۷۵۶۷۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی دورتموند: هنوز خیلی کار داریم

لوسین فاور سرمربی جدید بوروسیا دورتموند به بازیکنانش هشدار داد که برای درخشش در فصل پیش روی بوندس‌لیگا کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام شود.

ورزش سه: بعد از پیروزی‌های دلگرم‌کننده‌ی اخیر دورتموند بر لیورپول و قهرمان لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ، با هدایت سرمربی جدید این باشگاه لوسین فاور، امیدهای هواداران این تیم برای درخشش در فصل پیش روی بوندس‌لیگا افزایش یافته.

زردپوشان دورتموند از زمان منصوب شدن فاور به سرمربی‌گری این تیم، تنها یک شکست را تجربه کرده‌اند. شکستی که روز سه‌شنبه با نتیجه‌ی ۳-۱ در مقابل ناپولی اتفاق افتاد.

دورتموند در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع فصل بوندس‌لیگا روز یک‌شنبه در شهر اسن به مصاف یک تیم ایتالیایی دیگر خواهد رفت : لاتزیو. دقیقاً یک هفته بعد دورتموند در اولین بازی خود در رقابتهای فصل جدید بوندس‌لیگا در استادیوم خانگی‌اش میزبان لایپزیگ خواهد بود.

با اینکه نتایج اخیر دورتموند رویهم‌رفته راضی‌کننده بوده ولی فاور که تیمش در دو بازی اخیر خود شش گل دریافت کرده امیدوار است در زمان اندک باقیمانده، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ی شاگردانش باشد.

دورتموند روز سه‌شنبه‌ی این هفته در یک بازی تدارکاتی که پشت درهای بسته انجام شد ۴-۳ بر اف‌سی زوریخ پیروز شد. فاور بعد از این بازی به خبرنگاران گفت:" هنوز خیلی کار داریم. هنوز کامل نشده‌ایم. وقتی توپ را از دست می‌دهیم به مشکل برمی‌خوریم".

دورتموند که با داشتن بازیکنانی مثل مارکو رویس، کریستین پولیشیچ، ماریو گوتزه و شینجی کاگاوا به تیمی تهاجمی معروف است در فصل جاری احتمالاً بار دیگر یکی از جذاب‌ترین تیم‌های بوندس‌لیگا خواهد بود. ولی فاور معتقد است تیمش برای اینکه بتواند چه در آلمان و چه در اروپا به یک مدعی واقعی تبدیل شود باید بین فاز دفاع و فاز حمله تعادل بهتری بوجود آورد.

فاور گفت:" بعضی وقتها باید به جای ریسک اضافی کردن، ساده بازی کرد. ما شکل تیمی خود را خیلی سریع از دست می‌دهیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج