۷۵۷۳۳۹
۳۴ نظر
۵۰۰۷
۳۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آقاتهرانی: برخی خائنانه دم از مذاکره می‌زنند

دبیرکل جبهه پایداری گفت: برخی جاهلانه و برخی خائنانه دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند. به راستی این گروه شناختی از مردم، انقلاب و دوست و دشمن ندارند.

تسنیم نوشت: دبیرکل جبهه پایداری گفت: برخی که تصور می‌کنند مشکلات اقتصادی راهکار و راه‌حل ندارد باید بگویم اگر اینگونه فکر می‌کنند چرا مسئولیت پذیرفته اند؟ و چرا وارد این میدان شده اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به نابسامانی‌های اخیر اقتصادی و ارزی در کشور گفت: ابتدا لازم است از مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان سپاه و همه دل سوزانی که دل در گرو انقلاب دارند و در عین دفاع از اصل نظام اسلامی از مطالبه‌ مردم حمایت کرده اند.

تشکر کنم چرا که همدردی با مشکلات مردم مصداق خیرخواهی برای نظام اسلامی و اهتمام به امور مسلمین است، که دردمندی و غمخواری نسبت به قشر آسیب پذیر از وظایف هر مسلمان است.

نبی مکرم اسلام (ص) فرمود: «من اصبح لایهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم.» او که صبح کرده و همتش بر امور اهل اسلام نباشد مسلمان نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی چیست؟، تصریح کرد: برخی که تصور می‌کنند مشکلات اقتصادی راهکار و راه‌حل ندارد باید بگویم اگر اینگونه فکر می‌کنند چرا مسئولیت پذیرفته اند؟ و چرا وارد این میدان شده اند؟ ما یقین داریم که این مشکلات راه‌حل دارد و با میدان دادن به نیروهای کارآمد می‌توان از این تنگنا عبور کرد.

آقا‌تهرانی با بیان اینکه مردم از بخش قابل‌توجهی از مسئولین انقلابی‌تر هستند، گفت: آقایانی که درک درستی از انقلاب اسلامی ندارند تصور می‌کنند که راه‌حل مشکلات را باید از بیگانه و خارج از ایران جستجو کرد، این است که به مذاکره با آمریکا و اروپا دل خوش کرده اند؛ تجربه به ما تاکید می‌کند که در مذاکره با آمریکا هیچ گاه خیری نبوده و نیست. چرا که آمریکا کانون توطئه علیه ملت ایران است.

برخی عالمانه، برخی جاهلانه و برخی خائنانه دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند. به راستی این گروه شناختی از مردم، انقلاب و دوست و دشمن ندارند.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی درباره مدیران ناکارآمد نیز گفت: آنچه من می‌فهمم این است که ما راهی جز اعتماد به استعدادهای بی شمار داخل و نیروی انسانی جوان کشور نداریم. باید مدیریت را از بی‌خاصیت‌های بی‌حال، ضعیف و ناکارآمد بی‌انگیزه، به جوانان با انگیزه، کارآمد و انقلابی تحویل داد؛ آن جوان پاکدامنی که روزی ناباورانه در برابر تیر و گلوله و روزگاری در دفاع مقدس لرزه بر اندام دشمن انداخته بود.

و اینک برای دفاع از حریم آل البیت (علیهم السلام) با اقتدار به خارج از مرزها رهسپار می شود به راستی توان مدیریت مجاهدانه را خواهد داشت. او تبعیض، فساد، حق و ناحق، مردم و انقلاب را می فهمد، او به سهولت خودی را از بیگانه تشخیص می دهد.

وی با بیان اینکه مشکل برخی مسئولین "فکری" است، تاکید کرد: مشکل کشور با شعار حل شدنی نیست. برخی طوری رفتار کرده اند که اعتماد مردم نه تنها به خود آنها سلب شده، که جایگاه خویش را هم از ارزش انداخته اند. این نظام اسلامی در پرتو تدابیر مقام ولایت ( دام عزه) با پشتیبانی مردم فهیم با صلابت و مقتدرانه به پیش رفته و رشد یافته است.

به قطع باید گفت، کسانی که یاری خداوند متعال به این مردم را فراموش کرده و انقلاب را باور ندارند در زمانی نه چندان دور از این فرآیند الهی حذف خواهند شد و درایت خودی ها به بیگانه اجازه موج سواری نخواهد داد.

آقا‌تهرانی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد دولت، تاکید کرد: به عنوان عضو جبهه پایداری می‌گویم که ما آمادگی داشته و داریم برای رفع مشکلات مردم به دولت کمک کنیم و حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانیم. اما متاسف هستیم که برخی از این سیاستمداران کارآمدی لازم را برای مدیریت کشور ندارند چرا که هنوز هم امیدشان به جای مردم به بیگانگان بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      برخی برای خود و خانواده شان گرین کارت آمریکا را مدتهاست گرفته و در جیب مبارک نهاده اند

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا همینطور است

    • بدون نام

      اقای تندرو خدمات جبهه پایداری را برای مردم نام ببر . اشتغال زایی ،ساخت کارخانه های فراوان ،شفافیت سازی اموال،وووووووو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شکر خدا کلمه تند رو هم بلد شدید. حالا روحانی که تندرو نبود چه گلی به سر مردم زد. شما به هر کی انقلابی باشه میگید تندرو.

    • بدون نام

      مگر رو زندگی شما تاثير گذاشته کاری به مردم ندارید از حال مردم با خبرید ملت دارند با مرگ دست وپنجه نرم میکنند

    • بدون نام

      شما امتحان پس داده اید

    • بدون نام

      تازمانی که اقاتهرانی وامثال آن در قدرت باشند ملت روی خوشی نخواهند داشت.....

      پاسخ ها

      • محمد

        موافقم افکار تند خطر ناک است ...

    • من

      تو هم از خدا بی‌خبری

    • غلامحسین قائدی

      شما که تمام قوادراختیارداشتید وچهارصد میلیارد دلار برای حل مشکلات اقتصادی مردم چکار کردید؟درست است که ایرانیها حافظه تاریخی خوبی ندارند ولی دوره شما هنوز تروتازه در خاطره ها مانده است.

    • بدون نام

      عالم و آدم می دانند که شما تا چندسال پیش در آمریکا طندگی می کردی و گرین کارت داری، حالت خوبه؟؟؟؟

    • منوچهر مرادی

      شما راهکار را بگو چرا به دیگران راخائن خطاب می کنی

    • بدون نام

      برخی هم اصلا گرین کارت ندارند.......

    • بدون نام

      جناب آقاتهرانی، دوره ریاست جمهوری قبل کجا بودید تا به دولتمردان کمک کنید که تفاوت قطعنامه با کاغذ پاره را بفهمند و دو دستی تحریم را به مردم پیشکش نکند و امثال بابک زنجانیها را پرورش ندهند؟

    • بی نام از ترس

      ...شما چه میدونین گرسنگی و شرمنده خانواده شدن یعنی چی؟؟؟

    • bsaa

      ...حاج آقا الان دوره گفت گوهاست نه دوره پیغمبر و ۱۴۰۰سال پیش وقتی مسولین از پشت میز با اسکورت میرن تو خونه از خونه پشت میز درد مردم را نمیدانند متاسفانه دوروبر مسولین هم یه عده به به زن و چه چه زن هستن فکر میکنن مملکت گل و بلبل هست از درد من کارگر که آرزو دارم یه بار مسافرت برم یه روز آرامش داشته باشم خبر ندارن به خدا چتد ماهه رنگ گوشت و میوه را ندیدیم
      سانسورچی جان عزیزت حذف نکن

    • بدون نام

      مذاکره آنقدرها هم بد نیست و هر کس به مذاکره و گفتگو تن داد ، خائن نیست.قطعنامه 598 را امام راحل و مردم پذیرفتند. جنگ و کشتار تمام شد.اسرا و آزادگان مبادله شدند.رژیم بعثی عراق ، کشور دوست و برادر شد.آنها کشور ما را ویران و خراب کردند ما در عوض، عراق را آباد کردیم. فشار تحریمها را بجان خریدیم و ارزش پولمان روز به در طول چهل سال عمر انقلاب ضعیف و بی ارزشتر شد اما پشت به مسئولان و نظام نکردیم اما یک نکته را خاطر نشان میکنم که شما و حزب محترمتان جزئی از مردم نیستید؟ این مردم از جان و مال و خانواده و همه چیزشان گذشتند اما هیچگاه از نظام و انقلاب سهم خواهی نکردند حالا شما و حزب محبوبتان صحبت از کمک به دولت و نظام میفرمایید!!؟

    • س

      برخی هم خائنانه دم از مشاجره میزنند!

    • بدون نام

      آقای تهرانی پس ی فتوا بده خودکوشی حلال اعلام کن ما خودکوشی کنیم راحت بشیم والا ۲۰۰ کشور دیگه چرا تحریم نمیشن فقط ما

    • بدون نام

      خائن اونهایی هستند که بخاطر اهداف سیاسی خود به فکر مردم نیستند که مردم خاطر این لجبازی ها تحت فشار هستند بیکاری که ریشه فقر . فساد . فحشا . دزدی و ناامنی را به وجود آورده پیامبر هم با کفار معاده صلح امضا کرد

    • محمد

      اینکه گفتی یک کلی گویی است .فکر می کنید ادیسون ایران معجزه می کنه .متخصص نمی تونه از صفر شروع کنه مقدمات کار هم دست کشورهای صنعتی است ،و نیاز به سرمایه و تحقیقات طولانی است ..

    • بدون نام

      گشنگی زن وبچه ات رودیدن وکاری نتوان کردن میدونی یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،

    • محمد مقدم

      به فکر اشتغال باشید

    • بدون نام

      ...٬مردم بخاطر نون شب مذاکره میخوان٬همه مثل تو حقوق نجومی نمیگیرن که

    • بدون نام

      مردم موافق مذا کره با امریکا به غیر امثاا ل اقا تهرانیها

    • بدون نام

      اقای تهرانی عزیز که چندسالیم امریکا زندگی کردید واقعا یه اخوند واقعی هستید یه روزی یه اخوندی بالای منبر گفت بچه اگه روی فرش بشاشه باید بریدو دور انداخت رفت خونه دید فرش و زنش بریده گفت چرا اینکارو کردی زنش گفت خودت بالای منبر گفتی گفت عزیزم این حرفا مال مردمه

    • حسین

      برخی کلمه ایی عوام هست که شامل همه گروهها و مشاغل و....می شود..باید دید شیخ گرین کارت به چه شخصی بابت چه موضوعی زوم نموده است.

    • بدون نام

      هی میگه این مشکلات راه حل داره ولی نمیگه راه حلش چیه
      ...

    • بدون نام

      کاربر ۱۳:۴۱ بجای استفاده از زبان ی کوچولو مخ آکبندت را بکار بنداز و درست صحبت کن .نظرات مردم شریف را در همین سایت برترینها بخوون و ببین ۹۹درصد مردم نظرشون شبیه همدیگه است و شما یک درص جامعه خودتون را جدای از جامعه میدونید و درسته چون شماها اصلا ایرانی نیستید.شماها واقا تهرانیها را جامعه اصلا قبول نداره ولی بقدری پررو هستید که ......

    • صادقی

      حاج اقا میشه بگی چطور میشه گرین کارت گرفت؟
      البته از دشمن!!!
      باشه !!!! فعلا به ریش مردم بخند!!!!

    • بدون نام

      حاچی اقا یادته در جنگ میگفتیم هرکی دم از صلح بزنه یا جاهله یا مزدور. پس لطفا دقت کنید.
      البته در این شرایط موافقم که مذاکره جز خواری و ذلت چیزی ندارد

    • بدون نام

      شما هم مثله بقیه دوستانت از جمله رسایی .زاکانی وبقیه تندروهای افراتی که همش دنباله ایراد گرفتن هستن میباشید اره اشیخ

    • شهین سیفی

      همه اعمال خائنانه است

    • بدون نام

      اقا مرتضی اگر از زبان مالیات می گرفتند خیلی حرف مفت واراجیف نمی گفتند کسی انتقاد می کند باید متخصص ان کار باشد نه به دیگری واگذلرد تاریخچه 8 سال حکومت پاکدستان از ذهن ها پاک نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج