جاباما
۷۵۶۹۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

فروشگاه گوگل تغییرات زیادی کرده است که یکی از آن‌ها نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها است که باعث می‌شود تا کاربران نصف حجم قبلی را برای نصب نیاز داشته باشند و درنتیجه فضای بیشتری روی موبایل‌شان آزادی می‌شود.

خبرآنلاین: فروشگاه گوگل تغییرات زیادی کرده است که یکی از آن‌ها نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها است که باعث می‌شود تا کاربران نصف حجم قبلی را برای نصب نیاز داشته باشند و درنتیجه فضای بیشتری روی موبایل‌شان آزادی می‌شود.

«پورنیما کوچیکار» مدیر «گوگل پلی» درباره استراتژی جدید در فروشگاه نرم‌افزاری گفت: در ماهه‌ای اخیر تغییرات زیادی به وجود آمده است و به کمک ابزارهای جدید عرضه‌شده به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، سایز اپ‌ها در فروشگاه تا ۶۵ درصد کاهش پیداکرده است.

نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

به گفته وی کاربرانی که موبایلشان محدودیت حافظه دارد، بیشتر از بقیه از این داستان نفع برده و قادرند تا اپلیکیشن‌های متنوع‌تری را آزمایش و نصب کنند.

گوگل با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به کاربران کمک کرده است تا نتایج بهتری در جستجوی بهترین اپلیکیشن به دست بیاورند و به گفته کوچیکار ظرف 12 ماه گذشته ملاقات از فروشگاه گوگل بیش از 30 درصد افزایش پیداکرده است.

همچنین در این مدت بیش از 70 درصد از کِرَش‌های نصب و اجرای برنامه‌های مختلف در گوگل پلی کاهش پیداکرده است. الگوریتم کشف اپلیکیشن‌های جعلی و کلاه‌برداری تا 90 درصد جواب داده است و سیستم جدید روزانه 50 میلیارد اپلیکیشن را اسکن کرده تا قوانین جدید روی آن‌ها اعمال شود.

قابلیت موسوم به «Google Play Instant» برنامه بعدی گوگل است تا کاربران قبل از نصب گیم، با آن بازی کرده و اگر خوششان آمد، بعداً نصب کامل را انجام دهند. در حال حاضر این قابلیت برای برخی گیم‌ها به اجرا درآمده و قرار است روی اغلب اپلیکیشن‌ها اعمال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج