۷۵۸۸۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کربکندی: دربی اصفهان غیرقابل پیش‌بینی است

یک پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: پیش‌بینی من از دربی اصفهان این است که دو تیم در قدم اول به دنبال نباختن هستند، ولی در کل نمی‌شود نتیجه این بازی را حدس زد و از آن بازی‌های غیرقابل پیش‌بینی است.

ایسنا: رسول کربکندی درباره دربی اصفهان در روز جمعه اظهار کرد: شرایط این بازی با دربی‌های گذشته فرق می‌کند. امسال هر دو تیم تغییرات زیادی داشته‌اند به خصوص تیم سپاهان که شاکله اصلی تیم تغییرات زیادی کرد. هماهنگی تیم ذوب‌آهن بیشتر از سپاهان است زیرا تیم ذوب‌آهن تغییرات کمتری نسبت به تیم همشهری‌اش داشته است.

او با اشاره به این که انتظارات از تیم سپاهان در لیگ امسال بالاتر رفته است، گفت: بعد از سه سال ناکامی در لیگ دیگر هواداران تیم سپاهان طاقت یک فصل ناکامی دیگر را ندارند و با توجه به خریدهای سپاهان انتظارات از این تیم بالاتر رفته است.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان اظهار کرد: شرایط مربیان دو تیم کاملاً از یکدیگر متفاوت است. ذوب‌آهن یک مربی جوان دارد که سابقه فعالیت زیادی در لیگ ایران ندارد، از آن طرف امیر قلعه‌نویی پر افتخارترین مربی لیگ به شمار می‌رود. این مساله می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. پیش‌بینی من از داربی اصفهان این است که دو تیم در قدم اول به دنبال نباختن هستند، ولی در کل نمی‌شود نتیجه این بازی را حدس زد و از آن بازی‌های غیرقابل پیش‌بینی است.

کربکندی در پاسخ به این سوال که آیا شناخت امیر قلعه‌نویی از ذوب‌آهن می‌تواند ضامن موفقیت سپاهان در این بازی شود یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود این بحث را مطرح کرد. اگر امیر قلعه‌نویی بتواند همه دانسته‌های خود از تیم ذوب‌آهن را به بازیکنان تزریق کند که این‌گونه نیست، می‌تواند فقط در شیوه بازی سپاهان تغییر ایجاد کند و این ضامن موفقیت این تیم نیست.

وی درباره انتقال بازیکنان بین دو تیم تصریح کرد: این که بازیکنان زیادی بین دو تیم رد و بدل شده است شاید باعث شود بازی کمی بسته‌تر شود و بازیکنان با احتیاط بیش‌تری بازی کنند. سپاهان بیش‌تر بازی‌های هوایی را در دستور کار خود قرار می‌دهد در حالی که ذوب‌آهن بیش‌تر تک‌ضرب و زمینی‌کار می‌کند.

این دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که شاید دو تیم به نتیجه مساوی هم راضی باشند گفت: سپاهان و ذوب‌آهن به دنبال برد در این مسابقه هستند، ولی پیش‌بینی من این است که دو تیم به تقسیم امتیازات هم راضی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج