۷۵۶۷۲۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تامین آب ۷۵۰ روستای استان فارس با تانکر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به تنش آبی موجود در این استان یادآور شد که هم‌اینک آب آشامیدنی مورد نیاز ۷۵۰ روستا در فارس با تانکر تامین می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به تنش آبی موجود در این استان یادآور شد که هم‌اینک آب آشامیدنی مورد نیاز ۷۵۰ روستا در فارس با تانکر تامین می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام کشور با تنش‌ آبی و مشکلات ناشی از یک دهه خشکسالی رنج می‌برد، گفت: برای حل مشکل کم آبی ۱۷ شهر استان که در وضعیت بدی قرار دارند نیز اقدامات زیادی نظیر حمل آب با تانکر، حفر چاه‌های جدید، تجهیز و اجرای خط انتقال، اجرای پروژه‌های آبرسانی و استحصال آب در دستور کار است‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: برای تامین اعتبار لازم و تکمیل بخشی از طرح‌های آبرسانی روستایی و سیار روستایی، مبلغ ۱۴۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار خواهد گرفت‌.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر این، امسال مبلغ ۵۰۴ میلیارد ریال نیز برای مقابله با خشکسالی به شرکت‌های آب و فاضلاب فارس، آب منطقه‌ای فارس و آب و فاضلاب شیراز تعلق خواهد گرفت تا در زمینه تکمیل طرح‌های آبرسانی هزینه شود.

او گفت: همچنین بخشی از رقم ۴۰۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای آبرسانی سیار به مناطق عشایری استان های کشور به اداره کل امور عشایر استان فارس پرداخت خواهد شد.

رحیمی گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار و تجمیع آن با دیگر اعتبارات ملی و استانی بتوان از کمبود آب آشامیدنی استان کاست و مشکلات مردم را حل کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بدون اعلام عدد گفت: سهم قابل توجهی از اعتبار ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد ریالی که برای رفع تنش آب آشامیدنی در مناطق مختلف کشور مصوب شده به این استان اختصاص یافت‌.

رحیمی گفت: این رقم از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و برای رفع تنش آب آشامیدنی در مناطق کشور مصوب شده که با پیگیری‌ های مدیریت ارشد فارس، بیشترین سهم به این استان تعلق گرفت‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسول بي عرضه...چاه ولوله کشي به درد عمت ميخوره بايد وبايد مصرف درست وجمع اوري،ابهاي سطحي رو مديريت کنيد.....استخروچمن وابياري سنتي رو حذف کن..صادرات اب رو قطع کن...ابهاي مرزي رو صاحب باش.....

    • یک اریایی

      یک اب نمیتونیم لوله کشی کنیم تا مردم استفاده کنن یعنی تو این چند سال اگه هر روز یک متر لوله کشی کرده بودیم الان همه جا اب داشت مثل دهه های ۴۰داریم باتانکر اب میدیم چه وضعشه?!

    • بدون نام

      ماایرانیاحقمون هرچی میکشیم ازماست برماست وقتی ایران کم اب وکشورخشک بیخودمیکنیم کشاورزی میکنیم وازابهای زیرزمینی ذخیرواستراژتیک زمین استفاده میکنیم‌کل دنیا۴۰مترفاجعس ولی ایران۸۰هم ردکردونشست زمین اتفاق میفته واگه هم وطنان کشاورزی نکنن چیکارکنن ازگشنگی میمیرن و۹۰درصدابهاتوکشاورزی مصرف میش وقتی۱کیلوگوشت۱۸۰۰۰هزارلیتر مصرف میش وگندم۲۰۰۰لیتروشیر۲۰۰۰لیتروو۱وعده غذا وقتی۲۰۰۰لیترمصرفشحدود۱۶ملیون افغانی ازاینها مصرف میکنن وشغلهایی که مشغولن همه بااب واگه اینهابرن ایرانیای هم وطن این شغلهارومیگیرن وکشاورزی هم کمترمیش ووضع بیکاری بی ابی فقردرست میش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج