۷۵۳۹۸۴
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله گلپایگانی: چرا میلیاردها از سرمایه ملّت را غارت کردند؟

آیت الله صافی گلپایگانی: منابع خبری اعلام کردند که طیّ دو سه ماه اخیر، میلیاردها دلار ارز تخصیص داده اند. چه اندازه از آن به کشور برگشته است خدا می داند. آیا می دانید با این همه پول که سرمایه انبوهی برای مردم است، چه خدمت ها می شد به کشور نمود؟ میلیاردها دلار را غارت نموده و ارزش پول مملکت را پایین آوردند.

تابناک: آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از مردم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، ضمن تاکید بر اینکه مسئولان همین امروز در رفع مشکلات مردم، همّت جهادی نمایند که دیگر، فردا دیر است، گفت:

مسئولان باید ببینند مردم چه می خواهند نه اینکه خود را نماینده مردم معرّفی کنند ولی بر خلاف میل آنها رفتار نمایند! آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان، به وضعیت بد اقتصادی مملکت، سر و سامان بدهند و قشر ضعیف جامعه را از این مشکلات طاقت فرسا نجات دهند؟

او در قسمت دیگری از توصیه های خود خطاب به مسئولان افزود: اینجانب بارها و بارها در ملاقات ها و پیام ها و نامه های خود درباره این مشکلات و راه حلّ آن تذکر داده ام و اکنون هم تذکر می دهم که زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است. عدم ثبات اقتصادی، گرانی، بیکاری، طلاق و مفاسد اخلاقی روز به روز بیشتر می شود.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: ربا و رشوه و منکرات بجای احقاق حق و عدالت در بعضی از ادارات به طور سرسام آوری وارد شده است. چرا نباید بعضی از مدیران نالایق -اگر نگوییم فاسد- که این همه ضرر و خسارت به مملکت و مردم ضعیف می رسانند را به سزای اعمال خود رساند؟

منابع خبری اعلام کردند که طیّ دو سه ماه اخیر، میلیاردها دلار ارز تخصیص داده اند. چه اندازه از آن به کشور برگشته است خدا می داند.

او تصریح کرد: آیا می دانید با این همه پول که سرمایه انبوهی برای مردم است، چه خدمت ها می شد به کشور نمود؟ میلیاردها دلار را غارت نموده و ارزش پول مملکت را پایین آوردند.

آیا بهتر نبود مسئولان فقط با مقداری از آن، مایحتاج اولیه مردم را تامین می کردند تا اجناس ضروری گران نشود؟ چرا آنها را به مصرف دارو و درمان و تجهیزات پزشکی نرساندند؟ آیا پیش خدا مسئول نیستند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجبی بالاخره یکی طرف مردم در اومد.

    • حسن

      اقتصاد در دست اختلاصگرایان وبرخی بانکهاست
      چرا که با اختلاص مبلغ کلانی بدست آورده واز آن در جهت هدایت بازار به سمت دلخواه استفاده میکنند
      من بعد باید بازار ایران را از کسانی که با اختلاصگران ارتباط صمیمی دارند پرسید
      وبدین شکل مافیای قدرتمندی شکل گرفته است ،که سالها اقتصاد کشور را بازیچه خود کرده وهرگونه حساب وکتاب وبرنامه از سمت مسئولین را با شکست مواجه خواهند کرد، وبازار را از حالت قابل پیشبینی ،که عادلانه ترین نوع آن است خارج میکند
      وبرخی بانکها پول مردم را به نفع خودشون در مواقع بحرانی سکه ودلار می خرند ودر خارج از بحران می فروشند،وسود 83درصدی عاید بانک می کنند

    • سعید

      خدا رو شکر بالاخره یکی از مراجع با درد مردم اشنا شد و بوی تعفن فقر اقتصادی و فساد رشوه و ربا مسولین به مشامش خورد اما چه فایده کو گوش شنوا مسولین سه قوا کر شده اند و غرق در زر اندوزی و خوشگذرانی و جمع اوری مال نامشروع از بیت المال و دروغ و کلاه شرعی گذاشتن بر اعمال ناپاکشان دارن و مردم روز به روز فقیر تر و غرق در مشکلات اقتصادی چه کسی به داد مظلومین ایران میرسد

    • نیسان

      چونکه ملت موقع انتخابات رای خود را می فروشند وآن وقت نمایندهای مردم در مجلس تا از آنها چیزی درخواست کنی در جواب می گوید من رای نیاوردم رای خریدم ومی خواهدهزینها را جبران کنند

    • بدون نام

      این ادم خوبیه

    • بدون نام

      کشور ما الان به یک پاکسازی اساسی نیاز دارد تا انقلاب ما حفظ شود مگه نه معلوم نیست چقدر بای خسارت تلفات بدهییم

    • بدون نام

      برای اینکه از بالا حمایت میشوند

    • حسین

      قطعا این چرایی خیلی از ایرانی هاست...اگر به شما جواب داده شد لطفا اطلاع رسانی فرمایید.

    • بدون نام

      چون اقا زاده ها هستند که دستشان به همه جا وصل است

    • بدون نام

      چرا نظرات روسانسور شده میزارین؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      متاسفانه سالهاست منافع و منابع این کشور با عدم تدبیر و مدیریت به تاراج میرود و از همه بدتر ارزش های انسانی و الهی و اسلامی .

    • بدون نام

      من گرسنه ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج