۷۵۸۴۰۸
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

شرکت بی ام و چندین سال است روی نسل جدید کوپه کامپکت Z۴ مشغول کار است و تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حال نوبت به برخی تصاویر غیررسمی تازه انتشاریافته می رسد که نشان می دهد خودرو کوپه موردبحث در نسخه تولیدی شباهت فاحشی به نسخه کانسپت دارد.

وبسایت سخت افزار: شرکت بی ام و چندین سال است روی نسل جدید کوپه کامپکت Z۴ مشغول کار است و تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حال نوبت به برخی تصاویر غیررسمی تازه انتشاریافته می رسد که نشان می دهد خودرو کوپه موردبحث در نسخه تولیدی شباهت فاحشی به نسخه کانسپت دارد. این تصاویر توسط SupraMVK در Bimmer Post منتشر شد. طراحی جلو و عقب این مدل بسیار متفاوت از نسل پیشین بوده و هیچ شباهتی با مدل قبلی مشاهده نمی شود.

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

شباهت نسخه تولیدی Z4 با نسخه کانسپت کاملا مشخص است که از جمله باید به چراغ های زاویه دار، جلوپنجره مشبک، ابعاد کوچکتر قسمت جلو و طراحی با خطوط تهاجمی اشاره داشت. در قسمت عقب Z4 جدید شبیه به M40i بوده و با چراغی که طراحی باریکی داشته همراست. البته نباید شباهت بخش عقب آن به سری 8 جدید را بیان نکرد و زاویه تیز شباهت بسیاری به این مدل دارد.

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

آخرین باری که این مدل را شاهد بودیم از رینگ های براق مشکی برنگ برخوردار بود و خودرو نیز از سقف تاشویی برخوردار است. گزارش های قبلی نشان می دهد Z۴ با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری ۳۸۰ اسب بخاری که بالاترین نسخه بوده، عرضه می شود. با گیربکس کنترل الکترونیکی، قابلیت قفل دیفرانسیل عقب و یک سیستم ترمز پیشرفته می توان انتظارات بسیاری داشت.

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

متاسفانه بی ام و تاکنون به تاریخ رونمایی نسل جدید Z4 اشاره نکرد اما پیش بینی می شود در اواخر سال جاری یا وایل سال 2019 این رونمایی توسط شرکت باواریایی انجام گیرد. این تصاویر را نیز باید دقیق دانست و بعید به نظر می رسد با دسته ای تصاویر شایعه انگیز رو به رو باشیم که توسط بی ام و منتشر نشده است. همیشه پیش از معرفی شایعات فراوانی پیرامون محصولات منتشر می شود.

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش چند؟

    • مهدی1358

      ول معطلن اینا به پای پراید و پژوی لگن ما که نمیرسه

    • بیکار

      فقط پراید قان قان قیژژژژژژژژژژژژژژ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج