۷۵۹۷۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

پسر با همدستی نامادری‌اش، پدر خود را کشت

نخستین روزهای مرداد امسال مردی جوان با پلیس تماس گرفت و از سقوط مرگبار خودروی پدرش به اعماق دره‌ای در شهرستان رامیان واقع در استان گلستان خبر داد.

ایران نوشت: نخستین روزهای مرداد امسال مردی جوان با پلیس تماس گرفت و از سقوط مرگبار خودروی پدرش به اعماق دره‌ای در شهرستان رامیان واقع در استان گلستان خبر داد.

دقایقی بعد مأموران پلیس راهی محل حادثه شده و پس از بیرون کشیدن جسد مرد میانسال از داخل خودرو به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و رسیدگی به علت حادثه نیز در دستور کار مأموران قرار گرفت.

در همین حال پسر جوان این مرد که در صحنه حضور داشت و خود را بشدت ناراحت و مضطرب نشان می‌داد به مأموران گفت: همراه پدرم سوار بر خودرو در حرکت بودیم که ناگهان کنترل خودرو از دست او خارج و به سمت دره منحرف شد، من که احتمال حادثه را می‌دادم بلافاصله خودم را از خودرو بیرون انداختم اما پدرم با خودرو به داخل دره سقوط کرد.

با توجه به این اظهارات بود که مأموران، تحقیق درباره واقعیت ماجرا را در دستور کار قرار داده و در بررسی‌های کارشناسانه خود از موقعیت محل سقوط خودرو به دره و نوع خودرو احتمال دادند که پسر جوان موضوعی را مخفی کرده باشد. بدین ترتیب وی را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داده و متوجه رفت و آمدهای مشکوک وی به خانه نامادری‌اش شدند.

بنابراین پسر جوان بار دیگر از سوی پلیس احضار و درباره حادثه مورد بازجویی قرار گرفت. اما وی همچنان مدعی بود که مرگ پدرش یک سانحه رانندگی بوده است.

در حالی که ضد و نقیض گویی‌ها از سوی متهم پرونده ادامه داشت، مأموران دریافتند که بین قربانی حادثه و همسر دومش از مدتی قبل اختلافات شدید وجود داشته است.

بنا براین بررسی‌های پلیس آگاهی «رامیان» در این باره ادامه یافت تا اینکه پسر جوان که خود را در برابر مستندات غیر قابل انکار پلیس می‌‌دید به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

وی گفت: مدتی بود که میان پدرم با همسر دومش و همچنین من و زنم اختلافاتی به وجود آمده بود.دیگر تحمل این شرایط را نداشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا به هر ترتیبی که شده پدرم را که عامل این اختلاف‌ها بود از سر راه برداریم. روز حادثه در حالی که هر دو سوار بر خودرو بودیم به بهانه‌ای قرص خواب آور به او خورانده و مسمومش کردم. سپس خودم از خودرو پیاده شده و پدرم را نیمه جان پشت فرمان رها کردم. سپس ضربه‌ای به سرش زده و خودرو را به داخل دره هول دادم.

با توجه به این اعترافات بود که پلیس جنایی رامیان بسرعت وارد عمل شده و نامادری و همسر این متهم را نیز به اتهام مشارکت در قتل بازداشت کرد.

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در این باره گفت: با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه قتل انجام شده و هر سه متهم با تشکیل پرونده قضایی در اختیار بازپرس قرار گرفتند. با توجه به محتویات پرونده، بازپرس ویژه قتل تا انجام تحقیقات تکمیلی متهمان را با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرزند ناخلف

    • رز

      کار خوبی کردی گرگ نر حتما نامادری بی چاره خیلی کتکش زده کار ساز نبوده مجبور شده همدستی کنه بکشه خوب اگه این نرها آدم شن و حرف حالیشون شه چرا خانمهای تاج سرشون خشونت بخرج بدن ؟حالا هم مهم نیست درس عبرت شه برای بقیه نرها زبون کوتاه رو کم

      پاسخ ها

      • نسل سوخته

        نمیدونم چه حرفی بزنم که لایقت باشه بااین طرزحرف زدن مضخرفت

      • ن

        بعضی اززن شیطان است ببین چه حیله ای بکاربردکه پسر را راضی کرده پدرش را بکشد.الله اکبرخدایابه توپناه میبریم ازدست این زنان شیطان سفت.جواب خانم رز

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      یعنی خاک تو سرش فقط ^^^^^

    • بدون نام

      دیگه زن دوم نگیر

    • یوسف

      لا اله الا الله ...پدر پدر است ..چرا اینقدر سنگدلی ...الله اکبر ..پسر بیرحم باید مجازات سخت بشود

    • حمید

      ناظر جان لطفا نظرات رز رو هیچ گاه تایید و چاپ نکن ،‌ اون‌ نظر نمیده‌ ،‌ بلکه همش‌ نر نر میکنه که همه رو به جون هم بندازه

      هدف از نظر دادن به یک خبر ، تبادل افکاره و نه مسخرگی و لودگی

      لطفا دیگه نظراتش رو قرار نده

    • بدون نام

      بابات رو به همین راحتی کشتی؟؟؟
      ببخت من آرزومه فقط برای چند ثانیه دوباره بابام رو ببینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ی باباها مثل هم نیستن
        مثل تمام آدما اونها هم ممکنه بین صفر تا صد خوب یا بد باشن و به لحاظ انسانیت و اخلاق چنان نمره هایی بگیرن
        صرف پدر یا مادر بودن هیچ انسانی رو مقدس نمی کنه
        پس مطمئن باش پدر تو انسان دوست داشتنی بوده که آرزومند دیدار دوباره ی او هستی... این حس هرچند پرحسرته ولی نشون دهنده ی اینه که هر دوی شما انسانهای شریفی هستید
        یعنی پدری مهربان و فرزندی قدرشناس

        اما همه این جور نیستن که

    • حمید

      ناظر جان لطفا نظرات رز رو هیچ گاه تایید و چاپ نکن ،‌ اون‌ نظر نمیده‌ ،‌ بلکه همش‌ نر نر میکنه که همه رو به جون هم بندازه

      هدف از نظر دادن به یک خبر ، تبادل افکاره و نه مسخرگی و لودگی

      لطفا دیگه نظراتش رو قرار نده

    • حمید

      ناظر جان لطفا نظرات رز رو هیچ گاه تایید و چاپ نکن ،‌ اون‌ نظر نمیده‌ ،‌ بلکه همش‌ نر نر میکنه که همه رو به جون هم بندازه

      هدف از نظر دادن به یک خبر ، تبادل افکاره و نه مسخرگی و لودگی

      لطفا دیگه نظراتش رو قرار نده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نگفتی پدرش آدم حوس باز بوده هی زن میگیرفته

      • بدون نام

        باباش خیلی خوب بود.باورکنید.مادرش عجوزه بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج