اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۰۴۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسین‌خانی: پرواز سنگینی به جاکارتا داشتیم

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: ان‌شاءالله همه ورزشکاران کشورمان با دست پر و بهترین نتیجه به ایران بازگشته و دل هموطنان‌مان را شاد کنند.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی حسین‌خانی، آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا یک روز قبل از حضور روی تشک رقابت، در مورد شرایط خود اظهار داشت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی انجام داده و خدا را شکر شرایط جسمانی مناسبی دارم. خوشبختانه من مشکلی بابت اضافه وزن نداشته و با آمادگی راهی میدان خواهم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای برای خود متصور است، گفت: قطعاً برای خوشرنگ‌ترین مدال به میدان خواهم رفت و امیدوارم به لطف خدا و دعای خیر مردم بهترین نتیجه را کسب کنم.

حسین‌خانی درباره سفر هوایی تیم ایران برای حضور در جاکارتا عنوان کرد: پروازی سخت و طولانی داشتیم. این پرواز برای ما که در حال کاهش وزن هستیم، بسیار سنگین بود. امیدوارم با تمرین امروز شرایط‌مان بهتر شده و به آب و هوای جاکارتا عادت کنیم تا بدون مشکل روی تشک حاضر شویم.

دارنده نشان برنز جهان در پایان گفت: برای کاروان ایران به خصوص تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در این دوره از بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله همه ورزشکاران کشورمان با دست پر و بهترین نتیجه به ایران بازگشته و دل هموطنان‌مان را شاد کنند.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه برگزار می‌شود که مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد روز ۲۸ مرداد و رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم روز ۲۹ مردادماه انجام خواهد شد. فرنگی کاران نیز طی روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد مقابل رقبای خود صف‌آرایی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج