۷۵۸۶۵۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

نوعروسان بوشهری هدیه دریافت می‌کنند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: نوعروسان تحت حمایتی که تاریخ عقد آنان ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، مصادف با سالروز ازدواج دختر نبی اکرم(ص) باشد هدیه دریافت میکنند.

خبرگزاری مهر: احمد لطفی بعداز ظهر دوشنبه در جمع مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: کمیته امداد خدمات مختلفی در راستای تسهیل ازدواج جوانان و نوعروسان مددجوی تحت حمایت ارائه داد.

وی بیان کرد: تأمین جهیزیه و پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجو یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد است که هرساله به منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها و ترویج ازدواج آسان بین مددجویان، این کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای فرزندان مددجو در شرف ازدواج تأمین می‌شود.

لطفی با اشاره به بسته‌های حمایتی کمیته امداد برای ازدواج دختران و پسران مددجو بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۸۰ میلیون تومان در زمینه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی حداقل سرانه خرید جهیزیه نوعروسان را سه میلیون تومان و سرانه کمک هزینه ازدواج عروس و داماد را هر کدام یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت گرامی داشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام کرد: کلیه نوعروسان تحت حمایتی که تاریخ عقد آنان ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، مصادف با سالروز ازدواج دختر نبی اکرم باشد، علاوه بر پرداخت قانونی جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، یک میلیون تومان هدیه دریافت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده هزینه ثبت واقعه ازدواج در این روز برای عروس و دامادان این نهاد رایگان می‌باشد.

لطفی خاطر نشان کرد: درسال گذشته دو هزار و ۳۵۷ فقره جهیزیه نو عروس و هدیه داماد به ارزش پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فرزندان مددجویان پرداخت شده که دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن توسط مردم و خیران نیکوکار هم استانی جمع آوری شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدا شده شامل کالاهای ضروری زندگی از قبیل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه و فرش بوده که همگی تولید داخل بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش نرخ رشد ازدواج در بین جوانان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: در ماه‌های باقی مانده سال یکهزار و ۵۰۰ فقره کمک ازدواج، به جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان، خدماتی نظیر آموزش و مشاوره قبل و پس ازازدواج، پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال، ساخت مسکن و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برای این دسته از مددجویان نیز ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      اگه واقعا نیازمندن...
      هزار مرتبه میگم که مبارکشون باشه و خوشبختی اونها ارزومه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج