اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۹۲۰۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کاخ سفید باز هم ترکیه را تهدید کرد

یک مقام کاخ سفید به ترکیه هشدار داده که در صورت آزاد نکردن «اندرو برانسون» تبعه آمریکایی، واشنگتن تحریم‌های بیشتری علیه آنکارا اعمال خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: در حالی که تنش‌ها بین آمریکا و ترکیه بر سر مسائل مختلف ادامه دارد، یک مقام کاخ سفید آنکارا را به اعمال تحریم‌های بیشتر تهدید کرد.

یک روز بعد از انتشار خبر دیدار مشاور امنیت ملی کاخ سفید با سفیر ترکیه در آمریکا، یک مقام واشنگتن به آنکارا هشدار داد، در صورت آزاد نکردن «اندرو برانسون» با تحریم‌های تازه ایالات متحده مواجه خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد کاخ سفید که نامش فاش نشده، گفت که در دیدار «جان بولتون» با «سردار کیلیچ» سفیر ترکیه درباره آزادی این تبعه آمریکایی، «هیچ پیشرفتی حاصل نشد».

این مقام آمریکایی گفت: «دولت (آمریکا) درباره این موضوع بسیار قاطع خواهد بود. رئیس‌جمهور ۱۰۰ درصد متعهد به بازگرداندن کشیش برانسون به خانه است و اگر ما طی چند روز آینده یا یک هفته آینده، اقداماتی (از سوی ترکیه) شاهد نباشیم، اقدامات بیشتری (برای فشار بر آنکارا) اتخاذ خواهیم کرد».

این مقام کاخ سفید با تاکید بر احتمال اعمال تحریم‌های تازه علیه ترکیه افزود: «اگر ما شاهد رسیدن به نتایجی نباشیم، فشار (بر ترکیه) ادامه می‌یابد».

آمریکا پیش از این بارها به ترکیه درباره تحریم هشدار داده است و در همنی راستا در اقدامی جنجالی، وزرای دادگستری و کشور این متحد خود در ناتو را تحریم کرد؛ تحریمی که آنکارا هم در اقدامی تلافی جویانه دو وزیر دولت ترامپ را تحریم کرد.

در هفته‌های اخیر تنش‌ها بر سر پرونده اندرو برانسون بین دو کشور تشدید شده؛ کسی که از دو سال قبل در ترکیه به اتهام همکاری و ارتباط با گروه‌های تروریستی بازداشت شده و روند محاکمه او ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکرکه خانوادش ازچشم به راهی ازادشدند

    • بدون نام

      اردوغان با بیخردی و غرور بیجا میلیاردها دلار به ترکیه خسارت زده و ترامپ با زرنگی و استفاده از روحیه هوچی بازی او . چندین میلیارد به نفع آمریکا کار کرده .این است تفاوت یه سیاستمدار غربی با یه سیاستمدار شرقی. مثل روز روشن است که ترامپ دلش به حال یه کشیش نسوخته فقط بهانه اش کرده و آنوقت اردوغان راحت افتاده تو تله .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج