چند مقام ارشد آمریکایی که به شرط عدم افشای نام با این سایت گفت‌وگو کرده‌اند منتشر کرده است.

مقام‌های آمریکایی گفته‌اند دولت ترامپ و عده زیادی از اعضای کنگره در تلاش هستند شریکان اروپایی خود را بابت قطع روابط مالی با ایران تحت فشار قرار دهند.

کشورهای اروپایی ادعا می‌کنند در تلاش برای مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا هستند که اولین بسته آنها از ۱۳ مردادماه آغاز خواهند شد.

مقام‌های آمریکایی که درگیر تلاش برای اعمال فشار بر شریکان اروپایی برای قطع روابط تجاری با ایران هستند به فری‌بیکن گفته‌اند دولت ترامپ برای تحریم ناقضان تحریم‌های ضد ایرانی تردید نخواهد کرد.

ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان ادعا کرده است: «ایران از تروریسم به عنوان سلاح در اروپا استفاده می‌کند. باید برای کشف طرح‌های آنها و متوقف کردنشان قبل از موفقیت، هوشیار باشیم.»

فری‌بیکن نوشته شمار زیادی از اعضای کنگره آمریکا هم به تلاش‌های مقام‌های آمریکایی برای قطع روابط تجاری ایران و اروپا کمک می‌کنند. اخیرا ده سناتور آمریکایی در نامه‌‌ای به سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه به آنها درباره تلاش برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران هشدار دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه چه فایده اینا که همش میخوان تحریم کنن ای بمب اتم بخوره توسر امریکا من کاذی به اروپا ندارم ولی ازان اول با اذوپا ارتباط برقرار کردن اشتیباه بود تاامروز روز این بشر این خرف بزنه

    • بدون نام

      شما هم با این مصلحت اندیشی هاتون همه کشورها را به جون هم انداختین . با آمریکا مذاکره کنید همه مشکلا حل ميشه ، یه ذره از منفعت هاتون دست بکشین و به فکر مردم باشین .

    • بدون نام

      اصلا اقتصاد ما را بگیرید . ملت باز هم کمر خم نمی کنند .
      ما تنگه را از شما می گیریم .

    • بصیر

      ای اروپایی های ترسو وبدعهد وپیمان خواسته این دیوانه هنجارشکن قرن وعامل فروپاشی امپراطوری ننگین امریکا رااجابت کنید زیرا = جا الحق وزهق الباطل وصبح زیبا نزدیک است

    • بدون نام

      اگر امریکا اروپا را تحریم کند کارش تمام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج