۷۵۶۱۶۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

در کنار جنگ قهرمانی و کسب سهمیه، آقای گلی یکی دیگر از جذاب ترین رقابت های فصل محسوب می‌شود.

وبسایت نود: رقابت آقای گلی لیگ برتر انگلستان یکی از جدی ترین رقابت ها محسوب می‌شود. فصل قبل محمد صلاح در بازگشت به جزیره، با پوشیدن پیراهن لیورپول توانست دوران ناکام حضور در چلسی را به دست فراموشی بسپارد و با ۳۲ گل، در کنار آقای گلی حد نصابی تازه در لیگ برتر ۲۰ تیمی به ثبت برساند.

مهاجم مصری در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بر هری کینی غلبه کرد که علیرغم رقم زدن بهترین فصل فوتبالی خود از نظر گلزنی، در رقابت با صلاح دو گل کم آورد و این عنوان را واگذار کرد. اما می‌توان اطمینان داشت که رقابت آقای گلی این فصل، یک رقابت دو قطبی نخواهد بود.

برخی از مهاجمان باشگاه های بزرگ عزم خود را جزم کرده اند تا به جنگ صلاح و کین بروند. در میان آن ها می‌توان به سرخیو آگوئرو اشاره کرد که با زدن هر دو گل سیتی به چلسی در کامیونیتی شیلد، خط و نشانی جدی کشید.

در ادامه اسپورتس‌میل به ۵ مدعی جدی آقای گلی لیگ برتر در فصل ۱۹-۲۰۱۸ می‌پردازد:

محمد صلاح (لیورپول)

رهبر و نقطه اتکای خط حمله آتشین لیورپول، در این فصل هم در قواره یک مدعی ظاهر خواهد شد. ستاره ملی پوش مصری بعد از هدایت لیورپول یورگن کلوپ به فینال لیگ قهرمانان و جایی بین تاپ فور لیگ برتر، به سرعت به قهرمان آنفیلد تبدیل شده است.

با داشتن روبرتو فرمینو و سادیو مانه در دو سمت، این وینگر با سرعت جادویی، پاهای سریع و اعتماد به نفسش خطوط دفاعی قاره را به شدت اذیت کرد و بسیار ارزشمندتر از ۳۹ میلیون پوندی نشان داد که لیورپول برای خریدش به رم پرداخت کرد. یورگن کلوپ با جذب نفراتی چون نبی کیتا در فصل نقل و انتقالات، سعی کرد بر بار خلاقیت تیمش بیفزاید که این نیز مزیتی دیگر برای صلاح خواهد بود. مو در تور پیش فصل فرم خوب گلزنی اش را حفظ کرده و حذف زودهنگام مصر از جام جهانی، موجب شده وی زودتر از انتظار آمادگی خود را بازیابد.

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)

برترین گلزن تاریخ باشگاه در دیدار روز یکشنبه مقابل چلسی دو گل زد تا برای رقبای آقای گلی خط و نشان بکشد. برنده کفش طلای فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر در فصل گذشته علیرغم این که تنها ۲۲ بار در ترکیب اصلی تیمش حاضر بود، موفق شد ۲۱ گل به ثمر برساند.

آگوئرو برای قرار گرقتن در پیشانی خط حمله آبی آسمانی ها رقیبی جدی به نام گابریل ژسوس دارد و عادت گواردیولا، شاید موجب آن شود که آگوئرو را در برخی هفته ها روی نیمکت ببینیم. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که صلاح، رقیب جدی آگوئرو احتمالا هر هفته بازی خواهد کرد. آگوئرو نیز مانند صلاح، به دنبال حذف زودهنگام آرژانتین از روسیه بیشتر استراحت کرد و حالا آماده شروع فصلی خوب است.

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

هری کین (تاتنهام)

اگر محمد صلاحی وجود نداشت، هری کین در آقای گلی جزیره هت‌تریک کرده بود. با وجود آن که دست کین از این جایزه کوتاه ماند اما او بازهم ۳۰ گل به ثمر رساند تا بهترین فصل خود را در لیگ برتر از نظر گلزنی تجربه کرده باشد.

حضور انگلستان در مراحل پایانی جام جهانی موجب شد کاپیتان سه شیرها بیشتر استراحت کند و تازه در همین هفته به تمرینات پیش فصل تاتنهام ملحق شود. احتمال آن که کین شروعی کم گل در لیگ برتر داشته باشد زیاد است اما او همیشه نشان داده راه سبقت از رقبا را بلد است. باید دید بالاخره طلسم آقای گل جام جهانی در ماه آگوست شکسته خواهد شد یا خیر. (او هنوز نتوانسته در مسابقات لیگ برتری ماه آگوست گلزنی کند.

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

روملو لوکاکو (منچستریونایتد)

بازیکن شماره ۹ یونایتد در فصل قبل ۱۶ گل در لیگ به ثمر رساند که در جای خود آمار قابل قبولی است اما این آمار، نصف تعداد گل های آقای گل مصری جزیره بود. ستاره بلژیکی بعد از گذراندن یک جام جهانی رویایی به لیگ برتر بازمی‌گردد. دیدار بلژیک مقابل برزیل نشان داد لوکاکو توانایی هایی دارد که کمتر مهاجمی از آن ها برخوردار است.

اگر او سرعت، قدرت و مهارت های فوتبالی اش را به یونایتد هم بیاورد قطعا به تعداد گل های فصل قبلش اضافه خواهد شد. تکرار نمایش های پل پوگبا در جام جهانی، با پیراهن یونایتد نیز می‌تواند لوکاکو را به فصل پیش رو امیدوارتر کند.

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

پیر امریک اوبامیانگ (آرسنال)

گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال، اصلی ترین بازیکن در دوران گذار آرسنال از آرسن ونگر به اونای امری خواهد بود. اوبا مهاجمی متفاوت تر از سایر مهاجمان شاغل در جزیره است و شاید او هنوز به وظایف معمول مهاجمان لیگ برتری عادت نکرده باشد.

با این حال او پیش فصلی فوق العاده را سپری کرده و توانسته در این دوران با اندیشه های مربی جدیدش آشنا شود. اوبامیانگ در ژانویه با ۵۶ میلیون پوند ار دورتموند به آرسنال آمد و مشکل چندانی با خو گرفتن به جزیره نداشت. او در ۱۳ مسابقه خود در لیگ موفق شد ۱۰ بار دروازه رقبا را باز کند.

جدی‌ترین مدعیان آقای گلی در لیگ جزیره

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید سینا موسوی

      جهانبخش خودمون مدعیه شیرررررره

    • بدون نام

      هری کین پنالتی فقط میزنه نه بازی میکنه نه دیده میشه

    • بدون نام

      جهانبخش پس چي شد؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج